evert 1 Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Tog trafikkort i slutet på 60 talet, var m.a.o. en etablerad yrkeschaffis på 70 talet och då fanns det arbete i överflöd. Blev bra netto för extrajobben när stor del skrevs som skattebefriade traktamenten. Dupera polismyndigheterna när det gällde arbetstider var också löjeväckande enkelt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 20, 2019 Dela Inlagd Januari 20, 2019 Dåtidens Rallylegender som Per Eklund, Stig Blomqvist och Björn Waldegård Detta var 1976 när Björn vann Dynamitloppet med Per på andra plats Notera "kransen" runt halsen på vinnarna Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Mycket trevlig tid som tog sin början 1974 och sedan till och från som troligtvis avslutades 2014. 2 mycket otrevliga veckor som man gärna haft ogjorda . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Mit 70- tal var ett härligt supande o knullande runt på olika mc träffar... Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 6 minuter sedan, skrev kungchristian: Mit 70- tal var ett härligt supande o knullande runt på olika mc träffar... Christian Visst var de gamla tiderna trevliga och rätt så bekymmersfria. Ingen kraftig förkylning i de nedre regionerna? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Smittade min äldsta dotters mamma med nån förkylning som inte gick o förklara bort..men men ljuvliga tider...alla goda ting är 3 Syffe bagg o gonorre Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 On 2019-01-20 at 21:23, skrev evert 1: Dupera polismyndigheterna när det gällde arbetstider var också löjeväckande enkelt. Finns säkert metoder för det även idag! On 2019-01-20 at 21:43, skrev Tallviking: Notera "kransen" runt halsen på vinnarna Ser ut som en stadig falukorv! Vilket osökt får en att tänka på.......gammal filmklassiker....... On 2019-01-21 at 02:18, skrev stefan5300: Mycket trevlig tid som tog sin början 1974 och sedan till och från som troligtvis avslutades 2014. 2 mycket otrevliga veckor som man gärna haft ogjorda . Hua! Dubbel hua! Fast varför måste det sluta 2014....... 👍 On 2019-01-21 at 02:41, skrev kungchristian: Mit 70- tal var ett härligt supande o knullande runt på olika mc träffar... Christian Låter som ----- livet på en pinne! Ingen aning om varför det blev så mycket sex, snusk och förnedring här i tråden om 70-talet.......? Säkert någon som har svar på detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Tog körkort 74 och fyllde på det 78 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 On 2018-03-03 at 18:55, skrev Naam kaeng: Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Keke Rosberg då? F1 champion den första från Norden 1982! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Finns säkert metoder för det även idag! Ser ut som en stadig falukorv! Vilket osökt får en att tänka på.......gammal filmklassiker....... Hua! Dubbel hua! Fast varför måste det sluta 2014....... 👍 Låter som ----- livet på en pinne! Ingen aning om varför det blev så mycket sex, snusk och förnedring här i tråden om 70-talet.......? Säkert någon som har svar på detta. Har inte varit i Sverige sedan Augusti 2014 och lär troligtvis inte återvända dit. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 1 minut sedan, skrev Stein: Då får du nog köpa två säten på planet Varför då det vore väl dumt, sedan brukar jag aldrig köpa några säten på planen, plats möjligtvis när jag ska flyga. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 Precis nyss, skrev Stein: förlåt mig. tänkte inte på att du inte kan terminologin....jag menar du behöver två platser...dvs två biljetter. Blev det klarare där i dimman? Nä, jag reser nästan alltid ensam och då är det väl dumt att köpa två biljetter. Ser ingen dimma det är mörkt än. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 17 minuter sedan, skrev Stein: Förvånar ingen som känner dig. Nä så har jag aldrig suttit det kan inte vara behagligt. Undrar hur mycket fjolldricka Sangsom du fått i dig, måste vara ett helvete att bli alkoholskadad och dricka den billiga dyngan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 7 minuter sedan, skrev Stein: nu är du bara så dum som du kan vara. Jaha men bättre kan du väl än de klena inlägget eller har din fjolldricka Sangsom helt tagit kontrollen över dig för det inlägget var ju inte så spydigt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 1 minut sedan, skrev stefan5300: Jaha men bättre kan du väl än de klena inlägget eller har din fjolldricka Sangsom helt tagit kontrollen över dig för det inlägget var ju inte så spydigt. Eller så förstår du inte intelligent subtil sarkasm? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 35 minuter sedan, skrev Bibben: Eller så förstår du inte intelligent subtil sarkasm? Har aldrig läst eller sett någon ironi i hans inlägg, bara spydigheter. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 35 minuter sedan, skrev Stein: Blanda inte i dig i detta! Det här är mellan fjoll-Stefan och mig. Nu är det ju du som håller på med fjolldrickan Sangsom inte jag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 1, 2019 Dela Inlagd Februari 1, 2019 51 minuter sedan, skrev Stein: Blanda inte i dig i detta! Det här är mellan fjoll-Stefan och mig. 14 minuter sedan, skrev stefan5300: Nu är det ju du som håller på med fjolldrickan Sangsom inte jag. Vad tog du vägen, inget spydigt svar eller slog Sangsom och cola till med dunder och brak? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 42 minuter sedan, skrev stefan5300: Vad tog du vägen, inget spydigt svar eller slog Sangsom och cola till med dunder och brak?Den där Bibbw Inte för att jag har med det att göra. Men Bobban och Stein är ju samma person. Och efter lite brännvin så slår det slint på tangenterna. Den där Bibben, alias Stein, tillhör ju inte direkt det övre iq-klientelet på forumet. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 1 timme sedan, skrev Stein: Har aldrig varit spydig. Bara brutalt ärlig. Brutalt ärlig?? Antingen har du dåligt ölsinne eller oxå är du psykopat. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 14 minuter sedan, skrev biker: Inte för att jag har med det att göra. Men Bobban och Stein är ju samma person. Och efter lite brännvin så slår det slint på tangenterna. Den där Bibben, alias Stein, tillhör ju inte direkt det övre iq-klientelet på forumet. mvh biker Ja då måste han ju ha ett otroligt tråkigt liv, först skriva inlägg och sedan svara sig själv. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 (ändrad) Man hittar mycket när man börjar rota i gamla lådor för tydligen har man svårt för att kasta saker 😉 70 talet var en härlig period av livet då det hände mycket Skaffade mitt första pass för vi skulle flyga till Polen 1973 Passens utseende från 1973 till 2019 Gjorde lumpen på S1 i Uppsala 73 - 74 Tog körkort flera gånger och började köra maskiner, lastbil och turistbuss. Hann även med att jobba på Forsmark 2 bygget en tid. Innan lumpen var jag också med på bygget av Gottsunda vilket man ångrar idag Ändrades Februari 2, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 9 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja då måste han ju ha ett otroligt tråkigt liv, först skriva inlägg och sedan svara sig själv. Förmodligen är det Bibben som är Stein. Så oförskämd som han är borde han ju vara avstängd för länge sedan. Herr Chang sitter väl och skyddar honom. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 11 timmar sedan, skrev Bibben: Eller så förstår du inte intelligent subtil sarkasm? Intelligens och elakhet går ofta hand i hand. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 2, 2019 Dela Inlagd Februari 2, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Man hittar mycket när man börjar rota i gamla lådor för tydligen har man svårt för att kasta saker 😉 70 talet var en härlig period av livet då det hände mycket Skaffade mitt första pass för vi skulle flyga till Polen 1973 Passens utseende från 1973 till 2019 Gjorde lumpen på S1 i Uppsala 73 - 74 Tog körkort flera gånger och började köra maskiner, lastbil och turistbuss. Hann även med att jobba på Forsmark 2 bygget en tid. Innan lumpen var jag också med på bygget av Gottsunda vilket man ångrar idag Fantastiskt kul med gamla foton mm, jag har en Bror som heter Kenneth! 😉 En bild på mig, dock från ett mycket tidigt 80-tal //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu