Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways

L64

Recommended Posts

Kör Thai med 777ER nu eller något annat plan?

Hur är dom i Ekonomy om man är 190cm lång?

Jag flög med både Boeing 787 Dreamliner och 777 samma säten i båda planen utrymmet fick mig att inte flyga med dom flygplanen mera är själv 187cm

Flyger med Finn Air sitter mycket bättre i ekonomi klassen.

Mvh.Dolle

Dela på andra sajter

• Svar 5,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

425

• pigge01

326

• L64

257

• Sam sip sam

206

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Jag flög med både Boeing 787 Dreamliner och 777 samma säten i båda planen utrymmet fick mig att inte flyga med dom flygplanen mera är själv 187cm

Mvh.Dolle

Nu jävlar svor du väl allt i kyrkan? Det här kommer inte pigge acceptera!

Dela på andra sajter

Nu jävlar svor du väl allt i kyrkan? Det här kommer inte pigge acceptera!

Tur man inte är kristen då.

Tyvärr så är det inte Thai Air det är fel på bara flygplanstypen, dom nya sätena i dom hära planen är som att sitta på en köks stol när man inte kan luta ikull sig pga. knäna tar i sätet framför redan och den här typen av stolar åker sitt delen fram när man lutar ikull sig.

Då flyger jag med dom gamla Airbus 

Mvh.Dolle

Dela på andra sajter

Mvh.Dolle

Ja det beror på hur mycket tur man har.

Jag fick tre mitt säte för mig själva när jag flög upp den 23/12.

Att flyga med Finnair är värre än att svära i kyrkan.

Det finnes bättre alternativ.

Till bra pris. .

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Dela på andra sajter

Jag är över 190 och har absolut inga problem med utrymmet.

Då hade jag otur på min resa då,där dom tryckt ihop sätena så jag kunde inte luta ikull mig bara sitta rakt upp.

Tur det är valfritt att flyga så jag flyger Finn Air.

Dela på andra sajter

Då hade jag otur på min resa då,där dom tryckt ihop sätena så jag kunde inte luta ikull mig bara sitta rakt upp.

Tur det är valfritt att flyga så jag flyger Finn Air.

Försök att boka rad 60 på Thais B777-300ER

där är det nog plats till dig. Även rad 40 är bra.

Undvik rad 36,37,38,39, 52,53, 54, 70,71.0 71

Ändrades av pigge01

Dela på andra sajter

Det ska finnas genomskärning av planet så att man kan se alla sittplatser. Jag lyckas inte hitta något sådant, du har möjligtvis inte en sådan bild eller länk?

Här:

http://www.seatguru.com/

Dela på andra sajter

Tur man inte är kristen då.

Tyvärr så är det inte Thai Air det är fel på bara flygplanstypen, dom nya sätena i dom hära planen är som att sitta på en köks stol när man inte kan luta ikull sig pga. knäna tar i sätet framför redan och den här typen av stolar åker sitt delen fram när man lutar ikull sig.

Då flyger jag med dom gamla Airbus 

Mvh.Dolle

Tjatar om Putin air igen Satt mycket bättre där än i Thai 747 har ej åkt med dom sedan de böt Pris lite över 4000 90% kvalitet och då vinner Thai pg direkt flight Putin avf tider passar mig bättre 12.50 till BKK Hem 12.40 Ankomst Arn 21.05 inte så bra men bor i U-a so what ( Ank Bkk 8.25 men långt i imigration  1 t

Maten bättre n bäde Thai o Finnair däremot ingen varm dryck till frulost ett starkt --

Offe

Dela på andra sajter

Det ska finnas genomskärning av planet så att man kan se alla sittplatser. Jag lyckas inte hitta något sådant, du har möjligtvis inte en sådan bild eller länk?

