Oregistrerad Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 32 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Linda Haglöf? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Jag minns när farsan hälsade på Schahen av Iran, har bildbevis... Bakom den uppställda raden av svenska ingenjörer går k-pist beväpnade män från "Savak". Det var en intressant period av mitt liv, fick stenar kastade mot mej och mina vänner av jämnåriga Iranier, blev aldrig träffad, jag och mina Västerländska skolkamrater kastade tillbaka, antar att det blev lika i slutändan. Några av oss blev träffade, och några av dem... Detta var mellan 1971-1975. MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 6 minuter sedan, skrev Tommy: Jag minns när farsan hälsade på Schahen av Iran, har bildbevis... Bakom den uppställda raden av svenska ingenjörer går k-pist beväpnade män från "Savak". Det var en intressant period av mitt liv, fick stenar kastade mot mej och mina vänner av jämnåriga Iranier, blev aldrig träffad, jag och mina Västerländska skolkamrater kastade tillbaka, antar att det blev lika i slutändan. Några av oss blev träffade, och några av dem... Detta var mellan 1971-1975. MVH Hur coolt som helst. Ingen tvekan om det. Tror på det du säger - men vore det inte kult om du kunde skicka upp någon bild? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 55 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Är det bara sport grejor du minns från 70 - Då blir jag lessen för din skull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 4 minuter sedan, skrev Boa52: Är det bara sport grejor du minns från 70 - Då blir jag lessen för din skull Bland annat. Vad minns du från 70-talet Boa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 6 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Bland annat. Vad minns du från 70-talet Boa? 555 Den gubben minns inte längre än till sin senaste dunktömning, ock knappt det... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 47 minuter sedan, skrev Tommy: Linda Haglöf? MVH Åkte inte hon dit för doping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 10 minuter sedan, skrev Fredman: Åkte inte hon dit för doping? Nej, hon sydde ryggsäckar. Linda Haglund däremot... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Lägger till en som man härmade på landhockey planen. Phil Esposito Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 1. The Sweet 2. Utsvängda jeans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 32 minuter sedan, skrev Benriach: Nej, hon sydde ryggsäckar. Linda Haglund däremot... Man kan inte vara nykter jämt... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 Higt Voltage på konserthuset. Där är man kung. Angus var grym Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Bland annat. Vad minns du från 70-talet Boa? Det var då hans favoritdunk exploderade! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 3, 2018 Dela Inlagd Mars 3, 2018 5 minuter sedan, skrev John Khonken: Higt Voltage på konserthuset. Där är man kung. Angus var grym Var du där? Helt magiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
happyharry Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 18 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Och så en djupdykning i de sportsmän som var poppis på 70-talet. Du känner säkert igen samtliga. Hm, nu blev det bara snubbar. Kanske du känner till någon kvinna som var framgångsrik i sin sport på 70-talet? Eller någon som var större än dessa? Här har vi exempelvis Björn Borg Ingemar Stenmark Anders Gärderud Bernt Johansson Stellan Bengtsson John McEnroe Zico Franz Beckenbauer Johan Cruyff Franz klammer Niki Lauda Det är ju roligt att en filmnörd som dig lägger in en bild på skådisen Shia LaBeouf och inte den riktiga tennisspelaren John McEnroe. 10 poäng hade du fått om du lagt in Sverrir Gudnason som Björn Borg för att se om någon märkt något. Från själva 70 talet minns jag att jag hade 5 kronor i veckopeng och dem inhandlades det lördagsgodis för. Gick oftast till bensinmacken mobil och valde ut ett gäng 5-10 och 25 öres lösgodisar som mackföreståndaren tyckte var jobbigt då ett gång småkillar varje lördag kom och hade beslutsångest vilka godisar man skulle välja samtidigt som man inte kunde räkna så bra i 6 års åldern och hela tiden frågande hur mycket man hade kvar av femman och hur många godisar det kunde tänkas räcka till. Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 16 timmar sedan, skrev Khonis: Var du där? Helt magiskt!! Ja jag var på plats. Hade aldrig sett en person som Angus. Inhoppande I skoluniform , kepsen och rockade skiten av oss. Som kuriosa kan jag också meddela att jag var och såg samma band på globen 2009 I jan. När vi sitter och laddar för konserten då ringer frugan och säger att hon är på smällen . Så AC/DC har gjort ett stort intryck hos mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 John Holmes minns jag. Han fyllde upp damerna.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 Det jag minns är hur roligt man tyckte det var att spela Stigas bordshockeyspel och att rota i pappas resväska efter tidningen lektyr. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 James fjong var ett riktig bra seriehjälte. Piff och paff mm Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 Frank Andersson Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 14 minuter sedan, skrev måne: Frank Andersson Kuken ska ha sitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Mars 4, 2018 Dela Inlagd Mars 4, 2018 (ändrad) Minns med glädje när man for omkring i Sverige och övriga Europa på en stelbent Triumph. mvh biker Ändrades Mars 5, 2018 av biker Stavfel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 5, 2018 Dela Inlagd Mars 5, 2018 9 timmar sedan, skrev Peolito: John Holmes minns jag. Han fyllde upp damerna. Skickat från min iPhone med Tapatalk Var han redan aktiv på 70 talet? Vill minnas att han började sin karriär i början av 80 talet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu