Jump to content
IGNORERAD

John's place?


gurra

Recommended Posts

Jag har letat på google efter info om John's place på Moon Muang Rd och jag har hittat många olika varianter.

Ibland beskrivs det som en trevlig resturang för äldre par medan det på andra ställen står det att det är en ladybar som är känd för sina wet t-shirt competitions. På en site stog det att det var en a go go bar.

Nu undrar jag om någon har varit där nyligen och kan berätta hur det är nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där senast 2009. Då hade dom lagt ner go go baren. Nu var det mer "dansuppvisning" .Men visst har dom gott om tjejer där.

Det är några år sedan det var go go och wet-t-shirt.

Det var många par som satt och drack och åt vid borden men runt bardisken var det som en mer vanlig bar.

Första gången jag var där var -94 sen har jag varit där varje gång jag kommit till C/M, jag gillar ägaren, och personalen där, men det går inte att jämföra då och nu det är en väldigt stor skillnad mot innan.

Priserna på drickat är billigt om man jämnför med andra barer.

Själv har jag ett kort som ger mej 20 % rabatt där som varar "for ever" det är också en andledning att jag går dit och dricker när jag är där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, tack för ett snabbt och bra svar!smile.gif

(Jag undrar eftersom min fästmö jobbar där sedan i torsdags.)

P.S. hur fick du tag på kortet? whistle.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, tack för ett snabbt och bra svar!smile.gif

(Jag undrar eftersom min fästmö jobbar där sedan i torsdags.)

P.S. hur fick du tag på kortet? whistle.gif

Härligt med en fästmö som gör rätt för sig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan också intyga att Johns Place är en sk vanlig bar.

Ett ställe med billiga drinkar och öl där man inte blir "besvärad" av värdinnor. Ett mycket bra ställe att en eftermiddag ta en drink och studera farranger, då det ligger mitt i turiststråket.

Beträffande VIP-kortet så kan man få det om man frekventerat stället några gånger och ber ägaren försynt om man kan få bli stamgäst och få ett VIP-kort...

post-3139-0-07676200-1295515337_thumb.jp

post-3139-0-64774300-1295515352_thumb.jp

post-3139-0-07676200-1295515337_thumb.jp

post-3139-0-64774300-1295515352_thumb.jp

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Som hakancnx säger så fick jag och min man VIPkortet där ifrån ägaren.

Oftast så man ger tjejerna dom där 20 % som man sparar i dricks, bra uträknat av ägaren.:)

Maten brukar vara bra där också.

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen,

Om du hade vänt dig om 180° och tagit ett kort så hade det varit än mer intressant...

Om du har mer gamla kort från CNX så publicera gärna

/hakancnx

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att det verkar vara ett schysst ställe, jag åker nämligen ner till henne i februari och stannar i tre månader. Hon kommer antagligens jobba kvar då vilket innebär att jag kommer hänga rätt mycket på John's Place.

Tack för alla svar, goa bilder ni hade också! smile.gif

Mvh Gurra

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...