Olinen Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Hej skulle behöva lite namnförslag till denna lilla tös som tänkte titta ut till sommaren . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
challenger98 Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Hej, Natascha är ett fint namn som jag gillar skarpt. mvh Challenger98 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Tjejnamn som jag gillar: Julia Isabella Stina Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Varför inte Olivia med tanke på pappas namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 (ändrad) Kommer inte på något namn . Men säger grattis och önskar er lycka till ! kom på att jag gillar namnet Mathilda Ändrades Januari 24, 2011 av Siamways Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Grattis i förskott! 696 flicknamn att fundera över hittar du under den här länken. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Varför inte TATA. Efter Tata Young. Lätt att säga för alla åldrar. Dess utom ge tejen lite inspiration. // Baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kasetavon61 Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Tjenare! Namnförslag från norr: Någon av Bond brudarnas namn kanske ( mi6.co.uk/sections/girls/index.php3) Försökte kopiera länken men ...nix jävlar. Skrivit in den mellan parenteserna, hoppas det funkar. Mvh, Kasetavon...som blir så gud ... på nya tekniken han inte fattar. Järnspett & catmaskiner ska de va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Januari 24, 2011 Dela Inlagd Januari 24, 2011 Varför inte ett vackert Thaländskt flicknamn! Som t.ex. Chintara, Sirinya, Vanida, Tanjalack, Lalana eller kanske Sirinapha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Jasmine är fint, en fin blomma är det också som är populär i Thailand och heter Mali (uttalas Mallii), på thai. Har en dotter som heter Jasmine, och har träffat på flera Thai/Farrang tjejer som heter så. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wikileaks Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Grattis Namn fråga Munken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Förlåt kunde inte låta bli,Ta det som ett skämt. Hoppas allt går bra. Varför inte som detta ställe. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 (ändrad) Grattis Namn fråga Munken Ja just det, det vill nog din fruga göra ( om hon är Buddist ), Jasmine heter Pimlapat också, på förslag av en Chefsmunk vi frågade. Han var noga med födelsedatum på både Pimlapat och oss, han frågade min hustru en massa saker, sen satt han och funderade ett tag och läste tabeller och slog i en bok, och tillslut fick vi namnet Pimlapat. Nån som vet vad det betyder? MVH Tommy Ändrades Januari 25, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2011 Jag tackar för alla svaren (även Stoneys skämt som jag tyvärr inte fatta bilden var så liten att jag inte såg ). Min tanke var 2 namn, ett svenskt och ett thai . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Grattis Försök hitta ett förstanamn som är internationellt gångbart men ändå inte så vanligt och lätt att använda på flera stora språk för när hon skall ut i yrkeslivet är ett udda och svåruttalat namn en nackdel Själv fick jag ett sådant bra namn (fast mina föräldrar gav mig det inte av sådana anleningar) och jag har haft mycket stor nytta av det genom livet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Jag tackar för alla svaren (även Stoneys skämt som jag tyvärr inte fatta bilden var så liten att jag inte såg ). Min tanke var 2 namn, ett svenskt och ett thai . mvh Håkan Na Na Plasa i Bkk, hoppas du tar det rätt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Januari 25, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2011 Det ska till mer för att få mig att surna till . mvh Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Hej skulle behöva lite namnförslag till denna lilla tös som tänkte titta ut till sommaren . mvh Håkan Med tanke på din fina avartar-bild (Leo-beer) så kan du ju döpa din dotter till Leona vilket är ett ganska fint och ovanligt tjejnamn. (Leona = Feminin form av namnet Leon, från grekiskan, som betyder "lejon".) Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Det ska till mer för att få mig att surna till . mvh Håkan Skönt att du tar det på rätt sätt; ni får ha det bra och god tur med er och era familjer. Mvh Stoney Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Väldigt mycket i den thailändska kulturen och religionen är inspirerat från Indien och Sanskrit. Vill man i namnförslagen spinna vidare på släktskapet till andra drycker från Thailand så kan man med fördel döpa dottern till ”Singhari”. Det finns nämligen ett indiskt tjejnamn: ”Singari, vilket betyder ”havet”. Ett annat läskande tjejnamn från Indien är ”Changla”, vilket betyder ”aktiv”. Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Congrattis! Om vi fått en flicka istället för en pojk skulle hon fått namnet Agnes Lalita! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Charita Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Lotta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 (ändrad) Traditionellt thailändska tjejnamn som tex Phailin och Lalin kan ju funka Ändrades Januari 25, 2011 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Januari 25, 2011 Dela Inlagd Januari 25, 2011 Tida ? (dotter) Annars är Gewalin världens vackraste namn! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu