audirs2 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Stefan: Fantastiskt kul med gamla foton mm, jag har en Bror som heter Kenneth! 😉 En bild på mig, dock från ett mycket tidigt 80-tal //S Liknar han som spelade pingis/ bordtennis! Ändrades Februari 2, 2019 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 11 minuter sedan, skrev audirs2: Liknar han som spelade pingis/ bordtennis! Jag är fortfarande en jäkel på fickpingis! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 7 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Man hittar mycket när man börjar rota i gamla lådor för tydligen har man svårt för att kasta saker 😉 70 talet var en härlig period av livet då det hände mycket Skaffade mitt första pass för vi skulle flyga till Polen 1973 Passens utseende från 1973 till 2019 Gjorde lumpen på S1 i Uppsala 73 - 74 Tog körkort flera gånger och började köra maskiner, lastbil och turistbuss. Hann även med att jobba på Forsmark 2 bygget en tid. Innan lumpen var jag också med på bygget av Gottsunda vilket man ångrar idag 4 timmar sedan, skrev Stefan: Fantastiskt kul med gamla foton mm, jag har en Bror som heter Kenneth! 😉 En bild på mig, dock från ett mycket tidigt 80-tal //S Härliga bilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Det tillverkades ju ett antal bra rullar på 70-talet. 1970 Kellys hjältar 1971 The French Connection 1972 Gudfadern 1973 Exorcisten 1974 Det våras för Frankenstein 1975 Gökboet 1976 Rocky 1977 Star Wars 1978 Deer hunter 1979 Alien Eller? Finns bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Det tillverkades ju ett antal bra rullar på 70-talet. 1970 Kellys hjältar 1971 The French Connection 1972 Gudfadern 1973 Exorcisten 1974 Det våras för Frankenstein 1975 Gökboet 1976 Rocky 1977 Star Wars 1978 Deer hunter 1979 Alien Eller? Finns bättre? Våras för sheriffen. (blazzing sadles) Tom i bollen (caddy shack)Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 3 minuter sedan, skrev Nicholas: Våras för sheriffen. (blazzing sadles) Tom i bollen (caddy shack) Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Åtminstone den förstnämnda är helt underbar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Åtminstone den förstnämnda är helt underbar! Caddy shack är även den underbar.Canonball coming. Cinderella story. Read the sign. Second green keeper. Etc etc etc. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 TAXI DRIVER. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 8 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Eller? Finns bättre? Cabaret och Blåsningen (The Sting) finns med på min lista från det decenniet. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 30, 2019 Dela Inlagd Mars 30, 2019 Dirty Harry, 69-88 Clintans western filmer 64-92 Ok, lite 60 och 80-90.tal, men de känns som 70 talsfilmer Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd April 2, 2019 Dela Inlagd April 2, 2019 Assault on Precinct 13 1976 The Warriors 1979 En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Hur kan smaken på blomkål ha förändrats så mycket? Det var ju skitäckligt när man var liten och nu är det riktigt gott. Finns säkert fler exempel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Clockwork Orange 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 Möjligen vill man glömma den där fåniga frisyren man hade If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 9 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Möjligen vill man glömma den där fåniga frisyren man hade Fast på sjuttiotalet hade man ju i alla fall en frisyr. 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 17, 2019 Dela Inlagd April 17, 2019 15 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Möjligen vill man glömma den där fåniga frisyren man hade Härlig bild! Påminner lite om farbror Barbro! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Såg ett intressant program på TV om föraren Mario Andretti - men framför allt om bilen LOTUS 79 där man genom att sänka "kjolarna" på sidorna fick bilen att få lite luftmotstånd och nyttja de aerodynamiska förhållandena till max. Slog ut all konkurrens. Väldigt skoj att se hur mekanikerna och utvecklarna, med synnerligen ovetenskapliga tester, körde runt och mätte förbättringar och försämringar. Finns ju några Formel 1 experter här som säkert kan berätta mer, intressanta detaljer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 (ändrad) On 2019-02-02 at 12:23, skrev Stefan: Fantastiskt kul med gamla foton mm, jag har en Bror som heter Kenneth! 😉 En bild på mig, dock från ett mycket tidigt 80-tal //S Är ditt artistnamn Rocco Sigfredi? Ändrades Oktober 5, 2019 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Mr atm: Är ditt artistnamn Rocco Sigfredi? Rocco Sigfredi, är det Rocco Siffredis hailande tyska halvbror? Ändrades Oktober 5, 2019 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 17, 2019 Dela Inlagd Oktober 17, 2019 Thailand, om någon är nyfiken.....! Turistvideo från 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 21, 2020 Dela Inlagd Mars 21, 2020 Finns fler sidor på nätet som samlar de bästa låtarna från 70-talet..... Dessa dyker ofta upp...... Onekligen bra låtar. Jag hade gärna haft med en annan favorit: Eller möjligen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 (ändrad) 70 talet Glömmer alldrig lumpen på isbrytaren Tor vi gick upp till Luleå och skulle invännta isläget Sprang upp till smedjan och där var fullt med Boden militärer när kale anka pojkarna kom så såg man inte Boden pojkarna mer Blev ihop med Lena och de ville höra mig prata Göteborgska ha ha tog upp min voxal viva och blev bundis med chefen Parkerade bilen i hamnkaptenens garage skeleftehamn Minns en gång då jag och komendör kapptenen 1 gr var sena stridisen kaptenen stod på vingen där kom vi promenerande kommpisarna stod och garva kaptemen blängde Sen blev det Thailand efter det då sprang man mellan Nana och Grace som en råtta Sen var vi på djungelvanndring där 3 rånare blev skutna av polisen mm mmm Pattaya var bara walking stret inget mer Bussen stanna mitt på Beach road En dag komm brudarna från Nana gående jävlar va vi gömmde oss ha ha Ändrades Mars 22, 2020 av clion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 22, 2020 Dela Inlagd Mars 22, 2020 (ändrad) Minns farsans gamla trögstartade Opel Rekord ...det jag vill glömma var hans ilska som gick ut över mig i samband med det ...men jag var nog lite retsticka där så jag förtjänade nog lite skäll Ändrades Mars 22, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Bonanza hette den. Aphängarstyret, limpan och treväxlad med spak på ramen...... Det var tider det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 7, 2020 Dela Inlagd April 7, 2020 Här i detta område var man ganska många gånger på 70 talet. Har inte varit tillbaka där sen 92 Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu