Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways

L64

Recommended Posts

Avisat och tgr blir bra

supupuha.jpgzeravema.jpggunuja8y.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

• Svar 5,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

425

• pigge01

326

• L64

257

• Sam sip sam

206

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

Ja Skål då

Skål!

Välj "Wild Game".

Smakar som vilskavgryta och kommer med potatismos och lingon.

yruteqa8.jpg

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Kör hårt & trevlig resa 33:an!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Dela på andra sajter

Varför flyger någon med ett plan som man samtidigt kallar det "sunkplan" har jag svårt att förstå, om det beror på att det saknas skärmar i stolsryggen framför verkar kunskapen om vad som är sunkigt vara något begränsad /Stefantaby

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Varför flyger någon med ett plan som man samtidigt kallar det "sunkplan" har jag svårt att förstå, om det beror på att det saknas skärmar i stolsryggen framför verkar kunskapen om vad som är sunkigt vara något begränsad /Stefantaby

För att de är ganska ensamma om anständiga priser på direkt flyg kanske......

Dela på andra sajter

För att de går direkt kanske, kan väl inte vara så svårt att förstå?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ja att man väljer det för att det går direkt förstår jag men att kalla det sunkigt är inget liten överdritft om det nu beror på att det saknas en skärm i stolsryggen framför, det var mer det jag funderade över . Jag tar om frågan, vad är det som är sunkigt?

Stefantaby

Dela på andra sajter

Dä sa va gott o sova annars kan de kvetta... Sover största delen av flygningen och skiter då vart stolen är placerad!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Ja Skål då

Skål!

Välj "Wild Game".

Smakar som vilskavgryta och kommer med potatismos och lingon.

Med vänlig hälsning,

Smakade mkt bra efter jag stoppa i smörpaketet och kryddade moset

Dela på andra sajter

Ja att man väljer det för att det går direkt förstår jag men att kalla det sunkigt är inget liten överdritft om det nu beror på att det saknas en skärm i stolsryggen framför, det var mer det jag funderade över . Jag tar om frågan, vad är det som är sunkigt?

Stefantaby

Läs denna tråd så får du förklaring på vad som kan vara sunkigt!...fattar du inte då, så läs en gång till!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Stefantaby

Falsk förtal

Är vad dessa herrar syslar med.

Dom tycker att speldoser är standard på långflygning.

Detta är ett tillbehör inget som behövdes.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Falsk förtal

Är vad dessa herrar syslar med.

Dom tycker att speldoser är standard på långflygning.

Detta är ett tillbehör inget som behövdes.

Hälsar pigge01

Smaken är som baken.......

Dela på andra sajter

Tydligen svårt att svar på frågan, förvånar mig inte/Stefantaby

Du skall få ett enkelt svar trots din så vanliga dryga ton.

Gå in i en Thaikärra så ser du slitna klädslar, söndriga stolar, sladdriga bord, mycket gnissel o gnek... allmänt nedslitet alltså.

Gå in i en ny kärra så blir det liksom en annan femma.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Tydligen svårt att svar på frågan, förvånar mig inte/Stefantaby

Har man ingen läsförståelse så ja!!

Dela på andra sajter

Tja man ska nog inte kasta sten i betonghus :13:  :13:  :13:  :13:  :13:  :13:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Tja man ska nog inte kasta sten i betonghus :13:  :13:  :13:  :13:  :13:  :13:

Inte kasta spjut i radhus heller för den delen!

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jag har för mej att han nämnde 30 år i det militära tidigare......

Dela på andra sajter

Det är ju ändå imponerande  att att så många ändå flyger med dessa enligt beskriviningen väldigt slitna sunkiga plan utan skärm i stolen framför..men det var ju det direktflyg, för mig som bor i täby(30 min till ARN) passar direktflyg även utan skärm i stolen framför väldigt bra , hoppas bara att Thai inte inte sänker priserna för mycket så att även alla som måste ha skärm i stolen kan tänka sig att åka med dessa sunkiga halvtrasiga plan, då blir det trångt/Stefantaby

Dela på andra sajter

Detta är tyvärr ett minne blått i April så är det slut med riktigt fina flygplan.

På CPH - BKK blir det sämre plan B777-300ER.

Trängre benutrymme, tråkigt Thai.

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Det är ju ändå imponerande  att att så många ändå flyger med dessa enligt beskriviningen väldigt slitna sunkiga plan utan skärm i stolen framför..men det var ju det direktflyg, för mig som bor i täby(30 min till ARN) passar direktflyg även utan skärm i stolen framför väldigt bra , hoppas bara att Thai inte inte sänker priserna för mycket så att även alla som måste ha skärm i stolen kan tänka sig att åka med dessa sunkiga halvtrasiga plan, då blir det trångt/Stefantaby
Håller med he he ja Skål från Pattayay7anume5.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...