henrik Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Någon som bott där ? har bokat tre dar med fru o barn ... verkade va helt ok stort typ 66 kvadrat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Någon som bott där ? har bokat tre dar med fru o barn ... verkade va helt ok stort typ 66 kvadrat Fråga Clion. Han är en lyxlirare, bor på high end hotell. /Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 ett kanon hotell,var där i mars ,tror det var på 56eller 58 vånigen. balkong och gött iordning,där kommer de att ta hand om er. en pool lite längre ner , med skaplig bar , och en tränings avdelning eller vad det heter,inget för mej. sirocco utomhus bar på 63 våningen var inte dum heller Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henrik Inlagd Januari 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2011 ok perfekt låter ju dunder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Härligt place När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gunde Inlagd Februari 7, 2011 Dela Inlagd Februari 7, 2011 Någon som bott där ? har bokat tre dar med fru o barn ... verkade va helt ok stort typ 66 kvadrat + stora rum + mycket fin frukost + underbar skybar + bra service - lite trist inredda rum (inte riktigt lyxklass) - ligger lite off. - väldigt dyra restauranger om man vill ha något där. Jag ska tillbaka dit i slutet av april. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gunde Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Bilder från rummet jag bodde i slutet av september 2010. Våning 55 om jag minns rätt. Det finns två balkonger, men de är låsta om du har barn på rummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Bild på Sky bar at Sirocco på 63 våningen. Hur gamla är barnen? Jag tror de måste vara minst 7 eller 8 år för att få gå ut där. Ring och kolla så att du inte bli besviken. På Distil bar med dj och också uteservering på 64 våningen får inga minderåriga komma in. Den andra bilden är på Breeze som ligger på 52 våningen i samma hus. Också utomhus. Den restaurangen har "billigast" mat i tornet tror jag mig komma ihåg. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Bild på Sky bar at Sirocco på 63 våningen. Hur gamla är barnen? Jag tror de måste vara minst 7 eller 8 år för att få gå ut där. Ring och kolla så att du inte bli besviken. På Distil bar med dj och också uteservering på 64 våningen får inga minderåriga komma in. Den andra bilden är på Breeze som ligger på 52 våningen i samma hus. Också utomhus. Den restaurangen har "billigast" mat i tornet tror jag mig komma ihåg. Hej dtbkk, Breeze är en rätt billig resturang Sist vi var där kostade det 50 000 Baht för mat och dryck, vi var fem personer. Men helt klart en upplevelse.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Malaeng Sabb Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Hej dtbkk, Breeze är en rätt billig resturang Sist vi var där kostade det 50 000 Baht för mat och dryck, vi var fem personer. Men helt klart en upplevelse.. Ha en bra dag! 50 kakor? Då förstår jag att det blir många 30 baths luncher numera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Februari 8, 2011 Dela Inlagd Februari 8, 2011 Jovars, det ramlar iväg där också om drar in lite vinare.Men som sagt "billigast" av de fyra haken däruppe. Mozu vid poolen är väl än billigare men dyrt för att var indiskt/mellanöstern. Har aldrig ätit i gatuplanet. Men nu kostar ju mojiton inklusive skatt och serviceavgift över 500 baht..men dom har fullt ändå på skybaren. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Hej bodde på 58 våningen var tvungen å skriva på nåt papper om att Joel inte fick vara på balkongen.men sen vart det öpppet nu var ju inte stollen där ute men jag förstår dom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gunde Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Lite mer bilder. Först från balkongen på rummet - se till att boka rum på andra sidan, mot Chao Praya. Där är det finare. Lite bilder från skybaren. Många drinkar blev det (kostade 550 Baht om jag minns rätt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andresthlm Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Imponerande ställe! Måste dit och inspektera i juni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9, 2011 Dela Inlagd Februari 9, 2011 Imponerande ställe! Måste dit och inspektera i juni Tänk om vi stockholmare fick såna där skrapor osså! Gamla Kaknäs är inte mycket och hänga i gran med! Fast nya Viktoria i Kista kan bli najs! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 10, 2011 Dela Inlagd Februari 10, 2011 Välkommen till Ghotia i Götet nu har vi visserligen inte Chao prau (ja å namn ) men Mölndalsån kan ju duga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
henrik Inlagd Februari 10, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2011 Ja min dtter nio månader i april när vi åker ... undra om det finns barnpassning el dyl i huset ...ellre får väl ringa någon släkting o va barnvakt någon kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.