Jump to content
IGNORERAD

charter

Axell

Recommended Posts

hej,

nån som köpt en flygstol med nåt av charterbolagen?

Finns en del sista minuten till bl.a. Thailand, Indien

och Mexico för 3000-4000 skr.

Men frågan är om man "står ut" med att sitta trångt

bland alla glada turister i 11 tim eller om man ska

lägga till några tusen och flyga med Thai, KLM, Finnair etc.

A.

Dela på andra sajter

Finns nog få människor som är mindre konsekventa i sitt resande än jag. Reser jag själv, t ex till Bkk blir det ofta buissnessklass. Mina arbetstider tillåter ganska mycket resande och ser jag ett superpris till ett resemål jag inte besökt tidigare kan jag mycket väl sitta 8h. i ett charterplan.Är för övrigt 186 cm lång. Tag chansen. 1900sek till Indien eller en tusing till för sydamerika är det värt att lite giktbruten lämna planet. Vem vet hur länge man kan flyga över halva jordklotet för dessa priser.

Globetrottern TT

Dela på andra sajter

Jag har flygit 2gånger med en charterlåda till Thailand. Jag gör det ALDRIG mer :suicide:

Dom pengarna som man ev tjänar på att sitta som en amöba med knäna i hakan går ju " nästan" :drinks: förlorade när du vill käka el dricka på charterlådan.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Har flera gånger köpt sistaminutenbiljetter och kommit till Indonesien,Thailand

och Indien. Betalat 3000 svKr per resa och i ett fall ingick hotellrum för 14 dagar.

Jag är ganska kort, 170 cm , så inga problem för mig med utrymmet.

mitt råd:Hittar du något prisvärt så slå till.

Born41

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...