Jump to content
IGNORERAD

Alla thailändska kvinnor är inte prostituerade (och därmed basta)


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Du tror inte det sk drevet kan bero på andra orsaker än dåligt samvete. Du skrev ju själv att ditt mål med btt var att retas, dvs provocera. Nog lyckas du provocera allt, men jag tror inte på ditt svamlande om karaktären kontra personen btt. Hade det varit på det viset så varför börjar du då gapa om mobbing och hota folk med basebollträ när det går emot dig här på forumet. Är det karaktären som blir "mobbad" varför ta det personligt och bli upprörd i så fall?

Nu är det ju tyvärr ofta personen BTT som utsätts för diverse kränkningar.

Anklagelser om pedofili och bidragstagare och annat och då anser jag att personen BTT bör få försvara sig.

Att man hoppar på karaktären BTT och kallar honom svin och äckel och annat har jag inga problem med.

Men när man blandar in privatpersonen BTT så hamnar det hela i ett annat läge.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 400
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    51

  • broder tuk tuk

    31

  • Scandinaviancorner

    20

  • Baa

    17

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Malaeng Sabb

Nu är det ju tyvärr ofta personen BTT som utsätts för diverse kränkningar.

Anklagelser om pedofili och bidragstagare och annat och då anser jag att personen BTT bör få försvara sig.

Att man hoppar på karaktären BTT och kallar honom svin och äckel och annat har jag inga problem med.

Men när man blandar in privatpersonen BTT så hamnar det hela i ett annat läge.

BTT

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Kärlek kan givetvis svalna med åren och många svenska kvinnor stannar på grund av barnen och ekonomin.

Däremot är det få svenska kvinnor som gifter sig med en man på grund av ekonomiska faktorer utan kärlek med i bilden.

Tror du något annat är du enbart töntig.

BTT

Även hos svenska kvinnor är det så att de först gör nödvändiga avväganden

utifrån männens ”sociala status”, ”kändisskap”, ”ekonomiska förutsättningar,

”allmänbildning”, ”barnalstrande förmåga”, ”yttre fräschör”, och ”humor”.

Alla dessa avväganden görs av varje intelligent kvinna innan hon går vidare för

att ta steget mot en relationsbildning som i sin tur kan utvecklas till kärlek och äktenskap.

Svenska kvinnor är inte annorlunda än thaikvinnor på det planet.

Även en svensk kvinnas kärlek uppstår inte plötsligt ur tomma intet utan att

hon först har granskat det mest elementära hos karln.

Det är inte "töntigt" att inse detta.

Det är snarare klokt och pragmatiskt.

SN

PS: Detta var det sista svaret på MPR som BTT kommer att få av mig.

Jag återkommer när han har bestämt sig för om han ska skriva

i egenskap av personen BTT eller tacksamt gömma sig bakom karaktären BTT när det passar.

Som det nu är så blir det som att föra en dialog med en stackars människa med kluven personlighet.

- Sorry BTT, jag har tröttnat på larvet.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är sant att thaidamen inte verkade road i den danska dokumentären. Det var ju så man tyckte synd om henne...

Fast vi ska inte glömma att närvaro av ett TV-team som registrerar allt kan dämpa stämningen. Jag skulle definitivt inte vilja inleda en ny relation om allt jag och damen gör registreras och kommenteras.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Även hos svenska kvinnor är det så att de först gör nödvändiga avväganden

utifrån männens ”sociala status”, ”kändisskap”, ”ekonomiska förutsättningar,

”allmänbildning”, ”barnalstrande förmåga”, ”yttre fräschör”, och ”humor”.

Alla dessa avväganden görs av varje intelligent kvinna innan hon går vidare för

att ta steget mot en relationsbildning som i sin tur kan utvecklas till kärlek och äktenskap.

Svenska kvinnor är inte annorlunda än thaikvinnor på det planet.

Även en svensk kvinnas kärlek uppstår inte plötsligt ur tomma intet utan att

hon först har granskat det mest elementära hos karln.

Det är inte "töntigt" att inse detta.

Det är snarare klokt och pragmatiskt.

SN

PS: Detta var det sista svaret på MPR som BTT kommer att få av mig.

Jag återkommer när han har bestämt sig för om han ska skriva

i egenskap av personen BTT eller tacksamt gömma sig bakom karaktären BTT när det passar.

Som det nu är så blir det som att föra en dialog med en stackars människa med kluven personlighet.

- Sorry BTT, jag har tröttnat på larvet.

Jag håller med att det är klokt att väga in andra faktorer än förälskelse och kärlek men att jämföra svenska kvinnors val med kvinnor från fattiga länder som gör ett sjumilakliv på den ekonomiska stegen i och med giftemål med en farang tycker jag är fel. För den fattiga tjejen är ekonomin den klart dominerande orsaken till förhållandet så är inte fallet i de flesta förhållanden i Sverige.

//mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen har det poppat i vissa trådar att jag skulle betrakta alla thaikvinnor som prostituerade.

Vilket givetvis är åt helskotta fel.

Det är några ynka procent av alla thaikvinnor som kan betraktas som glädjeflickor.

Resten av de thailändska kvinnorna är normala, skötsamma och arbetsamma kvinnor som söker kärlek och lycka och familj på samma sätt som västerländska kvinnor gör.

Att jag råkat påstå att merparten av farangubbarna träffar sina frugor i barområdena betyder inte att alla thaitjejer jobbar i bar.

Det det betyder är att ofta träffar gubben på semestern bartjejen i baren.

Den naturliga miljö där dessa par för det mesta får kontakt.

Det är inte så enkelt för Lasse och Berra i sina singhalinen och flipp-flopps att charma en thaitjej som ex jobbar på kontor på Siam eller Silom i Bangkok

Pattaya, Krabi eller Phuket brukar vara farangens första kontakt med Thailand och då ter det sig ganska naturligt att första mötet blir med en bartjej.

Jag har träffat hundratals vanligt tjejer i Thailand. Lärare, rektorer, barn, ungdomar,företagsledare samt andra normalt arbetande människor och jag kan sklija mellan vanligt arbetande människor och bartjejor.

Det jag vill ha sagt är att vissa ska lägga av med att utmåla mig som en prostituionsförespråkare. Och som en som inte skilja mellan bartjejer och mer normalt arbetande tjejer.

BTT

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja att jag skulle lida av någon slags narcissism tror jag inte. Det är nog snarare så att vissa av mina åsikter väcker en del medlemmars dåliga samveten och så är drevet igång igen.

BTT

Och varför ska dessa(vissa)medlemmar ha dåligt samvete?Mvh Måne som fattar noll

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag håller med att det är klokt att väga in andra faktorer än förälskelse och kärlek men att jämföra svenska kvinnors val med kvinnor från fattiga länder som gör ett sjumilakliv på den ekonomiska stegen i och med giftemål med en farang tycker jag är fel. För den fattiga tjejen är ekonomin den klart dominerande orsaken till förhållandet så är inte fallet i de flesta förhållanden i Sverige.

//mrco

Det stämmer att de ekonomiska förutsättningarna oftast är bättre och mer jämlika mellan

svenska par än mellan Svensk/thailändska par. Men när denna ekonomiska maktbalans rubbas

hos det svenska paret så blir det snart andra avväganden vad det gäller den fortsatta kärleken.

Exempelvis om gubben förlorar arbetet och stämplingsdagarna tar slut och inte huslånet kan betalas längre.

- Ja, då är det åtskilliga svenska damer som tröttnar på den sämre

ekonomiska tryggheten och hon begär till slut skilsmässa.

Krasst men ofta sant.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Och varför ska dessa(vissa)medlemmar ha dåligt samvete?Mvh Måne som fattar noll

Det märkliga är att det alltid är samma personer som strider till försvar när man råkar påpeka att många thaitjejer i Sverige har ett förflutet i baren.

Ofta så reagerar människor som vet att de har själva har lik i garderoben hätskt när sanningen drabbar dem.

Ungefär som ett barn som vet att han snattat godis ur godisburken ofta reagerar starkt om han vet att han är skyldig.

De flesta medlemmar reagerar inte alls eller bryr sig om huruvida thaidamer jobbat i bar eller inte.

Men det är de där som alltid reagerar starkt som man ju då kan undra ifall de skäms över något i sitt förflutna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det förefaller omöjligt att du ens haft ett kortare förhållande

med en svensk kvinna,

För några år sedan ,i samband med ett av Broders oförglömliga reserepotage berättade han i

förbifarften att han inlett ett förhållande med en blekfet finska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kärlek kan givetvis svalna med åren och många svenska kvinnor stannar på grund av barnen och ekonomin.

Däremot är det få svenska kvinnor som gifter sig med en man på grund av ekonomiska faktorer utan kärlek med i bilden.

Tror du något annat är du enbart töntig.

BTT

Exakt så här skrev du:

En svensk kvinna accepterar aldrig att leva med en man hon inte känner någon kärlek för

Och i vanlig ordning så vänder du kappan efter vinden

och ändra det du menar, du borde låsas in så du får

fundera över dina lögner du vräker ur dig.

Och är du så förbannat dum att du tror det är ett fåtal

svenska kvinnor som inte skulle gifta sig för nått annat

än kärlekens skull så slår du alla rekord i dumhet!!

Jag förstår att du inte har ett normalt liv med normala

människor, men sluta fabricera sanningar för du vet'

inte ett dugg om nånting.

Link to comment
Dela på andra sajter

För några år sedan ,i samband med ett av Broders oförglömliga reserepotage berättade han i

förbifarften att han inlett ett förhållande med en blekfet finska.

En finska var det ja, och inte en svensk kvinna.

Dessutom så ljuger BTT så mycket

att även det att han skulle ens fått röra en finska

med extremt hög sannolikhet en en lögn eller ett

uttalande från hans alter ego på nätet.

Vilket som är värst av det sistnämnda vet jag inte.

Jag vet bara att jag mår illa av båda två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Skulle det vara så märkvärdigt att få röra ett finskt fruntimmer Jag har satt på flera stycken

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det vara så märkvärdigt att få röra ett finskt fruntimmer Jag har satt på flera stycken

Ibland när jag vill vara stilig, då tar jag på

mig kostymen, sen sätter jag på finskorna :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej..Som relativt ny här är det ganska roande att läsa BTT´s inlägg och den härliga respons han får från vissa.

Men jag kan förstå dom som har tröttnat på hans "sanningar". Stå på er allihopa.

Mvh... en som är gift med en fd "frilansare" och ålderskillnaden är bara 3 år och jag är inte en "grånad gammal gubbe" och allting funkar kanon mellan oss..:great:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

"ALLA ÄR "STORA" I Thailand MEN JAG E REALIST ;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det vara så märkvärdigt att få röra ett finskt fruntimmer Jag har satt på flera stycken

Du ja, men du är inte BTT.

Att det verkar vara svårt att hålla isär dig själv

och BTT säger en del om dig.

Sen att du knappast kan tituleras som en casanova

efter att jag träffade dig får mig att tvivla en smula på dig

och dina historier, men det är en annan sak som jag inte ens

orkar diskutera med dig.

Nu skall jag till Fond vid Götaplatsen,

så är nån sugen att fortsätta så finns jag där.

Trevlig kväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle det vara så märkvärdigt att få röra ett finskt fruntimmer Jag har satt på flera stycken

Hmm, låt mej tvivla.

Häromdagen skrev du att magen var i vägen, du får ligga på rygg och tjejen hoppar upp och ner på dej. Det kallar inte jag att sätta på. Du får bli påsatt när det behagar tjejen annars får du vänta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då måste jag bara få fråga, var det peronen btt eller karaktären btt som satte på en 16-åring?

Det var lilleman

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Hmm, låt mej tvivla.

Häromdagen skrev du att magen var i vägen, du får ligga på rygg och tjejen hoppar upp och ner på dej. Det kallar inte jag att sätta på. Du får bli påsatt när det behagar tjejen annars får du vänta.

Herre gud jag har seglat upp och ner längs den finska kusten och i finska viken , och det var brännvins luder i nästan varje hamn

cigaretter och brännvin ville dom ha , sen var det bara att sätta på så många man orka med !

Idag får man bara hålla sig till ett par stycken ,och bäst är ju när man slipper göra nått själv och bara ligga på rygg och låta kärringarna

arbeta

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Väntar ivrigt på svaret :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Det var lilleman

Förvisso, men frågan är om lilleman sitter på den "timida" personen btt eller på hybris karaktären btt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...