Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

BTT!

Du "glömde" svara på en fråga,så jag klistrar in den igen.

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Malaeng Sabb

BTT!

Du "glömde" svara på en fråga,så jag klistrar in den igen.

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Det är väl tredje gången frågan kommer på tal.. Ber om ursäkt att jag missade ett s i personen.. Som svensklärare kan han vrida det till att undvika ett svar. Allt enligt svensk retorik.. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang måste haft en helvetes semester eftersom jag nu sett i ett par trådar hur han spyr galla över Thailand och Thailändare.. kanske bättre du slutar åka till ett land som får dig att må så dåligt!

Jag tycker Herr Chang ser utomordentligt avslappnad och glad ut på de bilder som visats här :drinks: Han värderar väl bara Sverige(är ju svensk)högre än Thailand och det är väl inget konstigt med det,och han står för det,inte många som gör det.Mvh Måne som värderar thailands klimat högre än sveriges

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

BTT!

Du "glömde" svara på en fråga,så jag klistrar in den igen.

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Du verkar vara väldigt fixerad på att sätta på 16-åringar.

Det är lagligt, minimiåldern är 15, så det är fritt fram för dig

så länge ditt offer inte är i beroendeställning.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar vara väldigt fixerad på att sätta på 16-åringar.

Det är lagligt, minimiåldern är 15, så det är fritt fram för dig

så länge ditt offer inte är i beroendeställning.

Det är hårda straff för att idka betalsex med en minderårig(under 18år) i Thailand.

Och det är absolut INTE lagligt!

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ja, jag tycker Sverige är mycket bättre än Thailand. Bortsett från klimatet. Min personliga åsikt som jag inte förväntar mig att alla delar.

Jag kräver ingen tacksamhet från de som får komma hit, tycker bara det vore klädsamt.

Om jag mot förmodan skulle vilja tillbringa en längre tid i Thailand och beviljades visum för det, så skulle jag vara tacksam för det. Vad är det du inte förstår?

Herr Chang har talat.

Jag får nog säga att jag håller med dig Herr Chang - på det stora hela föredrar jag också att leva i Sverige . Men man ska aldrig säga aldrig, så vem vet vad som sker i framtiden?

I Thailand har jag provat på att bo, och jag har även arbetat i Bkk under ett antal år,

och de fördelar som fanns där gentemot livet i Sverige tycker jag inte uppväger nackdelarna.

Det politiska klimatet i Thailand får mig också lite tveksam till att bo där.

Men som plats att spendera eventuella semesterveckor på tycker jag Thailand är trevligt, och landet har även mer ”roliga” och "spännande" ting att erbjuda än vad jag kan hitta här i Sverige. Billigare är det också än i Sverige.

Man får helt enkelt mer valuta för sina surt förvärvade slantar, än i Sverige.

Väderleken är också trevligare i Thailand, i alla fall under Nov – feb.

Sedan blir det för varmt eller för ”blött” för min smak.

Vintern i Sverige ogillar jag skarpt, men jag står ut då jag numera har en

snäll och varm hustru. Utan henne och min son så hade jag nog pyst iväg för

att testa att bo i Thailand ännu en gång.

Hur det bör förhålla sig med våra invaderares ”tacksamhet” till Sverige

så får jag väl säga som så att jag nöjer mig med om de rättar in sig i ledet och

gillar läget i deras nya land. Arbetar de och betalar skatt, och på så vis bidrar till

landets väl, så räcker det gott för mig.

Det jag ”går igång på” och ogillar är när vissa invandrare och flyktingar ger uttryck

för att det är svenskarna skall anpassa sig till deras kulturmönster och inte tvärt om.

Men viljan och förmågan att ta seden dit man kommer är väl något som Thailändare och

andra Asiater klarar av riktigt bra tycker jag. De är ju oftast lågmälda, trevliga, arbetsamma och de är mycket sällan till besvär eller obehag för sina medmänniskor i Sverige. (så när som på någon enstaka person som bedriver bluffande resebyråer eller ockerutlåning till spelmissbrukare)

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det är hårda straff för att idka betalsex med en minderårig(under 18år) i Thailand.

Och det är absolut INTE lagligt!

Du vet säkert bäst, men vem har sagt betalsex?

Dessutom .

Somliga av de turismdestinationer där barnsexturism äger rum präglas av korruption

och otillräckliga rättssystem.

I Thailand finns det emellertid stränga lagar gällande en person som haft samlag med barn

som inte fyllt 15 år. Det ses som våldtäkt och gärningsmännen ska straffas enligt thailändsk lag

med fyra till 20 års fängelse.

Tillämpningen av lagarna är dock svag. Många länder har lagar likt Thailand men de brister i viljan att tillämpa dem.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet säkert bäst, men vem har sagt betalsex?

Är inte säker på om det är personen BTT eller hans alter ego som sa det.

Men så fort BTT tittar in så svarar han säkert på frågan :whistle:

Ändrades av Caveman

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Dessutom.

Referrence: Section 277 of The Thai Penal Code:

"WHOEVER has sexual intercourse with a girl

not yet over fifteen years of age and not being

his own wife, whether such girl shall consent or

not, shall be punished with imprisonment of four

to twenty years and fined between Bt8,000 to

Bt40,000.

"If the commission of the offence according to

the first paragraph is committed against a girl

not yet over thirteen years of age, the offender

shall be punished with imprisonment of seven

to twenty years and fine of Bt14,000 to

Bt40,000 or imprisonment for life.

"If the commission of the offence according to

the first of second paragraph is committed by

participation of persons in the nature of raping

and/or murdering a girl, or by using weapons or

explosives, the offender shall be punished with

imprisonment for life."

... så nu vet du vad som gäller.

Det verkar inte som du visste det innan.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Till Surin P3, med flera admin.

Ibland undrar jag om MPR inte borde tillåta att en och samma person kan få ha

flera olika ”nick”, så länge det i den publika profilbeskrivningen framgår

klart och tydligt vilka nick som är knuta till varandra.

Detta system hade ju underlättat en hel del när man ska diskutera saker eller

adressera vissa forummedlemmar som begagnar sig av flera helt olika personligheter

under ett och samma ”nick”.

I dessa minst sagt snurriga fall vet man ju aldrig på förhand vem det är

man adresserar eller svarar, eller vem det är som kommer att svara på en fråga.

Mvh

SN

PS: så här såg det ut hemma i köket under min senaste konversation med personligheterna som döljer sig bakom BTT.

Den gick via min HTC mobil.

- Va fanken, kolla här vad Karln skriver, det är ju helt snurrigt!!

post-5068-0-43381900-1297418600_thumb.jp

Phuuu, du borde nog lägga lite mindre tid på att försöka resonera med den där kluvna människan på MPR - och kanske umgås lite mer med din fru?

- Öhhh, va, vadå . . . ???

post-5068-0-06514400-1297418622_thumb.jp

post-5068-0-43381900-1297418600_thumb.jp

post-5068-0-06514400-1297418622_thumb.jp

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang måste haft en helvetes semester eftersom jag nu sett i ett par trådar hur han spyr galla över Thailand och Thailändare.. kanske bättre du slutar åka till ett land som får dig att må så dåligt!

Nejdå, senaste resan till Thailand var en av de bästa jag gjort. Mycket tack vare excellent ressällskap i form av Bibben! Tre veckor i Thailand är kul, men sen är det skönt att få komma tillbaka till Göteborg, även om det är otrevligt klimat.

Det är bara så att jag insett att jag inte skulle trivas med att bo permanent i Thailand, även fast jag har ekonomisk möjlighet. Detta är tydligen svårsmält för en del. Varför är det självklart att man vill bo i Thailand om man har pengar till det?

