Jump to content
IGNORERAD

Thai Airways


L64

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

.

Vad är det för fel med dig,alla inlägg jag gör ger ďu mig ett snurrig karma!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 6,1k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    425

  • pigge01

    326

  • L64

    257

  • apknug

    253

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

6 minuter sedan, skrev L200:

Vad är det för fel med dig,alla inlägg jag gör ger ďu mig ett snurrig karma!!!

Eftersom du inte fattade att man kan tröttna på något efter bara en gång och ens bryr dig om någon skriver det, jag är också jävligt less på Thais frukost......men den är inte avgörande för att jag har ratat dem.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev samet:

 

Det går väl bra att bli trött på något efter en gång...?

 

Finns många saker och personer jag blir trött på efter endast en gång... 😉

Du är en översittare,som vet allt.En bild på dig vore trevligt,eller är du en fegis/ynkrygg.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev L200:

Du är en översittare,som vet allt.En bild på dig vore trevligt,eller är du en fegis/ynkrygg.

Bra där.....

Vet det mesta, stämmer rätt bra!

Hur många bilder som helst på forumet ifall du vill runka till dem, eller vad du nu ska med dem till?

 

Ps, du borde ta hjälp för ditt humör, verkar vara nått som klickar ibland!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev L200:

Du är en översittare,som vet allt.En bild på dig vore trevligt,eller är du en fegis/ynkrygg.

:cry::cry::cry: Känslig idag? 

 

Översittare tar jag som en komplimang när det kommer från dig. 

 

Vet allt, absolut inte, men jag kan tänka från flera perspektiv och dra logiska paralleller och slutsatser.

 

Bilder på mig finns det massor av på forumet.

 

Fegis och ynkrygg kan jag vara om det känns bättre för dig. De som känner mig och träffat mig vet vad jag är för en gubbe. 

 

 

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

2 miljarder back på 6 månader och inte ens försvararen av världens bästa flygbolag @pigge drar sin lans och försvarar bolaget längre då har det mycket riktigt gått utför.

 

Kom ner nu med Lufthansa, smidigt byte i München och Lufthansa levererade. Jämn o hög kvalitet. Flighten utfördes av eurowings/sunexpress vilket är deras lågpris charterbolag men med Lufthansa service. Salt o peppar fanns dock inte konstaterade jag. Kanske på vagnen som våran pigge skulle sagt.

 

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev samet:

:cry::cry::cry: Känslig idag? 

 

Översittare tar jag som en komplimang när det kommer från dig. 

 

Vet allt, absolut inte, men jag kan tänka från flera perspektiv och dra logiska paralleller och slutsatser.

 

Bilder på mig finns det massor av på forumet.

 

Fegis och ynkrygg kan jag vara om det känns bättre för dig. De som känner mig och träffat mig vet vad jag är för en gubbe. 

 

 

Var är bilderna på dig,har bara sett småben och en kulmage?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev L200:

Var är bilderna på dig,har bara sett småben och en kulmage?

Samet behöver nog inte min ”hjälp”, men jag måste svara dig ändå. 
 

Du verkar vara helt söndertrasad i skallen av ditt epoxysniffande. 
Synd att inte dina fingrar är lika skadade som din hjärna, så man måste stå ut med dina korkade inlägg. 
 

Kan ingen stjäla ditt tangentbord?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev samet:

Finns många saker och personer jag blir trött på efter endast en gång... 😉

En gång mötte jag en kvinna i Jomtien och efteråt var jag väldigt trött🤑

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev L200:

Var är bilderna på dig,har bara sett småben och en kulmage?

Småben och kulmage... låter som du beskriver en tax...?

 

Mina ben är ganska saftiga och kulmage har jag inte haft sedan jag var bebis, hade du kallat med fet hade jag köpt beskrivningen bättre. 

 

Det finns en mängd med bilder på mig i diverse trådar på forumet. 

 

Men kommer inte skicka några till dig, jag fick nämligen lära mig i skolan att inte skicka bilder till fula gubbar på internet bara för att de ber om det och lovar godis om man hoppar in i deras skåpbil... 

 

 

Ändrades av samet
Rättstavning
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev samet:

Småben och kulmage... låter som du beskriver en tax...?

 

Mina ben är ganska saftiga och kulmage har jag inte haft sedan jag var bebis, hade du kallat med fet hade jag köpt beskrivningen bättre. 

 

Det finns en mängd med bilder på mig i diverse trådar på forumet. 

 

Men kommer inte skicka några till dig, jag fick nämligen lära mig i skolan att inte skicka bilder till fula gubbar på internet bara för att de ber om det och lovar godis om man hoppar in i deras skåpbil... 

 

 

Fanns Internet när du gick i skolan? Fula gubbar o skåpbilar men Internet?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Esspe:

Fanns Internet när du gick i skolan? Fula gubbar o skåpbilar men Internet?

 

Jodå. Jag är ju valp. Så vi hade internet redan på mellanstadiet. 

 

Minns den goda tiden med 28,8k modem, när det tog 10min att få laddat ner en nakenbild på Pamela... 

 

Eller ännu värre... efter 7min inse att det inte är en nakenbild och man slösat bort 7min av sin dyrbara surftid. 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minutes ago, Esspe said:

Fanns Internet när du gick i skolan? Fula gubbar o skåpbilar men Internet?

Jag berättade ju för dig igår att @sametknappt är torr bakom öronen 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minutes ago, samet said:

 

Jodå. Jag är ju valp. Så vi hade internet redan på mellanstadiet. 

 

Minns den goda tiden med 28,8k modem, när det tog 10min att få laddat ner en nakenbild på Pamela... 

 

Eller ännu värre... efter 7min inse att det inte är en nakenbild och man slösat bort 7min av sin dyrbara surftid. 

Själv fick man ju inte sin första e-postadress förrän på universitetet. Ingen större nytta av den då dock, de flesta man kände som hade en e-postadress satt ju i samma datasal på sagda universitet,

Men det där med hastighet och lagring var utmanande i internets barndom Minns att jag körde "stacker" på hårddisken och fick därmed PC.ns lagringskapacitet att närmast fördubblas, till svindlande 250 MB. Då kunde man spara rätt många bilder på Pamela.....

 

Flygbiljetten med Thai fick man dock boka på resebyrån på stan. Såtillvida man hade upptäckt the Land of Smiles förstås.......

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev spooncreek:

Jag berättade ju för dig igår att @sametknappt är torr bakom öronen 😉

Mitt minne är ungefär lika stort som dom första datorernas jämfört med dagens. Jag är väldigt selektiv i mitt urval om vad som ska behållas.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev L200:

Vad är det för fel med dig,alla inlägg jag gör ger ďu mig ett snurrig karma!!!

Som sagt självinsikt noll. 😂

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-10-24 at 16:59, skrev Esspe:

Mitt minne är ungefär lika stort som dom första datorernas jämfört med dagens. Jag är väldigt selektiv i mitt urval om vad som ska behållas.

Mitt minne är precis som Homer Simpsons, lär jag mig något nytt så glömmer jag något jag kunde tidigare...

 

 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra mycket bättre frukost än Finnar iaf. Det var ett riktigt bottenmärke. Nästan så man längtade till gamla Aeroflots dallrande gröna ägg.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Esspe:

Bra mycket bättre frukost än Finnar iaf. Det var ett riktigt bottenmärke. Nästan så man längtade till gamla Aeroflots dallrande gröna ägg.

Tycker generellt att frukost på flyg suger, inte ens i Qatar biz är det nått att hänga i granen, trots flera olika val, och jag har testat flera.

DEBC037E-D9C1-44BA-953C-95A2E05DD0F0.thumb.jpeg.078d14569a16ccdd9ae847b44a26dca6.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tycker generellt att frukost på flyg suger, inte ens i Qatar biz är det nått att hänga i granen, trots flera olika val, och jag har testat flera.

DEBC037E-D9C1-44BA-953C-95A2E05DD0F0.thumb.jpeg.078d14569a16ccdd9ae847b44a26dca6.jpeg

 

Jag är heller ingen fan av frukost ombord. Men Thai serverade en Egg Benedict av riktigt hög klass... annars brukar jag bara äta lite frukt på morgonen. 

 

 

20190820_234841.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev koppar55:

Också ingen fan av frukost efter några timmars sömn men de sista gångerna beställer jag Thai frulle.

Soppan och yougharten blandad med frukt går ner med stor möda.😀

20191020_032622.thumb.jpg.a319cad3cc948af405cd2df8e0164441.jpg

 

 

Gumman beställer oftast soppan, smakat några gånger och den har smakat bra. Lagom lätt också på morgonen, får inte bli för tungt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev koppar55:

Också ingen fan av frukost efter några timmars sömn men de sista gångerna beställer jag Thai frulle.

Soppan och yougharten blandad med frukt går ner med stor möda.😀

20191020_032622.thumb.jpg.a319cad3cc948af405cd2df8e0164441.jpg

 

Var den starkt kryddad med chili? Tycker inte om stark mat så jag undrar om jag törs prova utan att det svider för mycket i halsen.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag flyger till Manila hoppa jag över frukosten på TG 951 

Och äter samma typ av frukost på TG 620.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...