hoggarn Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 (ändrad) lite olika grindar frugan har på sitt ponderosa pris på muren va runt 1000 bath per meter Ändrades April 23, 2011 av hoggarn Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Googla på Berlin. Hamburgaren Arne Har testat det och jag får bara fram "rivning av mur". Felsökaren andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 Här är en bild på Nitts familjs grind: pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 23, 2011 Dela Inlagd April 23, 2011 2 met hög utan skjutgrind slutade det på 20 000 bht för 25 meter detta var var med alla gräv och div arbeten inkl material. 2 st 90gr vinklar i muren gjordes runt kåken.samt 2 st in/ut gångar på 2 meters öppning.billigt eller inte ?vet ej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Hej Detta murbygge har kostat 50 000 Baht, och här skall snart byggas hus det vill säga så fort regnsäsongen är slut Detta hus har kostat 300 000 baht till dagens datum, färdigt 500 000 Baht. En bild till på huset som frugans bror bygger, han har även byggt våran mur på första kortet och kommer att få bygga vårat hus. Ha en bra dag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Fint hus Stjp,men det var attans stort garage för en motorbike på första bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 28, 2011 Dela Inlagd April 28, 2011 Fint hus Stjp,men det var attans stort garage för en motorbike på första bilden Hej Drivern Tänkte faktiskt köpa en motorbike till, och då finns det inte så mycket plats kvar.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 Inspirerad av alla hurtbullar i "träningstråden" bestämde jag mig för att ta en promenad. Dessutom kan jag dessutom helst sanningsenligt säga till min läkare att jag har börjat motionerat. Även om han kanske avsåg mer än en promenad på tre månader. För att på ett någorlunda naturligt sätt hålla ner takten till knappt styrfart så tog jag med mig kameran och plåtade lite staket, murar och portar. Ja ganska många. Så här följer en hel orgie av staket. Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 Ja, det var många staket, det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Maj 23, 2011 Dela Inlagd Maj 23, 2011 Poffa, Dessa bilder borde vara bra inspiration för folk som funderar på bygga ett nytt staket. Ps. Staket och orgie nämner du - misströsta inte, du är inte ensam. http://en.wikipedia.org/wiki/Object_sexuality OS har ju till och med ett rött staket som symbol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 4, 2011 Dela Inlagd Juni 4, 2011 Är det någon som vet vad ett vanligt stängsel kostar i Thailand? Meter pris eller hur man nu räknar? Bör ju vara billigare och bättre än en mur, med tanke på vind och så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Här kommer några bilder på¨vårat staket som blev färdigt nu denna sommar glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 En orgie i färger glimten! hela paletten kom till användning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Varför skall alla ha mur/staket som är så höga,Det finns väl inga tjuvar i Issan ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Varför skall alla ha mur/staket som är så höga,Det finns väl inga tjuvar i Issan ;-) Högt detta e väl inte högt du får nog titta en gång till SSS ja vist gjorde de de min dag e ljus blå tantens e rosa o sen ville vi ha ett ljust staket glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Var och en gör som de vill! jag personligen skulle köpt en rosa kläning till frugan och målat huset i en annan färg men smaken är som baken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Var och en gör som de vill! jag personligen skulle köpt en rosa kläning till frugan och målat huset i en annan färg men smaken är som baken. Ja de e väl tur de annars hade allt sett lika dant ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 23, 2011 Dela Inlagd Augusti 23, 2011 Några av bilderna som pryder vårat staket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu