Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways


L64

Recommended Posts

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 6,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    425

  • pigge01

    326

  • L64

    257

  • apknug

    253

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev Benriach:

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Fråga @Batting. Han har kontakter i den lokala Thaimatsbutiken.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
7 minuter sedan, skrev Benriach:

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Går bra med ett fake test med rätt resultat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Benriach:

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Entry Measures into Thailand (effective from 1 July 2022 onwards)

(updated 26-06-2022)

Entry Measures for Thai and Foreign Nationals

(From 1 July 2022)

- Thailand Pass not required

- Upon arrival, please present certificate of vaccination or RT-PCR / Professional ATK COVID-19 test result issued within 72 hours before departure

- Medical insurance not required

 

Källa: https://thaiembassy.se/en/guide-for-travelling-to-Thailand-during-covid-19-situation/

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Ta på pm med @andrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev soi covboy:

Hur är det med  thai incheckningen på  Arlanda  nu?? Är det kaos  fortfarande?? Mvh en som åker på fredag 

Skulle vara intressant att höra av dig om hur beläggning på flyget va och vilket bolag åker du med?

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar va rätt så många mpr:e som åker nu, jag är lite intresserad av hur dom lyckats fylla upp planen nu med dessa priser hör gärna av er har om hur det ser ut 🙏

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev matz:

Verkar va rätt så många mpr:e som åker nu, jag är lite intresserad av hur dom lyckats fylla upp planen nu med dessa priser hör gärna av er har om hur det ser ut 🙏

 

//matz

Jag är också intresserad hur fulla planen är? priserna  är snudd på befängda om man tittar kring jul/nyår. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker hellre i nyktra plan 😉😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jag åker hellre i nyktra plan 😉😉

Finns ett gäng, svårt att få hela resan med samma bolag bara.

 

Airlines that completely ban alcohol include Afriqiyah Airways, Air Arabia, Ariana Afghan, Biman Bangladesh, Iran Air, Jazeera Airways, Kuwait Airways, Mahan Air, Pakistan International Airlines, Saudi Arabian Airlines, and Tunisair.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Jed:

Jag är också intresserad hur fulla planen är? priserna  är snudd på befängda om man tittar kring jul/nyår. 

Det är inte jul nu.

Priserna ligger på 9K

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Jag kör öppna kort @Amigo tar det på PM

Tyvärr är jag inte uppdaterat vilka regel gäller idag, så jag avböjer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min högst amatörmässiga gissning till de höga priserna är denna. Passagerare som köpte biljetter innan och under pandemin har bokat om och börjat resa nu. Flygen går fullsatta och priserna blir därefter.

Precis som i vården där man pratar om vårdskuld för inställda operationer dom senaste åren, så har flygbolagen en "flygskuld" med ressugna kunder.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev Boa52:

Är det öppna kort

PM:a någon annan och hör efter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Benriach:

Ursäkta en dum fråga från begåvningsreserven, men vad krävs för att få komma in i Thailand i dagsläget?  Räcker det med 2 giftsprutor och ett giltigt pass eller är det fortfarande nån jävla ansökan som skall skickas?  Frågar åt en kompis...

Vaccinationsbevis eller ett negativt test inom 72 timmar innan avresa.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev matz:

Skulle vara intressant att höra av dig om hur beläggning på flyget va och vilket bolag åker du med?

 

//matz

Flyger med  tajjen 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-08-16 at 02:01, skrev soi covboy:

Hur är det med  thai incheckningen på  Arlanda  nu?? Är det kaos  fortfarande?? Mvh en som åker på fredag 

 

Det var kaos i tisdags, när du ställde frågan pga. elproblem som gjorde att bagagebanden inte körde iväg väskorna från incheckningen. 

 

När de väl kom igång, så var det snabb hantering och köerna var borta. Så det skall inte vara någon fara. 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev ThailandNovise:

Knökfull TG960

 

Du eller planet?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag det är dags för frågan, är Thai/Austrian airways bättre än Finnair? :-)

Funderar på att rycka med mig kidsen och ta en sväng till Sverige/Spanien.

Dyrt trots apklass vad jag ser.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-08-16 at 10:51, skrev Stoneys:

Är det mask på inne i planet,

Mask på suvvan?

Inte många på thai planet som barmask,när vi kom ner i tisdags!

Link to comment
Dela på andra sajter

ThailandNovise
3 timmar sedan, skrev rolle68:

Inte många på thai planet som barmask,när vi kom ner i tisdags!

De flesta bar mask på 960, alla nationaliteter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...