Jump to content
L64

Thai Airways

Recommended Posts

HuligArne

Som jämförelse kan då påpekas att jag har bara betalat 5195 för min resa och då ingår avbeställningsskydd.

Väntetiden är enbart 2 timmar. Mat och dryck får man på planet och det finns toaletter.

Ska man sova 7 timmar så varför betala 5000 kr extra?

BTT

Kanske just av den anledningen? D v s sitta så pass bekvämt att man KAN sova.

Guest Lappen

BTT

Därför att vissa har råd och att det är valfritt att göra vad man vill med sina egna pengar.

Men har man inga pengar så förstår jag att valmöjligheten minskar och att gnälla bli ett alternativ istället.

broder tuk tuk

Därför att vissa har råd och att det är valfritt att göra vad man vill med sina egna pengar.

Men har man inga pengar så förstår jag att valmöjligheten minskar och att gnälla bli ett alternativ istället.

Tycker du det gnälls när någon för fram alternativa och bättre lösningar rörande allehanda ting?

Gnäll det är väl när ex du angriper gubbarna som sitter i baren och kallar dem för allehanda trevliga saker.

Men du kanske ochså drivs av avundsjuka?

BTT

Guest Lappen

Tycker du det gnälls när någon för fram alternativa och bättre lösningar rörande allehanda ting?

Gnäll det är väl när ex du angriper gubbarna som sitter i baren och kallar dem för allehanda trevliga saker.

BTT

Jag har inte sett att du kommit med någon länk eller dyligt med bättre alternativ utan du bara klagade över lamais tips.

Och kan du vara så snäll att du citerar mig där jag gnäller på dessa gubbar...och vem är dom förresten?

Edited by Lappen

Guest Oregistrerad knasen

Som jämförelse kan då påpekas att jag har bara betalat 5195 för min resa och då ingår avbeställningsskydd.

Väntetiden är enbart 2 timmar. Mat och dryck får man på planet och det finns toaletter.

BTT

Med ditt resonemang är det ju då ekonomiskt självmord att betala dom pengarna och åka runt halva jordklotet för att sitta och uggla utanför 7-11. Finns ju 7-11 på betydligt närmare avstånd :whoco5:

broder tuk tuk

Jag har inte sett att du kommit med någon länk eller dyligt med bättre alternativ utan du bara klagade över lamais tips.

Och kan du vara så snäll att du citerar mig där jag gnäller på dessa gubbar...och vem är dom förresten?

Hittar du inte dina glasögon?

Jag skriver ju att det går att hitta alternativ för mellan 5000 och 7000 kronor på nätet utan problem.

BTT

GammalDansken

Jag tycker det är bra att det finns folk som vill betala över 10000 för sina biljetter.

Utan dom skulle det inte vara möjligt att få biljetter till 4500 på samma plan.

Att de sitter i bättre stolar eller kommer in eller ut ur planet 2 minuter före mig, stör inte det minsta.

När även jag ser ut och är rik som ett troll kommer jag kanske också att vilja betala 6000 extra för det :-)

Guest Lappen

Hittar du inte dina glasögon?

Jag skriver ju att det går att hitta alternativ för mellan 5000 och 7000 kronor på nätet utan problem.

BTT

Jag tyckte du sa att du hjälpte att hitta billigare alternativ när du själva verket säger att det finns billigare alternativ :whistle:

BTT

Brukar Lappen klanka ner på bargubbar? Inte kan jag påstå att jag har läst några sådana inlägg, annars är väl det ett av expertens egna huvudämnen..

Guest paw-76

Nån som vet om det är fastställt att Manligt klimakterium existerar? :whistle:

BTT

Kan du verkligen sova i en flygplansstol? Att sova i en minibuss var ju tydligen helt omöjligt :whistle:

pikelocator

Flyger ner på fredag, 4972 kr i grisklass. För mig är det endast transport.

L64

Jag tyckte du sa att du hjälpte att hitta billigare alternativ när du själva verket säger att det finns billigare alternativ :whistle:

Underbart tips från han!

Förutom relationsexpert, korvexpert mm kan han ju även lägga till biljettexpert till sitt CV nu :crazy:

Bombayen va bra knasen! :great:

pigge01

Thai har nu riktigt bra pris på Premium Economy ARN-BKK.

Avresa under större delen av Juni och vid en snabb koll verkar priset 10391:- gälla för upp till 1 månads resa.

Kan bokas här

10,400:- för en biljett

Som normalt kostar 18,100:-

År billigt!

Synd att detta inte gäller Kastrup!

Ni får ha överseende med BTT

Då han inte förstår skilja på PE-klass och Ek-klass :whistle:

pigge01