Jag missunnar ingen drömmen att få bo i Thailand, säger bara att det är inget som lockar mig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker Herr Chang ser utomordentligt avslappnad och glad ut på de bilder som visats här :drinks: Han värderar väl bara Sverige(är ju svensk)högre än Thailand och det är väl inget konstigt med det,och han står för det,inte många som gör det.Mvh Måne som värderar thailands klimat högre än sveriges

Bara för att man trivs i Sverige behöver man väl inte spy galla över Thailand o thailändare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejdå, senaste resan till Thailand var en av de bästa jag gjort. Mycket tack vare excellent ressällskap i form av Bibben! Tre veckor i Thailand är kul, men sen är det skönt att få komma tillbaka till Göteborg, även om det är otrevligt klimat.

Det är bara så att jag insett att jag inte skulle trivas med att bo permanent i Thailand, även fast jag har ekonomisk möjlighet. Detta är tydligen svårsmält för en del. Varför är det självklart att man vill bo i Thailand om man har pengar till det?

Jag missunnar ingen drömmen att få bo i Thailand, säger bara att det är inget som lockar mig.

Herr Chang har talat.

Vet inte vilka du menar har svårt för att smälta att du kan bo i Thailand?

Personligen kan jag bo vart jag vill, jag föddes fri och hoppas och förmodar att jag dör fri!

Link to comment
Dela på andra sajter

SÅDÄR JA NU BÖRJAS DE PRATAS OM HUR MYCKE PENGAR DE FINNS I LÄDRET OXÅ :av-109998: ,SKA BLI KUL Å SE HUR MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA MILJONÄRER DE FINNS PÅ MPR :whistle: ..JA E EN :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

SÅDÄR JA NU BÖRJAS DE PRATAS OM HUR MYCKE PENGAR DE FINNS I LÄDRET OXÅ :av-109998: ,SKA BLI KUL Å SE HUR MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA MILJONÄRER DE FINNS PÅ MPR :whistle: ..JA E EN :na:

Om man får räkna in husvärdet - huslån så finns det nog en hel hög miljonärer här (är ju ganska hög medelålder på forumet)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man får räkna in husvärdet - huslån så finns det nog en hel hög miljonärer här (är ju ganska hög medelålder på forumet)!

DÅ E VI 2 :dance1: .MEN"HUSLÅN"VET JA INTE OM DE RÄKNAS

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte vilka du menar har svårt för att smälta att du kan bo i Thailand?

Personligen kan jag bo vart jag vill, jag föddes fri och hoppas och förmodar att jag dör fri!

Jamen kära nån, det vet du väl att det finns många i Sverige som drömmer om att bo i Thailand, men klarar det inte ekonomiskt?

Det har inget att göra med om man är fri eller inte.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

Vill bara säga fan vilken tur att BTT och dom som vill tjata med honom finns annars hade forumet förlorat mycket av sin lyster.

Jag har nån typ a hatkärlek till honom tror jag.

Visst han skriver väldigt ogenomtänkt och okänsligt många gånger och kan framstå enformig och lite vidrig. Men i stora drag har han rätt i sina tankar tycker jag, bara det att det blir en hel del fel ibland, när han glömmer vad han sagt.men stackarn e väl lite vimsig . skulle jag också varit om jag varit i hetluften på forumet hela tiden. Och jag fatar inte dom som orkar älta han han har satt på en 16 åring. Det är väl för fan ingen pedofilhandling!!!!?? Sen att han har försvarat sig med fel ord på påhoppen är e väl inge problem. Läs lite mellan raderna !!

Jag håller med han att många av damerna här kommer från typ turist o nöjesindustrin och numer också många släktingar vänner och bekanta till dom som kommit hit att dessa är i klar majoritet tror jag vi alla borde vara helt klara över. Och även att majoriteten av dom också kommer hit först och främst av ekonomiska orsaker. Jag känner så pass många att jag anser mig veta det. Men självklar finns det en hel del tycka om och kärlek inblandat i de flesta förhållanden.

Sen e jag ganska säker på att de välutbildade och välbeställda damerna från bättre förhållanden inte e lika lätt att locka hit dom har ju mer att förlora på att bosätta sig här.Åtminstone svårare för en vanlig svensk knegare utan ett fett bankkonto att locka hit en sådan dam. Att lyckas få en sån på fall behövs nog oftast mer. och även en längre semester eller att va på plats en längre tid.Och ni gubbar i åldern 55+ som drar hit dom snygga och sexiga damerna under 30 år. Där spelar ju pengar än mer betydelse.

Och självklart som ju BTT säger så rör ju sig de flesta gubbar i turist och nöjesområdena och således också träffar sin donna därifrån. Sen vet jag att det spelar inte så stor roll om dom jobbat i bar innan många söker en bättre ekonomisk situation även lampförsäljerskorna gör detta eller kolla collegetjejerna. Dom kan sälja sig för pengar på kvällarna i bkk ibland, kolla in den mycket kända Baccara bar på soi Cowboy så tror jag ni hajar. Helst på helgerna! Där är inte bara bonnflickor.

Prostitutionen i Thailand är en stor gråzon!!! Men fan vad jag älskar Thailand och Thailändskaor

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kanske jag går händelserna i förväg men jag tror BTT kommer att försvinna och i en ny skepnad mena den fullständiga motsatsen, men jag kan ha fel. vi får se...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen kära nån, det vet du väl att det finns många i Sverige som drömmer om att bo i Thailand, men klarar det inte ekonomiskt?

Det har inget att göra med om man är fri eller inte.

Herr Chang har talat.

Nu blev det helt fel, den här tråden va avsett för nåt annat...men inte ekonomiskt väl?

I varje fall jag måste nog ha en helvetes otur i livet och total avsaknad av ekonomiskkt sinne om Du har rätt.

Jag lever i Thailand gott o väl på de slantar Moder Svea "öser" över mig varje månad + lite egna undansatta växelpengar och då försörjer jag inte bara mig själv utan fru och barn samt skänker en slant till fruns åldrande föräldrar samt betalar plastdottern skola, skulle väl knappast gå i Sverige väl? Förvissa är skola och åldringsvård nästintill avgiftsbefriat men ändå!

Det är snarare de som absolut vill bo i ett turistghetto med villapriser liknande de i Sverige som kanske inte har ekonomi att lyxleva sin åldersdröm, men ett bra liv med hus o bil en massa elkronikskräp o.s.v. nema problema.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det helt fel, den här tråden va avsett för nåt annat...men inte ekonomiskt väl?

I varje fall jag måste nog ha en helvetes otur i livet och total avsaknad av ekonomiskkt sinne om Du har rätt.

Jag lever i Thailand gott o väl på de slantar Moder Svea "öser" över mig varje månad + lite egna undansatta växelpengar och då försörjer jag inte bara mig själv utan fru och barn samt skänker en slant till fruns åldrande föräldrar samt betalar plastdottern skola, skulle väl knappast gå i Sverige väl? Förvissa är skola och åldringsvård nästintill avgiftsbefriat men ändå!

Det är snarare de som absolut vill bo i ett turistghetto med villapriser liknande de i Sverige som kanske inte har ekonomi att lyxleva sin åldersdröm, men ett bra liv med hus o bil en massa elkronikskräp o.s.v. nema problema.

Jaha, vill du ha en applåd och en klapp på axeln nu då eller?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara för att man trivs i Sverige behöver man väl inte spy galla över Thailand o thailändare!

Behöver inte men KAN ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kanske jag går händelserna i förväg men jag tror BTT kommer att försvinna och i en ny skepnad mena den fullständiga motsatsen, men jag kan ha fel. vi får se...

Vilken av dem? :crazy:

Personen eller karaktären?

Återuppstår han som Beck isåfall? :crazy:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken av dem? :crazy:

Personen eller karaktären?

Återuppstår han som Beck isåfall? :crazy:

Personligen så anser jag att det inte finns, aldrig funnits, aldrig kommer att finnes två "karaktärer" utan den präglas av den man är, alltså bara en.

När jag tog upp detta så var han dock inne och jämförde sig med Strindberg :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, vill du ha en applåd och en klapp på axeln nu då eller?

HaHa..Ja tack, det skulle värma, i synnerhet om det kom från en sån som strör superlativ om sig som Du gör.

Tack på förhand, men klappa inte för hårt, man är ju gammal och skröplig och dessutom fattig och har inte råd men bor i Thailand ändå...

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...