Seatguru är bra Får du ingen rekomendation var titta av din arrangör Checm my trip funkar också

Offe

Dela på andra sajter

Tjatar om Putin air igen Satt mycket bättre där än i Thai 747 har ej åkt med dom sedan de böt Pris lite över 4000 90% kvalitet och då vinner Thai pg direkt flight Putin avf tider passar mig bättre 12.50 till BKK Hem 12.40 Ankomst Arn 21.05 inte så bra men bor i U-a so what ( Ank Bkk 8.25 men långt i imigration  1 t

Maten bättre n bäde Thai o Finnair däremot ingen varm dryck till frulost ett starkt --

Offe

Kan du ta det där en gång till är du hygglig   :)

Ändrades av Nakhon
Dela på andra sajter

Fick idag mail från Jadetravel. Thai förlänger erbjudande. T.o.m att flyga ut över songkran. Och efter läst dagens bangkokpost ang deras resultat. Så e man lite fundersam. Sälj många biljetter!! Och vad händer sedan?. Men som någon skrev tidigare. Detta e statligt, politiskt. Så dem låter väll aldrig Thai gå i kk. [emoji6]

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Oregistrerad

Klurar på vinterns resa. Finns det någon förhöjd risk med att boka med Thai i dagsläget, med tanke på konkursrykten etc?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fick idag mail från Jadetravel. Thai förlänger erbjudande. T.o.m att flyga ut över songkran. Och efter läst dagens bangkokpost ang deras resultat. Så e man lite fundersam. Sälj många biljetter!! Och vad händer sedan?. Men som någon skrev tidigare. Detta e statligt, politiskt. Så dem låter väll aldrig Thai gå i kk. [emoji6]

samma erbjudande varje år vid den här tiden inget nytt lågsäsong nu

Dela på andra sajter

Klurar på vinterns resa. Finns det någon förhöjd risk med att boka med Thai i dagsläget, med tanke på konkursrykten etc?

'

Nej

99.9% att dom inte går i konkurs.

Det är 95% större chans att du trillar och bryter nacken.

Dela på andra sajter

Liten risk för konkurs, större risk att vissa linjer läggs ned och turtätheten minskas på vissa destinationer.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Det är nog större risk att dom får flygförbud i EU, med tanke på hur thailändare aldrig vill åtgärda problem och vägrar bli synade av utlänningar, så är det stor risk att dom endast kan flyga inrikes Thailand

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Brukar Thai kampanja resor med utresa och hemresa i februari? Vad är rimligt att hoppas på för pris Arlanda- Bangkok under februari?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Brukar Thai kampanja resor med utresa och hemresa i februari? Vad är rimligt att hoppas på för pris Arlanda- Bangkok under februari?

Ca 7500 boka nu
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Ni som brukar flyga PE med Thai till Bangkok, är det någon sittplats i PE som ni tycker är bättre än de andra? Jag funderar på att göra en uppgradering på en bokning som jag har.

// mrco

Dela på andra sajter

kom hem igår med thai, nog den sämsta flygmaten jag fått.vad fan har hänt?, åkte med dom första gången 80-talet en jäkla skillnad, är det sparkrav

som går ut över dylikt?.. . värst av allt så skryter dom över deras catering bolag som gör 80,000 portioner mat per/dag.

Kanske därför maten blir där efter :fie:

Dela på andra sajter

Ni som brukar flyga PE med Thai till Bangkok, är det någon sittplats i PE som ni tycker är bättre än de andra? Jag funderar på att göra en uppgradering på en bokning som jag har.

// mrco

Försök att få rad 19 eller 21 och plats A eller K.Det är fönster med mest privacy.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Tack L64, är det någon som har koll på det där så är det väl du så mycket som du flyger!!

// mrco

Dela på andra sajter

kom hem igår med thai, nog den sämsta flygmaten jag fått.vad fan har hänt?, åkte med dom första gången 80-talet en jäkla skillnad, är det sparkrav

som går ut över dylikt?.. . värst av allt så skryter dom över deras catering bolag som gör 80,000 portioner mat per/dag.

Kanske därför maten blir där efter :fie:

Tyvärr gäller det de flesta bolag SAS FInnar mfl Bästa maten har nu Aeroflot Ta biff Jättebra Tyvär Thaispagetti ( Gröna nudlar ) Hopplöst att äta med plast bestick

Offe

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...