Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Nu va jag å kolla på din profil Kycklingen HV71 bor du i jönköping :whistle: så kann jag ta den vägen

Tycker det är bra att en svensk kvinna är med på forumet bland alla Torskarna 5 :whoco5:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu va jag å kolla på din profil Kycklingen HV71 bor du i jönköping :whistle: så kann jag ta den vägen

Tycker det är bra att en svensk kvinna är med på forumet bland alla Torskarna 5 :whoco5:

:great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Dom där två kunde jag gott tänka mig att ta med på Närke träffen som sällskap

post-7775-0-97103700-1297284769_thumb.jp

post-7775-0-97103700-1297284769_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir man påsatt som man då får man säkert ont i arslet

Har båten fått motorstopp mitt uti sjön, eftersom du har erfarenhet av att få ont i baken..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du tog upp ämnet att bli sätta på eller bli påsatt.

Så min tanke var att kåtheten tog överhand, man tar emot vad som finns ombord..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Vad hände med rubriken? Blev full i skratt varje gång jag såg den, med tanke på TS yrke :giggle:

Läraren hade väl sportlov och kanske druckit en "sportdryck" eller fler..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det märkliga är att det alltid är samma personer som strider till försvar när man råkar påpeka att många thaitjejer i Sverige har ett förflutet i baren.

Ofta så reagerar människor som vet att de har själva har lik i garderoben hätskt när sanningen drabbar dem.

Ungefär som ett barn som vet att han snattat godis ur godisburken ofta reagerar starkt om han vet att han är skyldig.

Men det är de där som alltid reagerar starkt som man ju då kan undra ifall de skäms över något i sitt förflutna.

BTT

BTT:s fullständiga genomklappning!

Här skriver han alltså att de som reagerar på hans dravel och svarar honom, är de som har skäms över sin Thaidam/flickvän/fru, och vad hon gjort innan de träffat henne.

Så pojkar och flickor, svarar ni BTT är ni en torsk och era damer en hora.

Underbar logik, debattera inte med BTT och ni och er dam är ok, svara BTT och ni och er dam är bardam samt ni torsk!

Från mig får BTT inga mer svar, men mitt dagliga minus kommer gå till honom, varje dag.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint du e välkommen till våra träffar i slottskogen denna är från Juni 2010

CLION angående tråden :giggle: är proffs med på foton eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint du e välkommen till våra träffar i slottskogen denna är från Juni 2010

CLION angående tråden :giggle: är proffs med på foton eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Det skall bli intressant att läsa BTTs svar på denna fråga.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för inbjudan. :)

Det hade vart jättetrevligt, men har lite problem med att ta mej dit, kollektivtrafiken funkar inte smidigt för min del.

Ska försöka att ta mej till Göteborg någon gång har jag tänkt. (om jag inte fegar ur) Omarama och Bibben får hålla mej i varsin hand så kanske jag vågar.;)

Ja Kycklingen, du liksom alla andra är mycket välkommen på forumträff i Göteborg!

Just nu har vi planerat 4 mars, 1 april och 6 maj inomhus. 4 juni och 2 juli utomhus i vår fina park Slottsskogen. Och så förstås den stora Västgötaträffen 6 augusti!

Bibben och Omarama ställer säkert upp med handhållning ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Eftersom du tog upp ämnet att bli sätta på eller bli påsatt.

Så min tanke var att kåtheten tog överhand, man tar emot vad som finns ombord..

FF

Tar kåtheten överhand så finns det alltid någon kärring ombord, varför skall man bli bög helt plötsligt

Då är det bättre att ta en stilla runk

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker ju personligen att många thaitjejer i Sverige ska tiga still med snacket om status o dyl.

De ska vara tacksamma att det fått den lyckan att komma bort från fattigdom, prostituition och fått en milsvid bättre ekonomisk existens än de någonsin fått ifall de stannat i Thailand.

Är de inte nöjda med vad mannen kan erbjuda kan de ju åka tilbaka till hembyn eller baren igen.

Inte lär deras ekonomiska situation förbättras då inte.

BTT

BTT:s fullständiga genomklappning!

Här skriver han alltså att de som reagerar på hans dravel och svarar honom, är de som har skäms över sin Thaidam/flickvän/fru, och vad hon gjort innan de träffat henne.

Så pojkar och flickor, svarar ni BTT är ni en torsk och era damer en hora.

Underbar logik, debattera inte med BTT och ni och er dam är ok, svara BTT och ni och er dam är bardam samt ni torsk!

Från mig får BTT inga mer svar, men mitt dagliga minus kommer gå till honom, varje dag.

Japp Vaxet, BTT är en sorglig figur, i det nya citatet från BTT understryker han ordentligt sin syn på det hela...

Citatet kommer inte från denna tråden men visar väl hur uppriktig hans ursäkt i startinlägget är.

De skall tiga och vara tacksamma...

Tror dock inte BTT behöver negativ karma, han har nog tillräckligt av den varan.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp Vaxet, BTT är en sorglig figur, i det nya citatet från BTT understryker han ordentligt sin syn på det hela...

Citatet kommer inte från denna tråden men visar väl hur uppriktig hans ursäkt i startinlägget är.

De skall tiga och vara tacksamma...

Tror dock inte BTT behöver negativ karma, han har nog tillräckligt av den varan.

MVH Tommy

Tja, nu tycker jag du tar det lite för långt.

Thaidamerna behöver inte tiga, men har man fått en bättre tillvaro i Sverige kan man väl visa viss tacksamhet?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Tja, nu tycker jag du tar det lite för långt.

Thaidamerna behöver inte tiga, men har man fått en bättre tillvaro i Sverige kan man väl visa viss tacksamhet?

Herr Chang har talat.

Tacksamhet till vem?

Till ödet, skattebetalarna, regering och riksdag, MIG

eller rentav till Herr MPR-medlem?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Tacksamhet till vem?

Till ödet, skattebetalarna, regering och riksdag, MIG

eller rentav till Herr MPR-medlem?

Till Sverige som erbjuder bättre livsvillkor.

Även jag skulle uttrycka tacksamhet om jag lyckades hamna i ett land bättre än Sverige. Men det är inte Thailand...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Till Sverige som erbjuder bättre livsvillkor.

Även jag skulle uttrycka tacksamhet om jag lyckades hamna i ett land bättre än Sverige. Men det är inte Thailand...

Herr Chang har talat.

Och själv viser du tacksamhet genom att .

Vad är det som säger att Sverige är bättre än Thailand?

Bättre för dig, menar du?

Själv är jag tacksam att fru GD flyttat över halva klotet och är kvar

trots att hon ibland råkar ut för sådana som å vägnar av ett kallt

och ogästvänligt land avkräver tacksamhet.

Evig sådan, förmodar jag.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Och själv viser du tacksamhet genom att .

Vad är det som säger att Sverige är bättre än Thailand?

Bättre för dig, menar du?

Själv är jag tacksam att fru GD flyttat över halva klotet och är kvar

trots att hon ibland råkar ut för sådana som å vägnar av ett kallt

och ogästvänligt land avkräver tacksamhet.

Evig sådan, förmodar jag.

Ja, jag tycker Sverige är mycket bättre än Thailand. Bortsett från klimatet. Min personliga åsikt som jag inte förväntar mig att alla delar.

Jag kräver ingen tacksamhet från de som får komma hit, tycker bara det vore klädsamt.

Om jag mot förmodan skulle vilja tillbringa en längre tid i Thailand och beviljades visum för det, så skulle jag vara tacksam för det. Vad är det du inte förstår?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BTT:s fullständiga genomklappning!

Här skriver han alltså att de som reagerar på hans dravel och svarar honom, är de som har skäms över sin Thaidam/flickvän/fru, och vad hon gjort innan de träffat henne.

Så pojkar och flickor, svarar ni BTT är ni en torsk och era damer en hora.

Underbar logik, debattera inte med BTT och ni och er dam är ok, svara BTT och ni och er dam är bardam samt ni torsk!

Från mig får BTT inga mer svar, men mitt dagliga minus kommer gå till honom, varje dag.

Detta var enbart en spekulation varför det alltid är samma personer som ska försvara sig så fort det ens råkar nämnas att det finns ett antal thaitjejer i Sverige med ett förflutet i baren.

Något som väl alla medlemmar nog är medvetna om.

Märkligt att samma personer alltid ska ta till försvar så fort ämnet råkar tas upp.

Nu kan det ju givetvis även vara så att dessa personer för över det faktum att det finns ett stort antal fd bartjejer i Sverige till en form av indignation över att sådant sprids och då även kan drabba deras respektive.

Därför ochså det rabiata försvaret.

Men vet man om att ens fru inte jobbat i kycklingbar tidigare så varför ha anledning att rabiat försvara sig hela tiden.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Detta var enbart en spekulation varför det alltid är samma personer som ska försvara sig så fort det ens råkar nämnas att det finns ett antal thaitjejer i Sverige med ett förflutet i baren.

Något som väl alla medlemmar nog är medvetna om.

Märkligt att samma personer alltid ska ta till försvar så fort ämnet råkar tas upp.

Nu kan det ju givetvis även vara så att dessa personer för över det faktum att det finns ett stort antal fd bartjejer i Sverige till en form av indignation över att sådant sprids och då även kan drabba deras respektive.

Därför ochså det rabiata försvaret.

Men vet man om att ens fru inte jobbat i kycklingbar tidigare så varför ha anledning att rabiat försvara sig hela tiden.

BTT

Nu har jag ju ingen respektive men antar att jag ändå i egenskap av kritiker till både personen och karaktären btt tillhör de försvarande du skriver om. Det är väl egentligen inget konstigt att folk ens här med möjligheten att vara anonym drar sig för att "erkänna" att det blivit tillsammans med en fd bartjej då den stora profeten och hans lärljungar har sina förutfattade meningar och sprider sina sanningar här. Eftersom jag har en helt annan uppfattning än profeten om det mesta han predikar om så kommer jag fortsätta att kritisera karaktären btt men framförallt personen btt som på ett fegt sätt försöker gömma sig bakom diagnosen schizofreni när han gjort bort sig..

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu har jag ju ingen respektive men antar att jag ändå i egenskap av kritiker till både personen och karaktären btt tillhör de försvarande du skriver om. Det är väl egentligen inget konstigt att folk ens här med möjligheten att vara anonym drar sig för att "erkänna" att det blivit tillsammans med en fd bartjej då den stora profeten och hans lärljungar har sina förutfattade meningar och sprider sina sanningar här. Eftersom jag har en helt annan uppfattning än profeten om det mesta han predikar om så kommer jag fortsätta att kritisera karaktären btt men framförallt personen btt som på ett fegt sätt försöker gömma sig bakom diagnosen schizofreni när han gjort bort sig..

Jag har aldrig fått diagnosen schizofreni som en upplysning.

Däremot kan vi ta en diskussion rörande en författares frihet att skapa figurer utanför sitt eget privata liv.

Att skapa en karaktär.

Ex på en karaktär är Martin Beck.

Jag tror inte att skaparen av herr Beck och herr Beck är samma personer.

Ytterst handlar det om författarens frihet att handskas med sina karaktärer.

På samma sätt som karaktären BTT på Mai Pen Rai inte är samma som personen PETER i verkliga livet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

En schizofren dialog!

Btt: I Pattaya kan man sätta på tjejer som är 16år utan att skämmas!

Peter: Nä, det kan man inte göra, allra helst inte som lärare, dock kan man ljuga om det för att retas

Btt: Alla brudar i Thailand härstammar mer eller mindre från baren!

Peter: Nä, bara "Lappens" för att det är så kul att retas med han!

Btt: Alla tjejer från Thailand lurar dig på alla dina pengar!

Peter: Inte alls, bara de som har Singha linne blir lurade!

Btt: Lilla Noi från baren har alltid en thaiman lurkande i bakgrunden!

Peter: Inte alls! De sitter i Isaan och dricker Lao Kao!

Peter: Förlåt! Jag ville bara vara som Martin Beck!

Btt:....?

//En trött Stefan

Ändrades av Stefan

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Jag har aldrig fått diagnosen schizofreni som en upplysning.

Däremot kan vi ta en diskussion rörande en författares frihet att skapa figurer utanför sitt eget privata liv.

Att skapa en karaktär.

Ex på en karaktär är Martin Beck.

Jag tror inte att skaparen av herr Beck och herr Beck är samma personer.

Ytterst handlar det om författarens frihet att handskas med sina karaktärer.

På samma sätt som karaktären BTT på Mai Pen Rai inte är samma som personen PETER i verkliga livet.

BTT

Att du aldrig fått diagnosen betyder väl bara att du aldrig besökt psyket. Går du dit och säger samma saker som du häver ur dig här så dröjer det väl inte länge förrän de syr in dig, på lång tid. Martin Beck.. Storhetsvansinne :suicide:

Pajas

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...