Jump to content
IGNORERAD

hennes förälldrar vill inte...?


hulksays

Recommended Posts

Jag har flyttat tråden till nightlife och kanske skulle vi ha en funktion som gjorde att varje gång BTT skrev ett inlägg så hamnade tråden automatiskt här, det är ju inte någon större variation på hans inlägg om man säger så. Man skulle ju också kunna tänka sig att vi låser tråden då inget inlägg håller sig till ursprungsfrågan men då ursprungsfrågan var så luddig och TS inte är delaktig i tråden så får den väl ligga kvar; det verkar ju finnas ett relativt stort behov av att än en gång veva igenom gammla sanningar så att de blir än mer sanna.

Det jag tycker är roligt med BTT är att han verkligen tror att han sitter inne med ett gäng sanningar som hans erfarenhet i Pattaya givet honom och som en stor del av forumet inte tror på eller förstått. De två vanligaste sanningarna, som upprepats 2,463 gånger till dags datum, är att många thaitjejer i Sverige har ett förflutet från baren eller "angränsande yrke" och att många thaitjejer som gift sig med en Farang hade "bättre ekonomi" som en av de viktigaste anledningarna. No shit! Och så finns det de som har mage att säga att 4 år på Pattayas barer inte ger dig livsvisdom! Det tror fan att det är så och alla som varit på en 2-veckors charter till Koh Lanta vet om det och även de flesta som aldrig ens varit här och jag har inte sett en endaste forummedlem som opponerat sig mot dessa sanningar. Allt som oftast glömmer BTT att generaliseringar innebär att en stor andel inte passar in. En vanlig generalisering är ju exempelvis att gubbar som närmat sig 50 utan att någonsin haft ett längre förhållande med en kvinna måste vara garderobshomosexuella och/eller ha fysiska/psykiska tillkortakommanden. Det finns dock undantag även från denna generalisering.

Det jag tycker är tråkigt med BTT är att han förstör så många trådar med att berätta om sina sanningar. Ett eller två inlägg om året skulle förmodligen räcka för att försäkra sig om att inga nya medlemmar missat den ofantliga visdomen. Flera av sanningarna stämmer säkert på många av Pattaya´s bartjejer och bargubbar men långt ifrån på alla och framförallt inte på de 99.9% thailändare som inte är bartjejer men BTT framför sina sanningar oavsett vad ämnet egentligen hamnar om och han applicerar sin gigantiska kunskap och erfarenhet på alla fenomen i Thailand. Ha gärna i baktanke att BTT inte är den ende läraren på forumet, exempelvis wille är också lärare, men jag tycker mig se en betydande skillnad i tankesätt mellan dessa båda herrar; kanske, men bara kanske, kan även två bartjejer vara olika och kanske, rent utav troligt, kan en tjej utan barerfarenhet också skilja sig från en förhärdad bartjej.

Det jag tycker är bisarrt med BTT är att han ständigt återkommer till att man ska minimera kostnaderna för sina köpsex så mycket som möjligt, inte bara utav egen snålhet utan framförallt för att bartjejerna ändå är så rika och jävliga. Jag är inte emot prostitution men jag är starkt emot snåla jävlar som utnyttjar faktumet att Thailand är ett relativt fattigt land och sedan ändå försöker att pruta och dessutom har mage att tycka synd om alla stackars torskar istället för tjejerna. När sedan en nästan 50-årig gubbe bortförklarar att han köpt sex av en 16-åring med att hon kunde varit 18 då blir det absurt bortom allt vett och sans.

Tycker du skrivit ett mycket vettigt inlägg, förutom det med 99,9 prcent som inte är bartjejer. Visst den stora massan är nog inte bartjejer. men tror många fler damer i Thailand söker efter ensamma män som är beredda att gänga sig eller att på nåt sätt hitta en försörjare. Åtminstone så är jag ganska säker att så är det bland det mer fattiga!

snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    21

  • BaBoo

    11

  • Snucke

    10

  • kycklingen

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tycker du skrivit ett mycket vettigt inlägg, förutom det med 99,9 prcent som inte är bartjejer. Visst den stora massan är nog inte bartjejer. men tror många fler damer i Thailand söker efter ensamma män som är beredda att gänga sig eller att på nåt sätt hitta en försörjare. Åtminstone så är jag ganska säker att så är det bland det mer fattiga!

snucke

Men vad jag inte förstår är besattheten hos flera medlemmar att kategorisera thailändskor i olika grupper. Vet inte om det är lathet eller simpel idi*ti som gör dem oförmögna att se några som helst nyanser och att de lever för att leverera klyscha efter klyscha, alla lika trötta, osanna och därmed värdelösa för diskussionen.

Att en person från en mkt fattig bakgrund kan tänkas vara mer benägen att söka en partner som har ekonomisk stabilitet är ju knappast något scoop. Är folk så pantade att de tror att de kommit på något nytt och måste delge andra detta i var och varannan tråd, oavsett ämnet. För det är ju det som händer. Trådar kidnappas av idefattiga personer som bara har barliv och Stickman som referens, folk bemöter detta och sen är såpan igång.

Sen skriver Snucke att den stora massan nog inte är bartjejer. Självklart är de inte det och inser man inte att det är så och inte bara nog är så har man nog en del personliga fördomar att göra upp med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh det är ju vuxen människa som kommer hit.

Har inte läst alla inlägg i tråden så ni får ursäkta om jag koperar på något sätt.

Har läst tidigare inlägg dock och tyckte att det första svaret gav svaret på allt.

Tat det lugnt så löser det sig.

Kommer hon inte hit och hittar på en massa ursäkter för och slippa så får du hitta en annan.

Känns instiktvis att något är fel. Hoppas jag har fel.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Härliga rallarsvingar från Atom o Wille,

vilket säkert ger extra fyr på debatten, he he.

Det är väl inte så märkligt att vissa uttrycker sig en smula enkelspårigt.

Fördriver man sin fritid i en klädgarderob så förefaller nog "galghumor" som det enda sanna humoralternativet. . .

Mvh

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Härliga rallarsvingar från Atom o Wille,

vilket säkert ger extra fyr på debatten, he he.

Mvh

SN

Men tycker du dom har fel?

Det är inte någon som har sagt att det inte ligger lite sanning i det som BTT säger.

Att han hela tiden skriver samma sak i vart och vartannat inlägg ÄR tjatigt och det får motsatt effekt.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill berätta om en diskution jag och min tjej hade.

Jag frågade henne om hon skulle kommit hit till mig om jag inte hade haft en hyfsad ekonomi. Och ärlig som hon är så sa hon va varför ska jag åka till andra sidan klotet för om det inte finns några pengar att hämta. Jag har mamma pappa och barn att att hjälpa. Men visst jag tycker mycket om dig du är en fantastisk kille så jag stannar med dig, Jag tror nog jag älskar dig,eller förhoppningvis kan börja älska dig. måste väl tillägga hon är underbar och kärleksfull!!

Sen frågade jag om hon skulle stanna hos mig om jag blev utfattig och arbetslös. Nja jag vet inte , beror väl på hur länge jag är utfattig och arbetslös. För jag kommer ju fortfarande behöva hjälpa min familj(far är dålig och mor är hemma och tar hand om far och min son)

Vet inte vart jag vill komma med detta resonemang mer än att vi har nu fått barn och har ett underbart liv ihop. Men kanske går det åt helvete om inga pengar finns. den som lever får se. So far so good!!!

"ONLY LOVE CAN NOT EAT"

Snucke

Du kan ju ställa samma fråga till en svensk tjej och se vad du får till svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ofta sett motsatsen. Snälla killar som bara vill väl blir blåsta. Oftast handlar det om att tjejerna helt skrupelfritt går över till den andre farangen som kommer tillbaka till baren och då spelar det ingen roll om du varit snäll eller schysst.

Vad hade du förväntat dig?

De är bartjejer som utför ett arbete!

Ibland undrar jag om du inte förstår att bartjejerna vill tjäna pengar men du verkar blanda ihop det med ett seriöst förhållande!

Ibland får jag för mig att du aldrig haft ett seriöst förhållande med en dam (och då menar jag ingen du löst ut från någon bar).. har du? Du är ju ingen ungdom längre och vad jag förstått har du inga barn, aldrig varit gift osv.. eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju ställa samma fråga till en svensk tjej och se vad du får till svar!

Jag är en svensk tjej.

För mej hade svaret vart självklart att kärleken går före pengar, men jag ska kanske tillägga att jag själv är inte utan inkomst så det är kanske lätt för mej att resonera som jag gör i min situation.

Jag kanske, hade resonerat anorlunda om min ekonomiska situation hade varit annorlunda, det vet jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Men tycker du dom har fel?

Det är inte någon som har sagt att det inte ligger lite sanning i det som BTT säger.

Att han hela tiden skriver samma sak i vart och vartannat inlägg ÄR tjatigt och det får motsatt effekt.

Både atom o wille har rätt ur sin synvinkel och utifrån sina erfarenheter,

så ter sig även verkligheten för BTT, men underlaget för hans åsikter är troligen något snävare.

Kryper jag ner i en sovsäck med huvudet före så ter sig livet ganska mörkt,

även om det just där är sant så är det en sanning med viss moderation, :);)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en svensk tjej.

För mej hade svaret vart självklart att kärleken går före pengar, men jag ska kanske tillägga att jag själv är inte utan inkomst så det är kanske lätt för mej att resonera som jag gör i min situation.

Jag kanske, hade resonerat anorlunda om min ekonomiska situation hade varit annorlunda, det vet jag inte.

Så om du träffat en utfattig kille från andra sidan jordklotet så skulle du flytta dit på vinst och förlust (du kan inte språket i landet du skulle flytta till)!

Dessutom skulle du själv vara så fattig att du aldrig mer skulle har råd att hälsa på släkt familj o vänner i ditt hemland, du kanske tom har småbarn som du skulle lämnat!

Men som du skriver så är det annorlunda om man själv har pengar men det har ju inte de flesta av de thailändskor som kommer hit!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så om du träffat en utfattig kille från andra sidan jordklotet så skulle du flytta dit på vinst och förlust (du kan inte språket i landet du skulle flytta till)!

Dessutom skulle du själv vara så fattig att du aldrig mer skulle har råd att hälsa på släkt familj o vänner i ditt hemland, du kanske tom har småbarn som du skulle lämnat!

Men som du skriver så är det annorlunda om man själv har pengar men det har ju inte de flesta av de thailändskor som kommer hit!

Jag svarade som min situation är nu. Ja, jag skulle flytta om rätt person bad mej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte bara så enkelt att de "typ" BTT och andra som om och om igen drar igång diskussioner som denna egentligen har rätt, ja alltså utifrån deras egen kunskap.

Är det enda man sett av Thailand just baren och barlivet, ja då ter sig ju det så att just nästan varenda Thailändska jobbar i baren, något annat känner de ju inte till om Thailand.

Och även om de for till Isaan med sin Tirac som de träffat i baren så tror de i sin enfald att varenda donna de ser på landsbygden bara dånar efter åtrå att få bli påsatt av en 150 kiloskoloss från Farangland.

Det är inget snack om att faranger står högt i kurs hos många Thaitjejer, detta gäller i praktiken i alla samhällsklasser numera, men det gör dem inte till falska lycksökerskor utan snarare är detta fenomen att jämföra med intresset från farangtjejer för välbärjade män i farangland.

Ingen kan väl påstå att de tror att alla äktenskap där mannen är rik och kvinnan "var" fattigare inte baserar på kärlek!

Och om någon tror det så innebär det ju att den enda sanna kärleken är mellan två personer med precis samma ekonomiska utgångspungt, allt annat kan då klassas som lycksökeri och köpta kvinnor(ibland män).

Nä som sagt, kvinnor och män är alla olika individer och man skall passa sig för att klassa in folk i grupper, men det är ju inte lätt att se saken på detta sätt om man SJÄLV valt att sätta sig på barstolen och sedan tro att detta är det riktiga Thailand och kvinnorna här kollektivt är precis som alla Thailändskor.

De kan inte ens se att Tjejerna i baren är olika individer, en del elaka, en del snälla o.s.v. precis som överallt annars, nä de ser bara en vacker kvinna, köpbar för dem, ett slit och slängobjekt som de som torskar kan göra vad de vill med. Dessutom är de helt säkra på att de som sexkund hjälper tjejen och därmed är god, tjejen som han köper är dock i dessa mäns ögon dåliga samt i mångt och mycket opålitliga.

Snedvriden världsbild, jaha tycker ni att dessa män har det, jag med.

Att sedan slåss med näbbar och klor för sin sanning är ju naturligt, är man uppvuxen, lever i, och aldrig har gått utanför fiskerifabriken så är man ju övertygad om att frisk luft luktar fisk.

Klart som korspad!

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är det inte bara så enkelt att de "typ" BTT och andra som om och om igen drar igång diskussioner som denna egentligen har rätt, ja alltså utifrån deras egen kunskap.

Är det enda man sett av Thailand just baren och barlivet, ja då ter sig ju det så att just nästan varenda Thailändska jobbar i baren, något annat känner de ju inte till om Thailand.

Och även om de for till Isaan med sin Tirac som de träffat i baren så tror de i sin enfald att varenda donna de ser på landsbygden bara dånar efter åtrå att få bli påsatt av en 150 kiloskoloss från Farangland.

Det är inget snack om att faranger står högt i kurs hos många Thaitjejer, detta gäller i praktiken i alla samhällsklasser numera, men det gör dem inte till falska lycksökerskor utan snarare är detta fenomen att jämföra med intresset från farangtjejer för välbärjade män i farangland.

Ingen kan väl påstå att de tror att alla äktenskap där mannen är rik och kvinnan "var" fattigare inte baserar på kärlek!

Och om någon tror det så innebär det ju att den enda sanna kärleken är mellan två personer med precis samma ekonomiska utgångspungt, allt annat kan då klassas som lycksökeri och köpta kvinnor(ibland män).

Nä som sagt, kvinnor och män är alla olika individer och man skall passa sig för att klassa in folk i grupper, men det är ju inte lätt att se saken på detta sätt om man SJÄLV valt att sätta sig på barstolen och sedan tro att detta är det riktiga Thailand och kvinnorna här kollektivt är precis som alla Thailändskor.

De kan inte ens se att Tjejerna i baren är olika individer, en del elaka, en del snälla o.s.v. precis som överallt annars, nä de ser bara en vacker kvinna, köpbar för dem, ett slit och slängobjekt som de som torskar kan göra vad de vill med. Dessutom är de helt säkra på att de som sexkund hjälper tjejen och därmed är god, tjejen som han köper är dock i dessa mäns ögon dåliga samt i mångt och mycket opålitliga.

Snedvriden världsbild, jaha tycker ni att dessa män har det, jag med.

Att sedan slåss med näbbar och klor för sin sanning är ju naturligt, är man uppvuxen, lever i, och aldrig har gått utanför fiskerifabriken så är man ju övertygad om att frisk luft luktar fisk.

Klart som korspad!

Nu är du rejält fel ute.

Jag har umgåtts med massor av thailändare även utanför barområdena. Jag kan skilja mellan tjejer i och utanför barerna.

En vanligt arbetande thaitjej vill inte ens vistas i närheten av en bartjej än mindre betraktas som en sådan.

Det är ju därför många faranggubbar har så svårt att hitta en dam utanför barsvängen. Di flesta vanliga thaitjejer är inte så glada i att vistas i sällskap med en farang. Åtminstone inte i offentliga sammanhang.

Särskilt i Pattaya där gråsonen mellan bartjejer och vanliga tjejer ofta är flytande.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Men Btt så länge dom är i baren så borde dom ju se alla kunder som en plånbok. Annars gör dom ju tjänstefel! Sen spelar det väl ingen roll hur snäll och schysst du är , det borde väl en barräv som dig förstå. Det är ju inte förrän du tar tjejen från baren som det seriösa börjar, innan är det bara affärer hoppas jag du fattar

Tyvärr så gäller detta beteende även vid longtimeförhållanden.

Många gubbar matar sina tjejer med stålar, som ofta hamnar på bankboken, i månad efter månad. Så en dag får gubben problem men skulle tjejen hjälpa med pengar då? No way.

Istället så börjar många tjejer att dra sig undan och leta efter ny sponsor.

Det gnisslar säkert betänkligt även hos di gifta thaitjejerna ifall gubben skulle hamna i obestånd.

Är detta äkta kärlek?

Älskar man någon gör man det även i svåra tider.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så gäller detta beteende även vid longtimeförhållanden.

Många gubbar matar sina tjejer med stålar, som ofta hamnar på bankboken, i månad efter månad. Så en dag får gubben problem men skulle tjejen hjälpa med pengar då? No way.

Istället så börjar många tjejer att dra sig undan och leta efter ny sponsor.

Det gnisslar säkert betänkligt även hos di gifta thaitjejerna ifall gubben skulle hamna i obestånd.

Är detta äkta kärlek?

Älskar man någon gör man det även i svåra tider.

BTT

Tror inte du skall snacka om varken kärlek eller förhållanden utan överlåt det till folk som har erfarenhet av sådant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så gäller detta beteende även vid longtimeförhållanden.

Många gubbar matar sina tjejer med stålar, som ofta hamnar på bankboken, i månad efter månad. Så en dag får gubben problem men skulle tjejen hjälpa med pengar då? No way.

Istället så börjar många tjejer att dra sig undan och leta efter ny sponsor.

Det gnisslar säkert betänkligt även hos di gifta thaitjejerna ifall gubben skulle hamna i obestånd.

Är detta äkta kärlek?

Älskar man någon gör man det även i svåra tider.

BTT

Du har din erfarenhet av detta, jag har en annan erfarenhet.

Jag vet en som var i LOS och hade en tjej i ett antal månader, han blev sjuk och hamnade på sjukhuset, sjukhuset tog betalt per dygn, pengarna försvann snabbt på kontot, han blev utskriven stod där utan ett öre, kunde inte betala hyran för guesthuset, inga pengar till mat, tjejen lämnade inte honom.

Hyran fick han uppskov med tjejen pantsatte något guldsmycke så dom kunde få mat och div. nöjen.

Denne man som jag berättar om kontaktade mej, jag gick till banken och såg till att dom kunde flytta över pengar från det ena kontot till det andra så han fick tillgång till sina pengar och kunde betala hyran i LOS.

Jag är också övertygad att han fixade tillbaka hennes guldhalsband, och antagligen tjänade denna tjejen på det hela ekonomiskt. Men hon var värd vartenda öre han gav henne isåfall.

Bara för att man är Bartjej så betyder inte det att dom har lämnat hjärnan och hjärtat hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så gäller detta beteende även vid longtimeförhållanden.

Många gubbar matar sina tjejer med stålar, som ofta hamnar på bankboken, i månad efter månad. Så en dag får gubben problem men skulle tjejen hjälpa med pengar då? No way.

Istället så börjar många tjejer att dra sig undan och leta efter ny sponsor.

Det gnisslar säkert betänkligt även hos di gifta thaitjejerna ifall gubben skulle hamna i obestånd.

Är detta äkta kärlek?

Älskar man någon gör man det även i svåra tider.

BTT

Jag säger väl igen att så länge tejerna är kvar i bar -prostitutions svängen så spelar det väl inte nån roll om du är shorttime eller longtimekund. Du är ju ändå enbart en kund, förstår du?

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har din erfarenhet av detta, jag har en annan erfarenhet.

Jag vet en som var i LOS och hade en tjej i ett antal månader, han blev sjuk och hamnade på sjukhuset, sjukhuset tog betalt per dygn, pengarna försvann snabbt på kontot, han blev utskriven stod där utan ett öre, kunde inte betala hyran för guesthuset, inga pengar till mat, tjejen lämnade inte honom.

Hyran fick han uppskov med tjejen pantsatte något guldsmycke så dom kunde få mat och div. nöjen.

Denne man som jag berättar om kontaktade mej, jag gick till banken och såg till att dom kunde flytta över pengar från det ena kontot till det andra så han fick tillgång till sina pengar och kunde betala hyran i LOS.

Jag är också övertygad att han fixade tillbaka hennes guldhalsband, och antagligen tjänade denna tjejen på det hela ekonomiskt. Men hon var värd vartenda öre han gav henne isåfall.

Bara för att man är Bartjej så betyder inte det att dom har lämnat hjärnan och hjärtat hemma.

Mycket bra Kyckling,En liten blomma till dig :)

post-6037-0-95002800-1295102403_thumb.jp

post-6037-0-95002800-1295102403_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du har din erfarenhet av detta, jag har en annan erfarenhet.

Jag vet en som var i LOS och hade en tjej i ett antal månader, han blev sjuk och hamnade på sjukhuset, sjukhuset tog betalt per dygn, pengarna försvann snabbt på kontot, han blev utskriven stod där utan ett öre, kunde inte betala hyran för guesthuset, inga pengar till mat, tjejen lämnade inte honom.

Hyran fick han uppskov med tjejen pantsatte något guldsmycke så dom kunde få mat och div. nöjen.

Denne man som jag berättar om kontaktade mej, jag gick till banken och såg till att dom kunde flytta över pengar från det ena kontot till det andra så han fick tillgång till sina pengar och kunde betala hyran i LOS.

Jag är också övertygad att han fixade tillbaka hennes guldhalsband, och antagligen tjänade denna tjejen på det hela ekonomiskt. Men hon var värd vartenda öre han gav henne isåfall.

Bara för att man är Bartjej så betyder inte det att dom har lämnat hjärnan och hjärtat hemma.

Helt riktigt att vissa bartjejer är smartare än andra.

Det är klart att vissa tjejer hjälper till eftersom de vet att gubben får stålar igen senare.

Det betyder inte att de hjälper till på grund av kärlek utan mer av rent ekonomiskt intresse.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Den tjejen visste inte att det skulle gå att fixa pengar så smidigt som det gjorde. Normalt är pengarna slut på kontot så är dom slut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt riktigt att vissa bartjejer är smartare än andra.

Det är klart att vissa tjejer hjälper till eftersom de vet att gubben får stålar igen senare.

Det betyder inte att de hjälper till på grund av kärlek utan mer av rent ekonomiskt intresse.

BTT

Annat är det med BTT, han sätter på bartjejerna och betalar dem 200 spänn för en helnatt, helt utan eget intresse och av ren barmhärtighet. Egentligen är det ju rent bistånd som iaf jag tycker att han ska kunna göra avdrag för i deklarationen, med hans 19 mm borde han nog dessutom kunna få ROTavdrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om många här är naiva eller helt enkelt blundar.

Svenska kvinnor åker till Kenya och myser med män eller träffar någon äldre rik herre från Östermalm, många äldre män träffar unga fattiga tjejer från Isaan.

Den röda tråden är PENGAR!!!

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt riktigt att vissa bartjejer är smartare än andra.

Det är klart att vissa tjejer hjälper till eftersom de vet att gubben får stålar igen senare.

Det betyder inte att de hjälper till på grund av kärlek utan mer av rent ekonomiskt intresse.

BTT

Du har höga tankar om dig själv,men just nu är du nog den enda som har det.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte om många här är naiva eller helt enkelt blundar.

Svenska kvinnor åker till Kenya och myser med män eller träffar någon äldre rik herre från Östermalm, många äldre män träffar unga fattiga tjejer från Isaan.

Den röda tråden är PENGAR!!!

Rock on!

Pengar kan stavas på många olika sätt.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...