Jump to content
IGNORERAD

Angående Karma-köret


Guest larbejo

Recommended Posts

Quote

he he du får ett minus till för ditt klumpiga uttalande , så du menar att alla som ger ett minus karma inte har inget liv

kul att döda människor kan trycka på knappen

Det var väl inte precis vad jag skrev eftersom jag skrev att jag brukar dela ut minuskarma själv ibland, men om din läsförståelse är i klass med din förmåga att skriva läsvärda inlägg så förstår jag att du missade detta. :)

Men ok, då ger jag dig en minuskarma tillbaka för att du alltid skriver så onödigt aggressiva inlägg mot alla som gillar Changöl och inte flyger Thai airways. Hepp!    :na:

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Karon

    14

  • svarten

    7

  • Farang

    6

  • AllanBallan

    5

Mest aktiva i denna tråd

Hej 113BOM,

Den som inte har något bättre för sig än att tålmodigt varje timma dela ut ytterligare en minuskarma till samma person har inget liv. Det anser även jag.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej 113BOM,

Den som inte har något bättre för sig än att tålmodigt varje timma dela ut ytterligare en minuskarma till samma person har inget liv. Det anser även jag.

Herr Chang har talat.

hej ryggdunkare elefant finns det ngn som gör det, skulle vara intressant att veta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det var väl inte precis vad jag skrev eftersom jag skrev att jag brukar dela ut minuskarma själv ibland, men om din läsförståelse är i klass med din förmåga att skriva läsvärda inlägg så förstår jag att du missade detta. :)

Men ok, då ger jag dig en minuskarma tillbaka för att du alltid skriver så onödigt aggressiva inlägg mot alla som gillar Changöl och inte flyger Thai airways. Hepp!    :na:

åh nu förvränger du nog saker och ting , verkar som din läsförmåga är dålig också ,kul då är vi 2

min åsikt är att chang i Thailand inte smakar gott helt enkelt för mkt konserveringsmedel i

så det är väl mest snåljåpar och alkisar som dricker har jag förstått av mina erfarenheter i landet

nu mera har ju heiniken och andra ölsorter tagit över i dom större städerna i isaan

och även på thaiställen såväl som Pattaya och bkk kunde jag konstatera på mina 2 sista resor i år

ang thai är min åsikt att dom passar mig ypperligt som bor i hufudstaden bra benutrymme och flyger direkt

så kallar du för aggresivt så gå tillbaka till idet och somna om hoppas du vaknar på en trevligare sida du ska få ett + nu

så du inte gråter stackare

bifogar en bild från ett thaihak utanför Pattaya tror inte dom hade pissdrickat chang där ens

thaihak.JPG

ha (Small) (2).JPG

byt (Small).JPG

thaihak.JPG

ha (Small) (2).JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Heineken om nåt är ju ett pissöl. Jag dricker Beer Chang, helt och hållet för den är god och att det lite krut i den!

Heineken, är som att dricka avslagen ramlösa.

Real MEN drink, Beer Chang!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Heineken om nåt är ju ett pissöl. Jag dricker Beer Chang, helt och hållet för den är god och att det lite krut i den!

Heineken, är som att dricka avslagen ramlösa.

Real MEN drink, Beer Chang!

kan jag hålla med om att heiniken inte är ngt superöl men ngt bättre en pissölelet chang som smakar rent vidrigt he he

:D:D:D:D:D:D

däremot changen den lite svagare varianten som säljs i sverige är helt ok tycker jag :clown: :clown:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hej ryggdunkare elefant finns det ngn som gör det, skulle vara intressant att veta

Hej 113Bom!

Ja, det finns faktiskt folk som gör så! Jag är nämligen en frekvent besökare av länken "karmastatistik" eftersom denna ger en utmärkt bild av var de stora diskussionerna är. Det bästa exemplet jag kan ge är BTT. På noll tid gick han från -2 till -100 minus. Det var främst gänget "Måns, Bill och Bull" som under vissa perioder gav minus med 1 timmesmellanrum. Även Larbejo, JFK och Caveman har liknande bombardemang av ett fåtal en gång i timmen periodvis av några få!

Ha det gott!   :drunk:

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"karmastatistik"

Om man googlar på ordet karmastatistik så får man 2 träffar, och bägge går till. :D

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej 113Bom!

Ja, det finns faktiskt folk som gör så! Jag är nämligen en frekvent besökare av länken "karmastatistik" eftersom denna ger en utmärkt bild av var de stora diskussionerna är. Det bästa exemplet jag kan ge är BTT. På noll tid gick han från -2 till -100 minus. Det var främst gänget "Måns, Bill och Bull" som under vissa perioder gav minus med 1 timmesmellanrum. Även Larbejo, JFK och Caveman har liknande bombardemang av ett fåtal en gång i timmen periodvis av några få!

Ha det gott!   :drunk:

Svarten

jo btt blev lite bombad ,jo det har man ju inte undgått att se he he , men det gjorde dom nog mest för att skoja med kvinnotjusaren från helsingborg

men för övrigt är det nog inte vanligt

fortsatt trevlig helg på er

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om man googlar på ordet karmastatistik så får man 2 träffar, och bägge går till. :D

Hej Farang!

Är det bara jag som har hitta denna förträffliga delen av forumet? Om du öppnar startsidan och är inloggad kan du skrolla du längst ner. Där hittar du delen forumstatistik. Där finns två länkar - "mer statistik" och "karmastatistik". Klicka på karmastatistik och då ser du all karma som har givits sedan forum började i juni!

Det som jag har påpekat blir svårt att hitta idag om man inte har följt med tidigare. Det finns nämligen många sidor. Man måste nästan följa med "live" för att göra sådana observationer som jag har gjort!

Skål!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej 113Bom!

Ja, det finns faktiskt folk som gör så! Jag är nämligen en frekvent besökare av länken "karmastatistik" eftersom denna ger en utmärkt bild av var de stora diskussionerna är. Det bästa exemplet jag kan ge är BTT. På noll tid gick han från -2 till -100 minus. Det var främst gänget "Måns, Bill och Bull" som under vissa perioder gav minus med 1 timmesmellanrum. Även Larbejo, JFK och Caveman har liknande bombardemang av ett fåtal en gång i timmen periodvis av några få!

Ha det gott!   :drunk:

Svarten

På det sättet han höjt sig till skyarna så var det nog inte överraskande för honom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

jo btt blev lite bombad ,jo det har man ju inte undgått att se he he , men det gjorde dom nog mest för att skoja med kvinnotjusaren från helsingborg

men för övrigt är det nog inte vanligt

fortsatt trevlig helg på er

Hej Bom!

Nej, det är inte många som håller på så men jag ville bara påpeka att sådant beteendet finns.

Ha det gott!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir allt mer välvilligt inställd till det här med karma tror jag. Tycker faktiskt att det skulle delas ut i högre grad i stället för alla dessa tummen upp, bra sagt, håller med och dylikt inne i forumet. Slicka stjärt är faktiskt inte så dumt så länge som man slipper göra det efter att man lämnat datorn och stängt ytterdörren bakom sig. Raididay nu skålar vi  :party::party::party::rofl::great: förresten...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej jag blev mobbad av sandlådebarnen för att de skulle skydda sin pappa Mr Bom Bom från angrepp.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej jag blev mobbad av sandlådebarnen för att de skulle skydda sin pappa Mr Bom Bom från angrepp.

BTT

Men så som jag sett saken så verkar du ha trivts med situationen,rätt förvånande att du inte hamnade i deras sits.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...