Jump to content
IGNORERAD

16-årig rikemans dotter


Caveman

Recommended Posts

Hej Lennart Bifogar Bangkok Posts första rapport om olyckan.

De focuserar helt på minibussen.

Bangkok Post : An accident waiting to happen

Veera Prateepchaikul som har skrivit har väl knappast producerat något som inte varit PK i Thailand de senaste åren heller. Nyttig idi*t tror jag det kallas.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    24

  • Jive

    14

  • MaiChai

    14

  • Stickan

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej Lennart Bifogar Bangkok Posts första rapport om olyckan.

De focuserar helt på minibussen.

Bangkok Post : An accident waiting to happen

Det är väl en opinionskrönika och inte en nyhetsrapport du länkar till? Hittar dock inte den ursprungliga nyhetsartiklen just nu men vill minnas att den var väldigt svävande om vållandet vilket förmodligen just då var ganska oklart.

Vad vi ser ut att ha är en hiso-flicka utan giltigt körkort som har rammat en minibuss med ett antal andra hiso personer i och knuffat den av tollway. Har svårt att se hur eventuella säkerhetsbälten skulle kunnat ha räddat någon från ett 20 meters fall ner i betongen?

Tyvärr finns det ingen respekt för varken trafikregler eller hastighetsgränser i Thailand. Något som genomsyrar alla samhällsklasser i Thailand och det är det som är det stora problemet. Det kunde lika gärna vara en risbondedotter utan körkort som rammat en pickis med 20 Burmesiska lantarbetare rakt ner i en flod med 10 dödsoffer som följd. Lika tragiskt är det oavsett vem det händer för.

Det är ofta att folk som har varit inblandade i svåra olyckor ringer till sina anhöriga eller skickar SMS till dem för att berätta vad som skett-nu har tyvärr just det här tragiska fallet eskalerat till att "alla" vet att hon på bilden skickar ett meddelande på twitter eller uppdaterar sin sociala status. När hon kanske bara försökte kontakta sina anhöriga?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon heter Orachorn "Prae-wa" Thephasadin Na Ayudhya.

Två generationer från kungen.

Bild efter olyckan, enligt frugan så är det ett meddelande på hennes twitter.

post-7652-0-15188800-1293720728_thumb.jp

http://twitter.com/hisoboko

Titeln "Na" i Thailand motsvarar väl våran "von" eller kanske "Af" det finns ju många olika Na i Thailand, NaSongklal, NaPombjera, osv.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl en opinionskrönika och inte en nyhetsrapport du länkar till? Hittar dock inte den ursprungliga nyhetsartiklen just nu men vill minnas att den var väldigt svävande om vållandet vilket förmodligen just då var ganska oklart.

Vad vi ser ut att ha är en hiso-flicka utan giltigt körkort som har rammat en minibuss med ett antal andra hiso personer i och knuffat den av tollway. Har svårt att se hur eventuella säkerhetsbälten skulle kunnat ha räddat någon från ett 20 meters fall ner i betongen?

Tyvärr finns det ingen respekt för varken trafikregler eller hastighetsgränser i Thailand. Något som genomsyrar alla samhällsklasser i Thailand och det är det som är det stora problemet. Det kunde lika gärna vara en risbondedotter utan körkort som rammat en pickis med 20 Burmesiska lantarbetare rakt ner i en flod med 10 dödsoffer som följd. Lika tragiskt är det oavsett vem det händer för.

Det är ofta att folk som har varit inblandade i svåra olyckor ringer till sina anhöriga eller skickar SMS till dem för att berätta vad som skett-nu har tyvärr just det här tragiska fallet eskalerat till att "alla" vet att hon på bilden skickar ett meddelande på twitter eller uppdaterar sin sociala status. När hon kanske bara försökte kontakta sina anhöriga?

Oavsett om hon twittra eller uppdaterar sin sociala status på facebook eller sms:ar om hjälp. Så hoppas jag innerligt att hon får ett kännbart straff för det hon har ställt till med. Och jag hoppas verkligen att detta inte sopas under mattan genom en massa mutor! Om så blir fallet så är det ännu ett bevis på en ny Kalle anka regering. I denna tragiska händelse så är det nu ett gyllene läge för Abhisit att visa vad han går för. Och jag hoppas på en rättvis utgång av denna tragedi. Och jag vet att detta inte ska behöva vara en regeringssak utan det skall skötas av polis och domstol. Men nu är det läge att visa att mutor och korruption inte kan vinna.

Tjåck dii och gott nytt på dig, Maichai! :drinks:

P.s Du får gärna uppdatera om denna tragiska olycka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett om hon twittra eller uppdaterar sin sociala status på facebook eller sms:ar om hjälp. Så hoppas jag innerligt att hon får ett kännbart straff för det hon har ställt till med. Och jag hoppas verkligen att detta inte sopas under mattan genom en massa mutor! Om så blir fallet så är det ännu ett bevis på en ny Kalle anka regering. I denna tragiska händelse så är det nu ett gyllene läge för Abhisit att visa vad han går för. Och jag hoppas på en rättvis utgång av denna tragedi. Och jag vet att detta inte ska behöva vara en regeringssak utan det skall skötas av polis och domstol. Men nu är det läge att visa att mutor och korruption inte kan vinna.

Tjåck dii och gott nytt på dig, Maichai! :drinks:

P.s Du får gärna uppdatera om denna tragiska olycka.

Naturligtvis ska hon straffas för detta-men som en 16-åring utan körkort.Som vilken 16-åring som helst i Thailand som orsakar en allvarlig olycka. Hennes straff ska inte påverkas av hennes samhällsstatus.

Många här på MPR kan kanske fundera på om det varit er dotter som orsakat olyckan, hur hade ni agerat och reagerat?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Naturligtvis ska hon straffas för detta-men som en 16-åring utan körkort.Som vilken 16-åring som helst i Thailand som orsakar en allvarlig olycka. Hennes straff ska inte påverkas av hennes samhällsstatus.

Många här på MPR kan kanske fundera på om det varit er dotter som orsakat olyckan, hur hade ni agerat och reagerat?

Maichai, jag har inte sagt nånstans att hon ska straffas hårdare än nån annan. Det jag önskar är att hon straffas för det brott som enligt thailändsk lag säger. Utan mutor och korruption! Jag hoppas du är med mig där?

Gott nytt år på dig Maichai! :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Naturligtvis ska hon straffas för detta-men som en 16-åring utan körkort.Som vilken 16-åring som helst i Thailand som orsakar en allvarlig olycka. Hennes straff ska inte påverkas av hennes samhällsstatus.

Många här på MPR kan kanske fundera på om det varit er dotter som orsakat olyckan, hur hade ni agerat och reagerat?

Heh MaiChai,

Jag kan bara tala för egen del.. Men min dotter eller son skulle inte kunna orsaka denna olycka! Dom har fått en uppfostran att inte köra bil utan giltligt körkort inne i Bangkok eller Thailand för den delen heller. Det har med ansvar som förälder att göra, men hennes föräldrar verka "skita" vad hon håller på med, har tyvärr haft för mycket att göra med sådanna bortskämda skitungar. Sätt åt föräldrarna ordentligt, men det är bara en dröm att det kommer att hända.

Hela historien kommer att vara bortsopad om ett par veckor.. Klart det var minibussens fel.. Den blev ju påkörd bakifrån.. :sFduh:

Ha ett bra nytt år!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh MaiChai,

Jag kan bara tala för egen del.. Men min dotter eller son skulle inte kunna orsaka denna olycka! Dom har fått en uppfostran att inte köra bil utan giltligt körkort inne i Bangkok eller Thailand för den delen heller. Det har med ansvar som förälder att göra, men hennes föräldrar verka "skita" vad hon håller på med, har tyvärr haft för mycket att göra med sådanna bortskämda skitungar. Sätt åt föräldrarna ordentligt, men det är bara en dröm att det kommer att hända.

Hela historien kommer att vara bortsopad om ett par veckor.. Klart det var minibussens fel.. Den blev ju påkörd bakifrån.. :sFduh:

Ha ett bra nytt år!

:wai:

Håller med dig. Du kan ju bara ta gubbens fina "superstar" son som pryglade upp sin tjej och fick två års villkorligt för att slagit sönder sin flickvän. Hade det varit min grabb som lagt handen på en kvinna hade straffet varit betydligt hårdare.

Tjåck dii!

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Kära gamla vän att du inte är trovärdig talar ju den undersökning om som gjorts i Sverige. Åter igen försöker du ha en egen åsikt bygd på ingen ting, likt den att du minsann vet vad som sker i byarna efter som du besökt dem några dagar. Jag har bott i en by två år har ännu mycket att lära.Men du kan ju det mesta.

Men som sakt vad är det väl mest teori utan praktik, genomsyrar ju det mesta du skriver.

Utan praktik inga kunskaper teorier är bara ett steg på vägen fan har du inte lärt dig någonting. Men så går det, ingen trovärdig het enligt under sökning. O inte lärde du dig något av Sveriges bästa journalist.

Nä lär känna din verklig het o ta av dig de mörkblå.

Ursäkta men vad är det där för kvalificerat trams? Först; en egen åsikt är det väl inget fel att ha? Har du aldrig egna åsikter?

Hur du kan får MaiChais inlägg till att vara mörkblått; det fattar jag inte. Du måste vara förvirrad!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skulle en 16 årig flicka i Sverige få för straff?

20 dagsböter och prata med en snäll tant på socialen?:huh:

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Maichai, jag har inte sagt nånstans att hon ska straffas hårdare än nån annan. Det jag önskar är att hon straffas för det brott som enligt thailändsk lag säger. Utan mutor och korruption! Jag hoppas du är med mig där?

Gott nytt år på dig Maichai! :drinks:

Där är jag helt med dig-hon ska straffas likvärdigt som vilken 16 åring som helst som gjort samma sak, nu är hon redan dömd av mobben som skyldig och den absolut enda vållande i en tragisk trafikolyck. Många av de som dömt henne och tvärsäkert uttalar sig var inte ens på plats när det hände...

Gott nytt!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh MaiChai,

Jag kan bara tala för egen del.. Men min dotter eller son skulle inte kunna orsaka denna olycka! Dom har fått en uppfostran att inte köra bil utan giltligt körkort inne i Bangkok eller Thailand för den delen heller. Det har med ansvar som förälder att göra, men hennes föräldrar verka "skita" vad hon håller på med, har tyvärr haft för mycket att göra med sådanna bortskämda skitungar. Sätt åt föräldrarna ordentligt, men det är bara en dröm att det kommer att hända.

Hela historien kommer att vara bortsopad om ett par veckor.. Klart det var minibussens fel.. Den blev ju påkörd bakifrån.. :sFduh:

Ha ett bra nytt år!

:wai:

Nu har det ju hänt att ungdomar även i de mest välordnade familjer-även i Sverige-lånat familjens bil och provkört den...

Med tanke på offrens sociala status lär inte detta sopas under mattan-tragiskt nog-och familjen kommer att få betala dyrt för dotterns upptåg.

Sen vet vi inte riktigt hur olyckan gått till ännu, det lär bland annat finnas skador med röd färg på tjejens bil-varken hennes bil eller minibussen var röda-kan det har varit ytterligare en bil inblandad?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Enligt Bangkok Post så säger mamma "Na Ayudhaya" att olyckan berodde på minivanen som bytte fil för ofta.

Sedan säger hon att hennes familj ska ta ansvar för olyckan,

men att de kommer att försöka undgå åtal. Vad hon menar är väl att de

kommer att betala ekonomiskt skadestånd till de berörda familjerna i utbyte

mot att deras dotter slipper straffas i domstol.

*******

Laddawan Thephasadin Na Ayudhya, the mother of Ms Orachorn, said her family was devastated by the losses and would not try to dodge responsibility.

"We are not fleeing," Ms Laddawan said. "But we'll wait for the public to calm down. One may want to escape prosecution, but we can't escape responsibility."

Ms Laddawan said the accident took place when her daughter tried to avoid the van, which kept changing lanes.

http://m.bangkokpost.com/topstories/213864

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Bangkok Post så säger mamma "Na Ayudhaya" att olyckan berodde på minivanen som bytte fil för ofta.

Sedan säger hon att hennes familj ska ta ansvar för olyckan,

men att de kommer att försöka undgå åtal. Vad hon menar är väl att de

kommer att betala ekonomiskt skadestånd till de berörda familjerna i utbyte

mot att deras dotter slipper straffas i domstol.

*******

Laddawan Thephasadin Na Ayudhya, the mother of Ms Orachorn, said her family was devastated by the losses and would not try to dodge responsibility.

"We are not fleeing," Ms Laddawan said. "But we'll wait for the public to calm down. One may want to escape prosecution, but we can't escape responsibility."

Ms Laddawan said the accident took place when her daughter tried to avoid the van, which kept changing lanes.

http://m.bangkokpost...pstories/213864

Jag har fått böta några gånger för att inte ha växlat mellan höger- och mittfil tillräckligt ofta.

Alla beskrivningar av händelseförloppet, som jag har läst, är entydiga: tjejen körde för nära minibussen i för hög hastighet och hann inte bromsa.

Skall bli intressant att se hur mycket stake det är i det Thailändska rättsväsendet och i förlängningen Abhisit & co.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på offrens sociala status lär inte detta sopas under mattan-tragiskt nog-och familjen kommer att få betala dyrt för dotterns upptåg.

? Att det inte sopas under mattan är väl en bra sak eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om inte den här tjejen "straffas" hårdare än normalt redan. Utkastad från 2 sjukhus redan p.g.a hot:

----------------------

The 16yearold girl blamed for the fatal tollway accident on Monday has become so stressed out that she asked why she did not die, her mother said yesterday.

"Why don't they take my life? Why don't I just die?" the girl was quoted as saying.

The girl is being treated for injuries at an unspecified hospital. It was the third hospital she went to for treatment after angry threats prompted her family to move her twice to a new medical facility.

"There was an intrusion into her room at a hospital," the mother, Laddawan Thephassadin na Ayutthaya, told the "Chao Kao Khon Kon Kao Chao" TV programme.

The Thephassadin na Ayutthaya family yesterday issued a statement expressing deep condolences over the people killed and injured in the accident.

The accident, which took place after a van brushed the girl's Civic car, killed nine people and injured six others.

Many people were enraged after seeing the 16yearold girl post her comments on a socialnetworking site right after the accident.

To many, her comments seem to show no repentance.

"We would like to apologise to all the injured and killed victims and their families," Laddawan said yesterday.

She said an aunt of the girl would soon attend the funerals of the dead victims and visit the injured at hospitals.

"Our family is now suffering. We are shocked and saddened that our daughter was involved in the fatal accident. We have spent sleepless nights," Laddawan said.

She said the situation was almost too much to bear when her family members' telephone numbers and the daughter's picture were published on Facebook.

"Verbal abuse and threats have since flooded in," the mother said.

Laddawan said she understood the public sentiment. However, she explained that her daughter used her BlackBerry to chat with her friend because the Civic belonged to the friend.

"She was not playing with the device. She sought information on the car's insurance number," Laddawan said.

She said her daughter indeed drove at high speed but it was the van that tried to move into the lane she was using.

"When she signalled the light to ask for the way and [her intentions] with her lights, the van moved back to its lane. She tried to speed up but the van came back too fast. That's how the accident took place," the mother insisted.

She urged police to check all security cameras on the tollway to find out the truth.

"We are ready to let her undergo the judicial process," Laddawan said. She added that the prestigious surname did not mean her family had any influence or any special power to manipulate the case.

Also, the mother denied rumours that her daughter had fled to a foreign country.

"We cannot escape the consequences of our actions," she said.

Police have summonsed the girl to report to them at noon on January 5. She will be charged with reckless driving causing deaths and injuries, and driving without a licence.

If convicted of the first offence, she will face a jail term of up to 10 years and/or a maximum fine of Bt50,000.

"When she comes, we will arrange the negotiation sessions between her and the damaged parties too," Metropolitan Police deputy commissioner MajGeneral Amnuay Nimmano said.

If the girl fails to show up next Wednesday, police will seek an arrest warrant for her, he said.

Lawyers Council of Thailand chairman Sak Korsaengrueng said his organisation was ready to help the accident victims is asked to do so.

"The offender should be punished and forced to pay compensation," he said.

The council's secretarygeneral Wanchai Sornsiri believed the parents of the girl could be held responsible too because they failed to prevent their daughter from causing an illegal act.

"The parents may face both criminal and civil actions," he said.

Currently, each killed victim receives Bt200,000 in initial assistance from two insurance firms while each injured victim receives Bt150,000.

The Civic sedan's insurer may offer up to Bt1 million compensation for each death.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om inte den här tjejen "straffas" hårdare än normalt redan. Utkastad från 2 sjukhus redan p.g.a hot:

----------------------

The 16yearold girl blamed for the fatal tollway accident on Monday has become so stressed out that she asked why she did not die, her mother said yesterday.

The Civic sedan's insurer may offer up to Bt1 million compensation for each death.

Stackars flicka, stackars familj :cray:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om inte den här tjejen "straffas" hårdare än normalt redan. Utkastad från 2 sjukhus redan p.g.a hot:

----------------------

The 16yearold girl blamed for the fatal tollway accident on Monday has become so stressed out that she asked why she did not die, her mother said yesterday.

Ja, det är ju alldeles förskräckligt att människor blir arga på flickan och hennes familj och att familjen känner sej stressad.

Det var ju minibussens fel. som bytte fil så ofta.

9 döda och sex sårade!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det är ju alldeles förskräckligt att människor blir arga på flickan och hennes familj och att familjen känner sej stressad.

Det var ju minibussens fel. som bytte fil så ofta.

9 döda och sex sårade!

Än så länge är det väl inte KLARLAGT vad som egentligen hände

Så att slänga ut en skadad från sjukhus känns att gå lite väl långt. Skulle knappast ha accepterats i Sverige misstänker jag oavsett bakomliggande anledning.

Det positiva är väl att det fått sådan publicitet så det blir väldigt svårt att komma undan eventuellt ansvar och en rättsprocess

Det negativa är väl att hon redan är dömd och "lynchad" innan hon ens delgivits misstanke om brott

Sådant har ju diskuterats en hel del på MPR tidigare i andra ämnen om hur olämpligt det är att göra så

Men samma personer sitter nu själva och gör precis så.

Double standards ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Än så länge är det väl inte KLARLAGT vad som egentligen hände

Så att slänga ut en skadad från sjukhus känns att gå lite väl långt. Skulle knappast ha accepterats i Sverige misstänker jag oavsett bakomliggande anledning.

Det positiva är väl att det fått sådan publicitet så det blir väldigt svårt att komma undan eventuellt ansvar och en rättsprocess

Det negativa är väl att hon redan är dömd och "lynchad" innan hon ens delgivits misstanke om brott

Sådant har ju diskuterats en hel del på MPR tidigare i andra ämnen om hur olämpligt det är att göra så

Men samma personer sitter nu själva och gör precis så.

Double standards ?

I praktiken är det klarlagt vad som hände (se mitt tidigare inlägg), detta verifieras av bl a kameraupptagningar.

Rättsprocessen har bara inte hunnit börja.

Jag tycker det är mycket bra att allmänheten nu reagerar så skarpt. Kanske denna fasansfulla händelsen kan innebära en väckarklocka för myndigheter och allmänhet som leder till en samsynhet ( trafik, korruption, hi-so/lo-so).

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

I praktiken är det klarlagt vad som hände (se mitt tidigare inlägg), detta verifieras av bl a kameraupptagningar.

Rättsprocessen har bara inte hunnit börja.

Jag tycker det är mycket bra att allmänheten nu reagerar så skarpt. Kanske denna fasansfulla händelsen kan innebära en väckarklocka för myndigheter och allmänhet som leder till en samsynhet ( trafik, korruption, hi-so/lo-so).

Exakt så ser jag det också, detta handlar egentligen inte om de som dödades just i denna trafikolycka, det dog ca 50 till samma dygn i trafiken.

Detta handlar om den utbredda korruptionen och detta system att de välbärgade alltid skall kunna köpa sig ur obekväma händelser.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

I praktiken är det klarlagt vad som hände (se mitt tidigare inlägg), detta verifieras av bl a kameraupptagningar.

Rättsprocessen har bara inte hunnit börja.

Jag tycker det är mycket bra att allmänheten nu reagerar så skarpt. Kanske denna fasansfulla händelsen kan innebära en väckarklocka för myndigheter och allmänhet som leder till en samsynhet ( trafik, korruption, hi-so/lo-so).

Lite skrämmande att se att du skriver "i praktiken är det klarlagt"

Mycket tyder på att hon är skyldig med klarlagt kan det inte vara förrän efter en rättsprocess som jag ser det

Känns som tjejen just nu döms för att hon är överklass och inte för något hon eventuellt har gjort

Hur hade ni bettet er om det var en ung beerbar-tjej från Pattaya på väg hem till byn som körde ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är en tragedi för alla inblandade,känns inte helt rätt att sitta här hemma och tala om hur de ska handskas med detta.Men vi får hoppas att det slutar på ett sätt som alla kan acceptera,olyckan har ju skett och tragedin är ett faktum,tragiskt mycket tragiskt oavsett vem som är skyldig.Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...