svampen Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Ett Gott Nytt År på Er alla MPR:are!! Ett Nyårslöfte ja några har man ju gett en del har hållits en del inte! Men i År ska jag Ge ER ett som kommer att hållas! Nerikefesten kommer att bli Historiens bästa genom tiderna i MPR:S historia!!!!!!!!!! Vad har Ni för löften som hållits eller inte skriv & berätta? Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rocky Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Hej ETT löfte ska jag lova alla, att det blir en resa till Thailand nästa år. Gott nytt år.(Nerikefesten blir störst är det för att jag med fam kommer?) Mvh Rocky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 (ändrad) Mitt Nyårs löfte blir att jag inte kommer att byta ölmärke,utan hålla mig till Chang. Maitan. Ändrades December 31, 2010 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte blir att inte ge något nyårslöfte Mvh Måne som lovar det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt Nyårs löfte blir att jag inte kommer att byta ölmärke,utan hålla mig till Chang. Maitan. Mitt nyårslöfte blir att aldrig någonsin dricka detta fattigmans blasket Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 För ca en månad sen var jag tvungen att börja snusa igen,bara för att ha nånting att lova sluta med inatt kl 00:00 Annars har jag bestämmt att 2011 ska bli bästa året nånsin... Åker till LOS 8/1 Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte är att sluta upp med nyårslöften man håller ju oftast inte dem. Lovande Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Fasiken, det sket sig med det samma. Otursförföljde Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Karaktär: ett högburet nyårslöfte genom hela livet. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte blir att aldrig någonsin dricka detta fattigmans blasket Chang Hahahahahahahahah men jag har råd att dricka det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Har aldrig givit något nyårslöfte av den anledningen att jag inte har någon karaktär. Men okey jag kan ju alltid försöka, Jag lovar att jag inte ska sluta snusa nästa år. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 (ändrad) Mitt löfte: Att i möjligaste mån försöka bli ”kärringen med strömmen”, och att ”inte skriva långa och krångliga meningar” som kan tolkas som ”verbala skitinlägg”. Alla dessa förändringar görs för att det ska bli så ”klädsamt” som möjligt för undertecknad . . . Vi får väl se hur länge den ambitionen varar? http://www.maipenrai.se/forum/t/12137-respektera-vara-fruar-killar/page__view__findpost__p__265797 Håller med EdvardPop - man ska inte ljuga. Gott Nytt År från SiamNilsson Ändrades December 31, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Man ska ju inte lova någonting man inte kan hålla har jag hört... ...men okej då, mitt löfte blir att dricka betydligt mycket mer alkohol nästa år:crazy: "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Sluta snusa eller sluta röka, men det blir för mycket med båda och nu vet jag inte vilket jag ska välja så jag tror jag skjuter upp båda projekten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Ett Gott Nytt År på Er alla MPR:are!! Ett Nyårslöfte ja några har man ju gett en del har hållits en del inte! Men i År ska jag Ge ER ett som kommer att hållas! Nerikefesten kommer att bli Historiens bästa genom tiderna i MPR:S historia!!!!!!!!!! Vad har Ni för löften som hållits eller inte skriv & berätta? Mvh Svampen Bra där Svampen! Då blir mitt nyårslöfte att Västgötaträffen 6 augusti 2011 kommer att överTRÄFFA vad som blir i Örebro! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Bra där Svampen! Då blir mitt nyårslöfte att Västgötaträffen 6 augusti 2011 kommer att överTRÄFFA vad som blir i Örebro! Herr Chang har talat. Handsken är kastad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 (ändrad) Bra där Svampen! Då blir mitt nyårslöfte att Västgötaträffen 6 augusti 2011 kommer att överTRÄFFA vad som blir i Örebro! Herr Chang har talat. Gott Nytt Chang ser fram emot Västgöta!!! Ändrades December 31, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte blir att ge Scandinaviancorner -1 karma varje gång han snackar skit om det bästa ölet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Scandinavian har förmodligen spillt ut mer öl än du druckit Därför klassar jag honom som en ölkännare av rang Nyårslötet är att jag ska va nere hos Mait och dricka öl före januaris månads utgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Jag har alldrig förut avlagt nyårslöfte men en gång skall jo bli den första, så jag lovar att än mer tänka till en gång extra innan jag exploderar, har med åldern blivit lite bättre undan för undan men det är alltid läge för förbättring mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Scandinavian har förmodligen spillt ut mer öl än du druckit Därför klassar jag honom som en ölkännare av rang Nyårslötet är att jag ska va nere hos Mait och dricka öl före januaris månads utgång Såna inlägg gillar jag och Otto har helt säkert rätt det har blivit många kubik genom åren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Jag lovar att bli moderator på R D D' Gott Nytt År! //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte blir att den största forumträffen i Pattaya 2011 just kommer att bli den största forumträffen. Det ska jag nog se till att den blir. Räknar med i alla fall: Nonki' Micke i surin Herr Chang(ifall på plats) Maitan Wille Atom Buzzen Fritz Clion En början så god som någon. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Mitt nyårslöfte blir att den största forumträffen i Pattaya 2011 just kommer att bli den största forumträffen. Det ska jag nog se till att den blir. Räknar med i alla fall: Nonki' Micke i surin Herr Chang(ifall på plats) Maitan Wille Atom Buzzen Fritz Clion En början så god som någon. BTT Bara för att det är du broder tuk tuk, så lovar jag att jag inte kommer, festen blir säkert trevligare då , dum som du är, så får du leta vidare efter din fan club. "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 gubben ska lova att minska ner på läsken, kan ibland, ganska ofta, dricka 3 liter Pepsi Max på en kväll, ibland ännu mer. I dag har jag redan fått i mig 2 x 1,5 liter = 3 liter och klocka är "bara" 23:27 när jag skriver detta på Nyårsaftonen 2010. 35 minuter kvar. Kommer dricka upp de flaskor jag har hemma, pengarna som jag lagt ut under senaste halvåret har varit 26 kronor/dag, dessa pengar tänker jag lägga i en skål och gå till banken med när de överstiger 1000 SEK. om man tänker på att det blir 260 SEK varje 10:de dag så blir det rätt mycket pengar på 1 år. 26 kronor x 365 dagar = 9490 SEK det är en resa om året T/R till Thailand. Gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu