Oregistrerad Inlagd Juni 24, 2015 Dela Inlagd Juni 24, 2015 Återigen mycket imponerande! Du kan tydligen ämnet. Och inte behöver du be om ursäkt för svenskan - du kan skratta dig lycklig över att jag inte försöker mig på att skriva på danska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2015 Dela Inlagd September 22, 2015 Hur duktig är du? http://www.dn.se/nyheter/fragesport/quiz-vad-kan-du-om-1970-talet/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 22, 2015 Dela Inlagd September 22, 2015 Glömmer inget från den tiden HUGA HUGA När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 9, 2015 Dela Inlagd Oktober 9, 2015 Nostalgitripp. Det var en gång - Tidernas äventyr. (För de mer mogna MPR medlemmarna kommer jag framöver att recensera Humle och Dumle som hade sin start redan på 50-talet... ) TV serie från 70-talet. Första från 1978. Fransk tecknad TV serie. Svenska röster bland annat Peter Harrysson. http://www.hellomaestro.fr/ Denna vitskägg kommer man ju ihåg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 10, 2015 Dela Inlagd Oktober 10, 2015 (ändrad) Nostalgitripp. Det var en gång - Tidernas äventyr. (För de mer mogna MPR medlemmarna kommer jag framöver att recensera Humle och Dumle som hade sin start redan på 50-talet... ) TV serie från 70-talet. Första från 1978. Fransk tecknad TV serie. Svenska röster bland annat Peter Harrysson. http://www.hellomaestro.fr/ Denna vitskägg kommer man ju ihåg. Den TV-serien var helt fantastisk........ Behandlade världshistorien i stort sett från stenåldern och faktiskt in i framtiden........ Framtidsdelen tyckte jag var bäst och i den så var vitskägg en robot vill jag minnas....... Edit: Han skapade en robot till som sin avbild....... Ändrades Oktober 10, 2015 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Äsch, slänger in lite bilnostalgi a´la 70-tal. Hur var det nu - var man hetast i en Charger, GTO eller Mustang? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Äsch, slänger in lite bilnostalgi a´la 70-tal. Hur var det nu - var man hetast i en Charger, GTO eller Mustang? Charger. Men såg att du hade en bild på en Charger och en GTO som var några årsmodeller för nya. En Hellcat skulle man kunna tänka sig om man måste välja en ny bil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 6 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Charger. Men såg att du hade en bild på en Charger och en GTO som var några årsmodeller för nya. En Hellcat skulle man kunna tänka sig om man måste välja en ny bil. Yeah, Charger från Bullitt. En film som står bra i kurs än idag, för övrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Yeah, Charger från Bullitt. En film som står bra i kurs än idag, för övrigt. Hade jag haft en snällare fru så hade jag haft en Charger eller möjligtvis en Cuda (AAR eller Hemi). Jävlar vad roligt jag hade haft om jag hade haft en snäll fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 On 2016-05-05 at 00:24, skrev Naam kaeng: Yeah, Charger från Bullitt. En film som står bra i kurs än idag, för övrigt. För att anknyta till trådtiteln, minnas och glömma, så vill jag minnas att det kördes mustang i filmen bullit. Men vad minns jag? Charger är klart tuffare i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 7, 2016 Dela Inlagd Maj 7, 2016 49 minuter sedan, skrev rolba: För att anknyta till trådtiteln, minnas och glömma, så vill jag minnas att det kördes mustang i filmen bullit. Men vad minns jag? Charger är klart tuffare i alla fall. Jo, men du vet, man minns vad man vill. Eller som en annan, som minns alldeles för lite. Charger var med i filmen: http://bringatrailer.com/2013/01/14/million-dollar-claim-the-bullitt-1968-dodge-charger/ Fast det var ju Mustangen också: http://mustangs.about.com/od/modelyearprofiles/a/bullitt-trivia.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 https://www.thrillist.com/cars/nation/the-15-most-iconic-70s-cars-of-the-1970s Vet inte om Reliant Robin var så tuff...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 2 minuter sedan, skrev Naam kaeng: https://www.thrillist.com/cars/nation/the-15-most-iconic-70s-cars-of-the-1970s Vet inte om Reliant Robin var så tuff...... Det fanns ju en hottad version av den som hette "Bond Bug" https://en.wikipedia.org/wiki/Bond_Bug Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Det fanns ju en hottad version av den som hette "Bond Bug" https://en.wikipedia.org/wiki/Bond_Bug Hmmm, inte ens den klår Trans Am.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 ....och 70-talets prisbelönta filmer, topp titlarna. Erkända regissörer som Coppola, Forman och Polanski. (.....you´re gonna need a bigger boat!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 (ändrad) Åk till Enköping nu Isbiten och shoppa lite. Svetsarn kanske vill ha den och ta den på firman Ändrades November 30, 2017 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Åk till Enköping nu Isbiten och shoppa lite. Svetsarn kanske vill ha den och ta den på firman Jo, den hade jag gärna rattat runt i....! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Åk till Enköping nu Isbiten och shoppa lite. Svetsarn kanske vill ha den och ta den på firman Tror du Stefan vill ha den där? Annars kunde jag tänka mig en sån där 7 dagar i veckan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 Alla Goda Ting är 3 ! Min 69:a Pointiac ps lånad bild. Deiles Hemlagade Mosbricka Mellis Och det sämsta var väl ????? 555 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 17 minuter sedan, skrev svampen: Alla Goda Ting är 3 ! Min 69:a Pointiac ps lånad bild. Deiles Hemlagade Mosbricka Mellis Och det sämsta var väl ????? 555 Snyggt åk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 1 timme sedan, skrev svampen: Alla Goda Ting är 3 ! Min 69:a Pointiac ps lånad bild. Deiles Hemlagade Mosbricka Mellis Och det sämsta var väl ????? 555 Det är ju en Massagesalong till salu. Vi köper den du och jag om du är klädd så där, f-n va kunder och f-n va jobb du, vi skulle ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 22 minuter sedan, skrev Boa52: Det är ju en Massagesalong till salu. Vi köper den du och jag om du är klädd så där, f-n va kunder och f-n va jobb du, vi skulle ha Kan vi ju ha Beer Spa också Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 26 minuter sedan, skrev svampen: Kan vi ju ha Beer Spa också Wow och Norrlands guld också, Mpr medlämarna kommer att ringa ned vår salong, vilken affärs ide 6 + av 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 4 minuter sedan, skrev Boa52: Wow och Norrlands guld också, Mpr medlämarna kommer att ringa ned vår salong, vilken affärs ide 6 + av 5 På MPR är vi med LEM inte med LÄM Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd November 30, 2017 Dela Inlagd November 30, 2017 Precis nyss, skrev Odin: På MPR är vi med LEM inte med LÄM Du är ju en stor lämmel så vad tänker du på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu