Nicholas Inlagd Januari 25, 2021 Dela Inlagd Januari 25, 2021 2 hours ago, Fantomen said: Nu släpptes ju iofs det första spelet 1980 men jag tycker allt ändå att dessa platsar här. Här är min lilla samling som jag håller rätt så kär! 🤟 Respect. Jag har några. Men favoriten är fire attack som du har där nere i vänstra hörnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 25, 2021 Dela Inlagd Januari 25, 2021 On 4/7/2020 at 1:27 PM, Naam kaeng said: Bonanza hette den. Aphängarstyret, limpan och treväxlad med spak på ramen...... Det var tider det. Inte bara 3 växlad, neutral läge oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 McCloud får man inte glömma. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Weetabix. Men dom säljs ännu, bara att jag inte köper dom. Men nu blev jag sugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 31, 2021 Dela Inlagd Januari 31, 2021 (ändrad) 15 timmar sedan, skrev Nicholas: Weetabix. Men dom säljs ännu, bara att jag inte köper dom. Men nu blev jag sugen. William Conrad och hans hund inte att förglömma för den har du väl inte glömt? Angående Weetaix skall köpa nästa nästa gång jag kommer till affären 😀 Ändrades Januari 31, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 28, 2021 Dela Inlagd Augusti 28, 2021 On 2021-01-25 at 16:30, skrev Fantomen: Nu släpptes ju iofs det första spelet 1980 men jag tycker allt ändå att dessa platsar här. Här är min lilla samling som jag håller rätt så kär! 🤟 Jag var totalt obesegrad härskare på POPEYE...... Minns än idag hur varma och sliriga fingrarna var när spelet till slut tog slut. Och hur arg jag ofta var efter spelet för att spelet "inte hade reagerat på min manöver......" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 31, 2021 Dela Inlagd Augusti 31, 2021 Fire attack. När man slog runt på 999 tilll 1000 så saktade spelet ner igen. Fick upp det upp emot 2000. Tog cirka en halvtimme att komma upp till 1000 tror jag det var. Satt man på bussen fick polarna leda en av bussen så man kunde behålla fokus på spelet. Ett slöseri med tid kan man konstatera. Men gick över fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu