Jump to content
IGNORERAD

hennes förälldrar vill inte...?


hulksays

Recommended Posts

Ibland så har även jag undrat hur "bar" tjejernas föräldrar ser på det hela. Vet dom vad som försegår och blundar för att det finns saker som är värre? typ buffalo sick, Grandma sick need big medicin? eller att fogden är efter familjen för att risskörden har gått åt h_lvete i flera år i rad?

Till ställningsbyggaren kan jag bara säga som andra redan har sagt, Ta ledigt och åk ned. Kolla läget. Likväl som familjen kan vara av den räviga sorten så kan dom lika gärna vara av gott virke.

C;D

I dom flesta fall vet nog familjen vad som försigår. Thailändarna är väldigt öppna och brukar inte mörka vad som är i görningen, ofta kommer sanningen fram för eller senare. Ofta är det t.om. familjen som skickar ner yngre döttrar för at skaffa pengar när familjen kommit på obestånd. Jag har fått för mig att det är få som lurar familjen, kan tänka mig att studenter som vill dryga ut kassan eller skaffa en falangman i många fall inte upplyser familjen.

Som du skriver, oavsett om familjen vet eller inte vet, så kan de vara av sorten som vill ha del av falangens miljoner eller bara vara omtänksamma om dottern. Enda sättet att få reda på är att åka ner.

Hur någon kan få för sig att tråden handlar om BTT eller tror att blanda in BTT, på något sätt kan föra TS framåt mot en lösning i frågan tråden handlar om begriper jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 134
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    21

  • BaBoo

    11

  • Snucke

    10

  • kycklingen

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

[Du kanske tycker det är trevligt när BTT skryter om att han har satt på yngre flickor?

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak till som jag funderade på.

Varför tror ni att det finns så jäkla många tjejer I Thailand som söker sig till faranger och ofta äldre män, genom nöjeslivet, släktingar , vänner . bekanta och internet. Jo självklart är svaret ett ekonomiskt intresse. Säger ni nåt annat så tror ni på jultomten också!

Thailändarna är ju ett i grunden ganska mycket fattigare folk än oss så svaret borde väl ligga där.

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

[Du kanske tycker det är trevligt när BTT skryter om att han har satt på yngre flickor?

Det har väl det flesta gjort här på detta forumet, med tanke på ålderskildnaden.

Rock on!

Så du menar att dom flesta på detta forum har haft sex med 16 åringar???

Hoppas verkligen att du skojar nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att dom flesta på detta forum har haft sex med 16 åringar???

Hoppas verkligen att du skojar nu

Läs ditt inlägg. Var står det 16 åriga tjejer??

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är det som BTT har skrytit om i en tidigare tråd som jag hänvisar till när jag säger yngre tjejer.

Link to comment
Dela på andra sajter

En sak till som jag funderade på.

Varför tror ni att det finns så jäkla många tjejer I Thailand som söker sig till faranger genom nöjeslivet, släktingar , vänner . bekanta och internet. Jo självklart är svaret ett ekonomiskt intresse. Säger ni nåt annat så tror ni på jultomten också!

Snucke

[/quote

På detta forum tror dom att allt handlar om kärlek.. Inte alls om pengar.. Dom har bara byggt hus åt familjen för dom älskar att spendera pengarna på sin thailändska familj..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker att det är tragiskt att BTT lyckas kidnappa så många trådar med sin luder och påsättar mentalitet, kommer någon av er ihåg vad trådarna handlade om eller vad skaparen av tråden undrade/ville ha sagt .

Ändrades av SSS
Link to comment
Dela på andra sajter

jag tycker att det är tragiskt att BTT lyckas kidnappa så många trådar med sin luder och påsättar mentalitet, kommer någon av er ihåg vad trådarna handlade om eller vad skaparen av tråden undrade/ville ha sagt .

Fast trådskaparen har inte kommenterat de frågor han har fått, så hans intresse är lika med noll..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att dom flesta på detta forum har haft sex med 16 åringar???

Hoppas verkligen att du skojar nu

Va fan e problemet mig veterligt är det väl fortfarande tillåtet att k**lla med en 16 åring åtminstone i vårt land. Va fan e det för moralpredikan!!

många män skulle nog bli kåta om sexig tonåring visade intresse för dom. Får man inte bli det??!!

ett jävla gnäll för att BTT satt på en 16 årig barbrud. Finns det nog många fler som gjort utan att veta exakt ålder. vad som händer i fyllan och villan i pattayas barliv kan vara ganska difust ibland. Men inte fan tänker man så mycket på åldern om dom inte ser alldeles för unga ut. Alla vet vi ju att tjejerna där se allmänt unga ut och jag förutsätter att dom jag pratar med i barerna har gilltig ålder .

Ska väl tillägga jag har varit gift med Thaitjej i 8 år och skillt mig och nu är sambo sen 3 år med en annan thaitjej. Och ingen av gångerna har jag inbillat mig att det bara handlar om kärlek ibörjan efter några veckor i Thailand tillsammans.

Men det har funkat!! Är fortfarande mycket nära vän med mitt ex. och lever ett bra liv med min nya dam, än så länge.

Snucke

Ändrades av Snucke
Link to comment
Dela på andra sajter

hennes förälldrar vill umgås lite med mig innan dom släpper henne. mina semesterdagar är slut... jag har hennes mammas nummer...men jag talar inte bangkokthai! med isan-brytning.. måste få tag i en tolk i eskilstuna omg!!hur göra?

mochos kahh!

ställningsbyggaren

thaitolk.nu

& skit i allt ovesäntligt i denna urspårade tråd!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

hennes förälldrar vill umgås lite med mig innan dom släpper henne. mina semesterdagar är slut... jag har hennes mammas nummer...men jag talar inte bangkokthai! med isan-brytning.. måste få tag i en tolk i eskilstuna omg!!hur göra?

mochos kahh!

ställningsbyggaren

Det låter väl utmärkt att föräldrarna vill träffa dig

och bekanta sig med dig och vice versa.

Självklart bör du ta det lite piano,

eftersom som du kommer att gifta dig med hela hennes familj

och inte bara med henne. Vilka behov har hennes släkt?

Vet du det så blir det mindre obehagliga överaskningar i framtiden.

Jag talar av egen erfarenhet.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Stickan, med ditt utalande kan man ju tro att du aldrig varit i Issan. Varför tror du att dom flesta bartjejerna kommer från Issan. Ta bort skygglapparna och se verkligheten. Efter många besök i Issan,har man fått förfrågan om man har nån kommpis till en tjej i byn. Klart då är det inte pengar som gäller, utan REN kärlek :whistle:. Alla vet i byn vad som pågår i Pattaya, Bangkok, Phuket, och andra turistställen, annars är man blind och döv. Som dom flesta vet så är Thaiarna best på att skryta och förvrenga verkligheten till sin fördel.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Va fan e problemet mig veterligt är det väl fortfarande tillåtet att k**lla med en 16 åring åtminstone i vårt land. Va fan e det för moralpredikan!!

många män skulle nog bli kåta om sexig tonåring visade intresse för dom. Får man inte bli det??!!

ett jävla gnäll för att BTT satt på en 16 årig barbrud. Finns det nog många fler som gjort utan att veta exakt ålder. vad som händer i fyllan och villan i pattayas barliv kan vara ganska difust ibland. Men inte fan tänker man så mycket på åldern om dom inte ser alldeles för unga ut. Alla vet vi ju att tjejerna där se allmänt unga ut och jag förutsätter att dom jag pratar med i barerna har gilltig ålder .

Ska väl tillägga jag har varit gift med Thaitjej i 8 år och skillt mig och nu är sambo sen 3 år med en annan thaitjej. Och ingen av gångerna har jag inbillat mig att det bara handlar om kärlek ibörjan efter några veckor i Thailand tillsammans.

Men det har funkat!! Är fortfarande mycket nära vän med mitt ex. och lever ett bra liv med min nya dam, än så länge.

Snucke

Alla som suttit i en bar vet ju att inte fan kan man skilja på en tjej som kanske är 16 eller 18. Vissa ser äldre och vissa ser yngre ut.

Alla dessa fantastiska och fläckfria moralgubbar som tycks finnas på forumet kanske ska torka bort filtret framför sina hjärnor.

Att det moraliska underbarnet lappen inte fattar något ser jag inte som märkligt.

Det är först när en person sätter i system att kladda på minderåriga flickor som det blir avskyvärt.

Att man vid ett tillfälle i fyllan för 12 år sedan plockat ut en bartjej som råkade vara något år för ung ska tydligen enligt vissa moralsnubbar betyda att man är pedofil.

Är ni så fläckfria själva? En hel del gubbar på forumet som säkert gjort en och annan tabbe i barerna men nej nej nej.

Till alla dessa smygrunkare, lappen inkluderad kan jag bara skriva att det är patetiskt att se era tafatta försök att spela moralens högväktare.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla som suttit i en bar vet ju att inte fan kan man skilja på en tjej som kanske är 16 eller 18. Vissa ser äldre och vissa ser yngre ut.

Alla dessa fantastiska och fläckfria moralgubbar som tycks finnas på forumet kanske ska torka bort filtret framför sina hjärnor.

Att det moraliska underbarnet lappen inte fattar något ser jag inte som märkligt.

Det är först när en person sätter i system att kladda på minderåriga flickor som det blir avskyvärt.

Att man vid ett tillfälle i fyllan för 12 år sedan plockat ut en bartjej som råkade vara något år för ung ska tydligen enligt vissa moralsnubbar betyda att man är pedofil.

Är ni så fläckfria själva? En hel del gubbar på forumet som säkert gjort en och annan tabbe i barerna men nej nej nej.

Till alla dessa smygrunkare, lappen inkluderad kan jag bara skriva att det är patetiskt att se era tafatta försök att spela moralens högväktare.

BTT

Tycker Du BTT att detta har med denna tråd att göra det var Du som startade denna skitdiskussion!

Å vad mej tror är att Du har väl inte så mycket erfarenhet av det riktiga LOS!

TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tycker Du BTT att detta har med denna tråd att göra det var Du som startade denna skitdiskussion!

Å vad mej tror är att Du har väl inte så mycket erfarenhet av det riktiga LOS!

TROLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var lappen som återigen började gnälla och jag bara försvarar mig mot hans påhopp.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Malaeng Sabb

Alla som suttit i en bar vet ju att inte fan kan man skilja på en tjej som kanske är 16 eller 18. Vissa ser äldre och vissa ser yngre ut.

Alla dessa fantastiska och fläckfria moralgubbar som tycks finnas på forumet kanske ska torka bort filtret framför sina hjärnor.

Att det moraliska underbarnet lappen inte fattar något ser jag inte som märkligt.

Det är först när en person sätter i system att kladda på minderåriga flickor som det blir avskyvärt.

Att man vid ett tillfälle i fyllan för 12 år sedan plockat ut en bartjej som råkade vara något år för ung ska tydligen enligt vissa moralsnubbar betyda att man är pedofil.

Är ni så fläckfria själva? En hel del gubbar på forumet som säkert gjort en och annan tabbe i barerna men nej nej nej.

Till alla dessa smygrunkare, lappen inkluderad kan jag bara skriva att det är patetiskt att se era tafatta försök att spela moralens högväktare.

BTT

Det är väl ingen idé att kommentera ditt inlägg, för då kommer väl din moderatorpolare med saxen igen. Men jag tror du känner till min åsikt i denna fråga vid det här laget..

Link to comment
Dela på andra sajter

Stickan, med ditt utalande kan man ju tro att du aldrig varit i Issan. Varför tror du att dom flesta bartjejerna kommer från Issan. Ta bort skygglapparna och se verkligheten. Efter många besök i Issan,har man fått förfrågan om man har nån kommpis till en tjej i byn. Klart då är det inte pengar som gäller, utan REN kärlek :whistle:. Alla vet i byn vad som pågår i Pattaya, Bangkok, Phuket, och andra turistställen, annars är man blind och döv. Som dom flesta vet så är Thaiarna best på att skryta och förvrenga verkligheten till sin fördel.

MVH

Sakaeo

Jo det kanske man skulle kunna tro om man inte läser hans inlägg ordentligt. Jag har själv blivit tillfrågad många gånger om jag har någon kompis till någon passande flicka osv.

Men att någon välmenande moder eller tjejen själv frågar är inte samma sak som att dom skulle tvinga sina döttrar till prostitution genom att skicka dom till Pattaya som BTT skriver.

Jag är övertygad om att i fall föräldrarna är medvetna om vad döttrarna pysslar med så är deras livssituation troligen så svår att dom tvingas acceptera dotterns yrkesval.

Det finns ingen förälder som skickar sitt barn för att jobba som prostituerad. Möjligen tiger dom och lider när dottern far iväg för att tillfredställa dessa kärlekstörstande faranger.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jo det kanske man skulle kunna tro om man inte läser hans inlägg ordentligt. Jag har själv blivit tillfrågad många gånger om jag har någon kompis till någon passande flicka osv.

Men att någon välmenande moder eller tjejen själv frågar är inte samma sak som att dom skulle tvinga sina döttrar till prostitution genom att skicka dom till Pattaya som BTT skriver.

Jag är övertygad om att i fall föräldrarna är medvetna om vad döttrarna pysslar med så är deras livssituation troligen så svår att dom tvingas acceptera dotterns yrkesval.

Det finns ingen förälder som skickar sitt barn för att jobba som prostituerad. Möjligen tiger dom och lider när dottern far iväg för att tillfredställa dessa kärlekstörstande faranger.

Japp de tiger när det kommer 20.000 baht i månaden. Verkliga kärleksfulla föräldrar hade aldrig tillåtit att dottern prostituerar sig.

Tyvärr är det ju status i hembyn att ha nytt fint hus och en farang som pröjsar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp de tiger när det kommer 20.000 baht i månaden. Verkliga kärleksfulla föräldrar hade aldrig tillåtit att dottern prostituerar sig.

Tyvärr är det ju status i hembyn att ha nytt fint hus och en farang som pröjsar.

BTT

Du är tamef-n inte klok på en fläck! Kan du tänka dig in i en situation när skörden slagit fel och föräldrarna intecknat marken till ockerränta? Sedan kommer fodringsägaren och vill ha betalt eller ta marken så föräldrarna inte ägen något sedan.

Nej det kan du inte för du har aldrig satt din fot i Isan eftersom du tror att alla bor i nya fina kåkar byggda med farangpengar.

Ge dig eller åk dit och titta.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var lappen som återigen började gnälla och jag bara försvarar mig mot hans påhopp.

BTT

Gnälla?? Du måste allvarlig ha en skruv lös.

Det är du som har kommit med uttalandet att du skulle begrava karaktären BTT för du var trött på honom.

Jag ställde en enkel fråga vad som hände med dom planerna för du tror väl inte på allvar att du kan börja på nytt med samma nick.

Gör du det så är du mer korkad än jag trodde :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gnälla?? Du måste allvarlig ha en skruv lös.

Det är du som har kommit med uttalandet att du skulle begrava karaktären BTT för du var trött på honom.

Jag ställde en enkel fråga vad som hände med dom planerna för du tror väl inte på allvar att du kan börja på nytt med samma nick.

Gör du det så är du mer korkad än jag trodde :whistle:

Ha ha ha!

Har du drabbats av hybris nu ochså?

Inte nog med att du försöker spela moralkärring nu ska du dessutom bestämma vad andra ska skriva eller inte.

Du blir bara löjligare för varje inlägg.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp de tiger när det kommer 20.000 baht i månaden. Verkliga kärleksfulla föräldrar hade aldrig tillåtit att dottern prostituerar sig.

Tyvärr är det ju status i hembyn att ha nytt fint hus och en farang som pröjsar.

BTT

Det enda du har erfarenhet av är att sitta i baren o supa o snacka med torskar o horor så snacka inte om hur det är i "hembyn" om du aldrig varit där!

Link to comment
Dela på andra sajter

hennes förälldrar vill umgås lite med mig innan dom släpper henne. mina semesterdagar är slut... jag har hennes mammas nummer...men jag talar inte bangkokthai! med isan-brytning.. måste få tag i en tolk i eskilstuna omg!!hur göra?

mochos kahh!

ställningsbyggaren

Var det här det handlade om,orkade inte skrolla för att få veta :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...