Jump to content
IGNORERAD

SAS kampanj


GammalDansken

Recommended Posts

Var helt inställd att "provåka" SAS inför årets resa och hittade även en bra biljett på nätet sent en kväll på SAS egen hemsida men det blev inte av att vi köpte den då, dagen efter tänkte jag ringa från jobbet och boka denna resa men döm till min förvåning när man blir placerad i telefonkö! "du har plats 37.." ca tio minuter senare "du har plats 31.."

Naturligtvis så blir man less och letar vidare och årets resa gick därefter med Thaiair.

Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GammalDansken

    5

  • challenger98

    5

  • Trekke

    2

  • Offe1609

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

GammalDansken

Var helt inställd att "provåka" SAS inför årets resa och hittade även en bra biljett på nätet sent en kväll på SAS egen hemsida men det blev inte av att vi köpte den då, dagen efter tänkte jag ringa från jobbet och boka denna resa men döm till min förvåning när man blir placerad i telefonkö! "du har plats 37.." ca tio minuter senare "du har plats 31.."

Naturligtvis så blir man less och letar vidare och årets resa gick därefter med Thaiair.

Martin

Jag brukar boka och betala på nätet, och har vad jag vet aldrig suttit längre tid i kö

än den tid det tar att trycka ner Enter-tangenten eller klicka på "betala" :-)

Det tar längre tid att få telefonkontakt med SAS än det tar att cykla till Thailand.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej !

Bokade precis en flygbiljett med SAS till min pappa. Köpenhamn-Bangkok tor, 14/6 - 28/7, 6373kr. Ett bra pris tycker jag

Hälsningar

Soppköket

Soppköket är sedan 6 år tillbaka beläget i Lamai på Koh Samui.

Vi Serverar mackor av olika slag men även lite varma rätter och naturligtvis Thaimat. Fritt 8Mbit wlan till alla kunder. VÄLKOMNA

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tar längre tid att få telefonkontakt med SAS än det tar att cykla till Thailand.

Precis, och hur blir man då bemött vid eventuella problem, inställda flyg, förseningar, ombokningar pga kraftigt snöfall tex. om man inte ens kan sälja en resa via telefon.

Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo sas är väl ok satt 3 timmar på planet för 3 år sedan kapten sa att det var något fel fick inte gå ut inget att dricka eller äta näää.. nu är det qatar som gäller dom är KANON :whoco5:

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...