Sam sip sam Inlagd December 30, 2010 Dela Inlagd December 30, 2010 BÄNKSPIS Fasett Ugn 1400W, 28 liter med över- och undervärme och grillfunktion. Ugnstemp: 50-250°C. Tillbehör: ugnsgaller och bakplåt med griphandtag. Liten platta: 700W. Stor platta: 1000W Finns det att köpa i bkk eller Pattaya ngn som vet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Tyvärr inte, ska du ha den i Sverige? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 en liknande ugn(annat märke)kan jag beställa i Lampang så det borde gå å fixa i pattis , bara å fråga runt. bra å ha bild på ugnen med sig det blir rena rama skattjakten , lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd December 31, 2010 Dela Inlagd December 31, 2010 Kolla vikten, Ska du ha den i husvagnen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 Kolla vikten, Ska du ha den i husvagnen? Vikten på denna är 11,5 kg finns att köpa på rusta för 975 kr , nope ska ha den i Thailand hoppas att ngn vet var man kan köpa en liknande i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 31, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 31, 2010 Lyfter upp spisen ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Köppte något liknande och släpade med mig till Thailand "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Ronny, jag kan ta med en till dig när det vankas vattenkastning... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger LKPG Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Ronny, jag kan ta med en till dig när det vankas vattenkastning... Hum Hum hur menar du nu,När du går och pissar Birger LKPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Hum Hum hur menar du nu,När du går och pissar hehe, nä syftade på Ronnys favvo-högtid i Thailand.Nämligen Songkhran... men då kan ju spisen bli vattenskadad iofs Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 1, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1, 2011 Ronny, jag kan ta med en till dig när det vankas vattenkastning... Perfekt , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 BÄNKSPIS Fasett Ugn 1400W, 28 liter med över- och undervärme och grillfunktion. Ugnstemp: 50-250°C. Tillbehör: ugnsgaller och bakplåt med griphandtag. Liten platta: 700W. Stor platta: 1000W Finns det att köpa i bkk eller Pattaya ngn som vet Den modellen har svenska radiostationer P1 och P2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 (ändrad) En sån här kan ju annars vara ett alternativ kanske 1200bath kostar den tydligen. Jag snodde bilden från Kenneths dagbok. Hoppas han inte misstycker. Ändrades Januari 2, 2011 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 2, 2011 Dela Inlagd Januari 2, 2011 fick tydligen inte med bilden Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 5, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 5, 2011 Lyfter , är det ingen utav dom thailandsboende som sett ngt liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Lyfter , är det ingen utav dom thailandsboende som sett ngt liknande Lugna dig nu, du har redan ditt på ditt torra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Lyfter , är det ingen utav dom thailandsboende som sett ngt liknande Nej tyvärr, och jag har kollat runt lite efter att jag läst denna tråden. Bland annat på HomePro, central och Carrefour. Små ungnar finns och spisplattor, men jag har inte sett nån sån där kombi-spis. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Nej tyvärr, och jag har kollat runt lite efter att jag läst denna tråden. Bland annat på HomePro, central och Carrefour. Små ungnar finns och spisplattor, men jag har inte sett nån sån där kombi-spis. MVH Tommy Ok så små ugnar finns ja det räcker för mig var kan man köpa dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Jorå, idag såg jag, vad jag tror är exakt samma, på Thrue Value. 9650 baht inklusive hemkörning av någon anledning, till Svedala vet jag dock inte om de kör. VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Jorå, idag såg jag, vad jag tror är exakt samma, på Thrue Value. 9650 baht inklusive hemkörning av någon anledning, till Svedala vet jag dock inte om de kör. Kanoners ,det räcker om dom kör den till lägenheten på sai sam är jag nöjd ,tackar för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Januari 6, 2011 Dela Inlagd Januari 6, 2011 Lyfter , är det ingen utav dom thailandsboende som sett ngt liknande Du var ta mig fan en otacksam typ. Går det att få ett generösare erbjudande än det Lamai har gett dig? Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 6, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Januari 6, 2011 Du var ta mig fan en otacksam typ. Går det att få ett generösare erbjudande än det Lamai har gett dig? Sant jag är en otacksam skitstövel men det vet ni ju redan Lamais erbjudande var mkt generöst men tänkte att den goe Lameo skulle slippa konka på den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2011 Ja då var den inköpt och hemlevererad ,fanns ju lite överallt här nere 2900 bath på makro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maakaao Inlagd Februari 27, 2011 Dela Inlagd Februari 27, 2011 Ja då var den inköpt och hemlevererad ,fanns ju lite överallt här nere 2900 bath på makro Kanon LeifArne! Då ska jag köpa en sådan när jag kommer till Thailand! Svärmor älskar bananmuffins som frugan brukar baka här hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 27, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2011 Fan vilket klipp roterande grillspett också som fungerar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu