Jump to content
IGNORERAD

hennes förälldrar vill inte...?


hulksays

Recommended Posts

Och för pengar kan man få mat på bordet,ta hand om de sina,skapa sig en dräglig tillvaro och kanske få ett annat socialt liv.Mvh Måne som önskar jag oxå kunde sikta lika högt

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    21

  • BaBoo

    11

  • Snucke

    10

  • kycklingen

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Annat är det med BTT, han sätter på bartjejerna och betalar dem 200 spänn för en helnatt, helt utan eget intresse och av ren barmhärtighet. Egentligen är det ju rent bistånd som iaf jag tycker att han ska kunna göra avdrag för i deklarationen, med hans 19 mm borde han nog dessutom kunna få ROTavdrag.

Bäste herr atom!

För en fattig tjej från landet är väl 200 svenska kronor bättre än 0 kronor.

Jag vet att pengarna är mer än välkommna.

Jag sätter inte på i den betydelse du lägger i ordet.

Tvärtom så har jag vid många, många tillfällen gett 200 kronor enbart för sömn och trevligt sällskap en tid.

Du försöker måla upp mig som en skitstövel och tja alla som sitter i baren är väl skitstövlar för dig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT!! Ditt nick (eller du) är mycket sjuk...

Det finns något som heter kärlek, finns också hos tjejer som har hamnat på dåliga platser.

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BTT!! Ditt nick (eller du) är mycket sjuk...

Det finns något som heter kärlek, finns också hos tjejer som har hamnat på dåliga platser.

FF

I de flesta fall försöker nog bartjejerna undvika att kära ned sig i farangen eftersom de inte kan lita på att mannen stannar eller tar hand om tjejen.

Därmed givetvis inte sagt att bartjejer skulle sakna känslor.

Det är bara det att kapslar man in sina känslor så undviker man ju att fara illa ifall nu karln inte relationen går väl.

Alla människor har känslor men av ren överlevnad måste viss hålla distans.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är det vad du BTT gör eller?

Har man kärat ned sig i fel bartjejer så skadar det inte att hålla en viss distans.

Broken heart är inte så kul och särskilt inte i Pattaya.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

I de flesta fall försöker nog bartjejerna undvika att kära ned sig i farangen eftersom de inte kan lita på att mannen stannar eller tar hand om tjejen.

Därmed givetvis inte sagt att bartjejer skulle sakna känslor.

Det är bara det att kapslar man in sina känslor så undviker man ju att fara illa ifall nu karln inte relationen går väl.

Alla människor har känslor men av ren överlevnad måste viss hålla distans.

BTT

Det är ingen mening att du försöker komma med förklaring till mig.

Har aldrig haft ett förhållande med någon annan än min fru sen 1973.

Men är jäkligt glad att mina döttrar är födda i ett rikt land.

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är tur att man har pengar så man har råd med romantik och kärlek.

Att vara romantisk och köpa blommor ringar guld middagar ta sig tid att umgås med sin käraste är viktigt för att hålla ett förhållande levande risken finns att det annars dör ut.

Den man som på står att vara romantisk och hålla kärleken vid liv inte kostar har aldrig varit kär på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har din erfarenhet av detta, jag har en annan erfarenhet.

Jag vet en som var i LOS och hade en tjej i ett antal månader, han blev sjuk och hamnade på sjukhuset, sjukhuset tog betalt per dygn, pengarna försvann snabbt på kontot, han blev utskriven stod där utan ett öre, kunde inte betala hyran för guesthuset, inga pengar till mat, tjejen lämnade inte honom.

Hyran fick han uppskov med tjejen pantsatte något guldsmycke så dom kunde få mat och div. nöjen.

Denne man som jag berättar om kontaktade mej, jag gick till banken och såg till att dom kunde flytta över pengar från det ena kontot till det andra så han fick tillgång till sina pengar och kunde betala hyran i LOS.

Jag är också övertygad att han fixade tillbaka hennes guldhalsband, och antagligen tjänade denna tjejen på det hela ekonomiskt. Men hon var värd vartenda öre han gav henne isåfall.

Bara för att man är Bartjej så betyder inte det att dom har lämnat hjärnan och hjärtat hemma.

Helt riktigt att vissa bartjejer är smartare än andra.

Det är klart att vissa tjejer hjälper till eftersom de vet att gubben får stålar igen senare.

Det betyder inte att de hjälper till på grund av kärlek utan mer av rent ekonomiskt intresse.

BTT

Helt otroligt svar från en som inte fattar ett dugg.

När ska du fatta att alla inte är samma skrot och korn, de flesta har både hjärta och hjärna. För det mesta är det fåtalet som utmärker sig negativt som får rubrikerna. Du skulle må bra av att träffa någon som älskar dig på riktigt, så kanske det gick upp ett liljeholmens även för dig. Men tror man att kärlek är när man går till baren och löser ut en tjej så har man nog ingen lovande prognos att få uppleva riktig kärlek.

Förstår att du är less på BTT. Så länge du släpper taget om honom och erkänner att riktig kärlek köpes svårligen för pengar, är det nog kört för dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

>TS Det är väl förståndigt av föräldrarn? :) Det stod inte så utförligt, men det är väl frågan om flytt till andra sidan jorden efter bara en kort bekantskap?

Jag läste en enkät som gjorts bland den thailändska befolkningen angående synen på prostitution.

Fritt ur minnet så var det 80% av männen som tyckte att det var OK och 74% !! av kvinnorna hade samma åsikt.

Samt att 75% av männen hade gjort sin sexuella debut med en prostituerad.

OBS ..Jag lägger inga värderingar i det utan konstaterar bara att så är det tydlgen i Thailand.

Fritz..

Hur ställdes frågan?

Det är ju än väldigt stor skillnad om det görs för överlevnad

och om det görs för "lyx".

Det tycker i alla fall jag :)

men har själv inte tillräckligt "statistiskt underlag" hur flertalet thai ser på den skillnaden.

En vanligt arbetande thaitjej vill inte ens vistas i närheten av en bartjej än mindre betraktas som en sådan.

Det är ju därför många faranggubbar har så svårt att hitta en dam utanför barsvängen. Di flesta vanliga thaitjejer är inte så glada i att vistas i sällskap med en farang. Åtminstone inte i offentliga sammanhang.

Särskilt i Pattaya där gråsonen mellan bartjejer och vanliga tjejer ofta är flytande.

Du menar väl hur vanliga thaitjejer ser på tydliga BARfaranggubbar? :)

(((T ex under de perioder jag (ej barfarang) varit "otingad" och det varit känt i Thailand, så har jag säkert fått inviter från totalt över 100 vanliga (på cirka ett år om man räknar ihop längden på de perioderna). En del av dem säkert bara nyfikna, men resten ändå många. Och jag är gubbe, iofs ganska välbehållen, men 57 år. Och ändå föredrar jag oftast att klä mig ungefär som en farmare (men med västerlänsk skjorta) vilket nog skrämmer bort en del golddiggers :)

Ja, besvärligt för icke-bartjejer på barorter att kunna undvika att ses som sådana.

(Fortfarande tycker jag att det är enorm skillnad på bartjejer som är "överlevare" respektive giriga, men de senare drar ju ner ryltat för de andra också.)

Ändrades av Sek Losos uncle

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är ingen mening att du försöker komma med förklaring till mig.

Har aldrig haft ett förhållande med någon annan än min fru sen 1973.

Men är jäkligt glad att mina döttrar är födda i ett rikt land.

FF

Det är ju trevligt att du varit trogen och lyckligt gift med din fruga sen 1973.

Du trivs med den livsstilen, andra trivs med andra livstilar och var och en blir lycklig på sitt sätt.

Däremot kan det ju vara bra för vissa personer att lämna sina invanda såpbubblor och kunna se livet även ur andra människors perspektiv och inte vara så snabb att döma utan grund.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju trevligt att du varit trogen och lyckligt gift med din fruga sen 1973.

Du trivs med den livsstilen, andra trivs med andra livstilar och var och en blir lycklig på sitt sätt.

Däremot kan det ju vara bra för vissa personer att lämna sina invanda såpbubblor och kunna se livet även ur andra människors perspektiv och inte vara så snabb att döma utan grund.

BTT

:lol::lol::lol:

Om det var medvetet eller inte det vet jag inte men BTT du ska ha ett stort Tack för denna lördagens riktiga skrattanfall som jag fick efter att ha läst ditt inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju trevligt att du varit trogen och lyckligt gift med din fruga sen 1973.

Du trivs med den livsstilen, andra trivs med andra livstilar och var och en blir lycklig på sitt sätt.

Däremot kan det ju vara bra för vissa personer att lämna sina invanda såpbubblor och kunna se livet även ur andra människors perspektiv och inte vara så snabb att döma utan grund.

BTT

Herrn borde lämna "sin" invanda såpbubbla.

Du om någon har svårt att se ur ett annat perspektiv.

Du är snabb att döma andra efter din egen "lilla" erfarenhet.

Ett tänkvärt ordspråk till dig. "att tala är silver, att tiga är guld" :crazy:

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

BTT ska du svara på de jag undra på sida 5 eller är du rädd att du ska få så mycket -karma??

Är riktigt förbannad än

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du rejält fel ute.

Jag har umgåtts med massor av thailändare även utanför barområdena. Jag kan skilja mellan tjejer i och utanför barerna.

En vanligt arbetande thaitjej vill inte ens vistas i närheten av en bartjej än mindre betraktas som en sådan.

Det är ju därför många faranggubbar har så svårt att hitta en dam utanför barsvängen. Di flesta vanliga thaitjejer är inte så glada i att vistas i sällskap med en farang. Åtminstone inte i offentliga sammanhang.

Särskilt i Pattaya där gråsonen mellan bartjejer och vanliga tjejer ofta är flytande.

BTT

Vad skönt att du umgåtts med Thailändare även utanför barområdena, grattis, och med detta menar du väl antagligen att du efter att ha köpt en tjej på Soi 6, satte dig ner utanför Seven på Pattaya Nua, som just ligger utanför barområdena.

Och dessutom så vet du utan att tveka att skillnaden mellan bartjejer och inte bartjejer just i Pattaya är flytande, med andra ord, vilken tjej som helst i Pattis är köpbar. (sicket skitsnack)

Mitt svar blir då återigen, en torsk som du kommer oavsett var han är, se tjejer som presumtivt köpbara, detta har rätt lite med tjejerna att göra, utan nästan till 100% beror detta på att du är just en genuin sexköpare.

Lägger dock ingen plus eller minusmoral på detta, up to you, men ditt sätt att i inlägg efter inlägg stoltsera med dina egna köpta sexupplevelser, samtidigt som du sågar de som du köpt. luktar fan så illa.

Och vi är rätt många numera som vet att du VERKLIGEN inte vet ett skit om Thailand utanför för barerna, tomma tunnor skramlar mest.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BTT ska du svara på de jag undra på sida 5 eller är du rädd att du ska få så mycket -karma??

Är riktigt förbannad än

Svaret på din fråga på sid 5 är att nej jag tycker inte det är normalt att kladda på minderåriga flickor.

Däremot så tycker jag att ett enstaka misstag i fyllan i en beerbar i Pattaya där man tagit fel på något år inte är en sak som ska ältas om och om igen.

Har man inget annat att klaga på kan man lika gärna låta bli att skriva.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

soi 6 för dyrt för btt så jag tror inte han handlar där.Han handlar nog mer på beachroad

Nej jag har aldrig raggat upp någon dam på beach road. Den enda dam jag haft utanför barerna i Pattaya hon var 50+ och gratis och raggad utanför seven i Naklua.

Men det blev inget eftersom hon drog sig ur när jag fått av henne bhn.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Svaret på din fråga på sid 5 är att nej jag tycker inte det är normalt att kladda på minderåriga flickor.

Däremot så tycker jag att ett enstaka misstag i fyllan i en beerbar i Pattaya där man tagit fel på något år inte är en sak som ska ältas om och om igen.

Har man inget annat att klaga på kan man lika gärna låta bli att skriva.

BTT

Vad bra!

Men nu var de inte dej jag syftade på utan din åskit (Det är först när en person sätter i system att kladda på minderåriga flickor som det blir avskyvärt)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Vad bra!

Men nu var de inte dej jag syftade på utan din åskit (Det är först när en person sätter i system att kladda på minderåriga flickor som det blir avskyvärt)

Fattar du trögt eller.

Ett enstaka misstag kan vara förlåtet. Det är när det upprepas om och om igen som det blir sjukt och oacceptabelt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Fattar du trögt eller.

Ett enstaka misstag kan vara förlåtet. Det är när det upprepas om och om igen som det blir sjukt och oacceptabelt.

BTT

Du suger åt dej som en svamp!

tänk efter 2 eller 3 gånger innan du skriver nått nästa gång!

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Svaret på din fråga på sid 5 är att nej jag tycker inte det är normalt att kladda på minderåriga flickor.

Däremot så tycker jag att ett enstaka misstag i fyllan i en beerbar i Pattaya där man tagit fel på något år inte är en sak som ska ältas om och om igen.

Har man inget annat att klaga på kan man lika gärna låta bli att skriva.

BTT

Som ditt jävla ältande om att var och varannan thaitjej är en före detta bartjej och endast är ute pengar? Din människosyn är så jävla skev så man undrar hur fan du står ut med dig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om han som starta tråden e nöjd med era svar...?

post-3153-0-64029200-1295125806_thumb.jp

post-3153-0-64029200-1295125806_thumb.jp

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...