Jump to content
IGNORERAD

Bör man se upp med brådmogna flickor?


Guest Siam-Nilsson

Recommended Posts

Jaha, brådmogna tjejer var det! :(

Som 12-13-14-15-16 åring kommer jag ihåg hur avsaknaden av just brådmogna tjejer plågade mig mycket.

Inte en enda som verkade vara sugen att ta oskulden på en stackars skitsugen tonåring med begynnande tennisarmbåge.

Åren gick och även jag fick så småningom smaka på hur det känns att befinna sig i en kvinnas barm, brådmogna damer saknades dock, ända tills..

Ända tills den dagen jag gifte mig första gången, då minsann, med ring på fingret och nygivet löfte om att älska i nöd och lust, samt att vara trogen, då anfaller dessa brådmogna flickor genast i trupp. :suicide:

Jobbade som lärare en kortare tid och jisses så olycklig man kunde ha gjort sig där, eller lycklig, lite beroende på utgångspunkten, farligt farligt är i detta fall en underdrift. ;)

Åren har gått och man har både hunnit skilja sig och gifta sig igen, men en sak tror jag att jag har lärt mig om unga tjejer och deras eventuella lust till lite äldre män.

Nämligen att just en man i ett förhållande tycks vara mer spännande och lockande än en skitkåt singelman som verkligen suktar efter samvaro. Ålder tycks här spela mindre roll, en gängad kille är absolut ett intressant offer och villebråd.

Verkar lite som om när man redan har det så är det lätt att få mer, emedan när man inte har det så är det nästan omöjligt att få något, kvinnan är som sagt ett underligt djur, och jag har för länge sedan slutat försöka förstå.

Men efter att ha gängat sig med en Fru från Thailand är det ju så oerhört ohälsosamt att falla för frestelsen, ja jag skulle vilja säga livsfarligt, så nu är brådmogna damer, andra damer, ja alla damer inte att tänka på längre. :wai:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    4

  • GammalDansken

    4

  • Herr Chang

    3

  • Bolton

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vem vet, SN kanske igår i kontra- eller kontrakontraspionaget.

Mja, skulle inte förvåna mig om Herr Thai-Nils är en av försvarets Lolitor med avsikt att förleda fi.

Kanske med högt uppsatt position l Lottakåren.

Admiral Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Mja, skulle inte förvåna mig om Herr Thai-Nils är en av försvarets Lolitor med avsikt att förleda fi.

Kanske med högt uppsatt position l Lottakåren.

Admiral Arne

Mycket kan man åstadkomma med peruk och andra kvinnliga lösattiraljer,

men på min kantiga och delvis styva lekamen så räcker inte denna utstyrsel

för att jag ska kunna ikläda mig rollen som en brådmogen ”Lolita”.

Men under mina glansdagar i Hemvärnet så gjordes dock vissa tappra försök att

infiltrera ”Lottakåren”, men även där gick jag bet då jag redan vid ”first base”

stack mig på deras mustasch.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

...

Verkar lite som om när man redan har det så är det lätt att få mer, emedan när man inte har det så är det nästan omöjligt att få något, kvinnan är som sagt ett underligt djur, och jag har för länge sedan slutat försöka förstå.

Exakt min erfarenhet!

När jag var singel 43 år var svenska damer ganska ointresserade av mig. Ett år senare när jag berättar att jag har en vacker fru i Thailand så är jag plötsligt väldigt intressant...

Man får väl förmoda att det är något genetiskt hos de flesta kvinnor. Kan man fånga en attraktiv kvinna har man per definition något åtråvärt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Kanske inte flickornas fel och ej genetiskt ... möjligen geriatriskt:

Äldre herrars förmåga ett se skillnad om flickorna ler mot eller skrattar åt.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Korp har åthelvete fel. Det är normalt att uppväxande unga prövar vuxenbeteenden, också sexuella, på just vuxna. Dom menar nog i regel inte allvar, dom bara testar ett beteende vars konsekvenser dom inte fullt ut förstår. Att 13-åringar "svärmar" för fyrtioåringar är fullständigt normalt och det får man ta just som barnsligt testbeteende och för allt i världen inte förväxla med en vuxen kvinnas mer målmedvetna beteende.Barn är barn och skall behandlas som barn, även om dom visar prov på vuxenbeteende. Men provar, det gör dom!

Sen var väl problemet inte tjejen, utan risken för missförstånd och moralpanik från mamman, eller missuppfattade jag berättelsen ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Korp har åthelvete fel. Det är normalt att uppväxande unga prövar vuxenbeteenden, också sexuella, på just vuxna. Dom menar nog i regel inte allvar, dom bara testar ett beteende vars konsekvenser dom inte fullt ut förstår. Att 13-åringar "svärmar" för fyrtioåringar är fullständigt normalt och det får man ta just som barnsligt testbeteende och för allt i världen inte förväxla med en vuxen kvinnas mer målmedvetna beteende.Barn är barn och skall behandlas som barn, även om dom visar prov på vuxenbeteende. Men provar, det gör dom!

Sen var väl problemet inte tjejen, utan risken för missförstånd och moralpanik från mamman, eller missuppfattade jag berättelsen ?

Hmmm, du verkar inte ha allt klart för dig, eller?

Så, enligt dig, är det OK att grovt underåriga flickor råflörtar med (mycket) äldre herrar utan att det är några problem för någon? Jo för honom om han tittar på henne då, för han borde ju förstå bättre...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmmm, du verkar inte ha allt klart för dig, eller?

Så, enligt dig, är det OK att grovt underåriga flickor råflörtar med (mycket) äldre herrar utan att det är några problem för någon? Jo för honom om han tittar på henne då, för han borde ju förstå bättre...

Ännu ett inlägg för svårt för Måns, kanske lättare om Ni börjar med bildtrådarna.

Pedagogen Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Korp har åthelvete fel. Det är normalt att uppväxande unga prövar vuxenbeteenden, också sexuella, på just vuxna. Dom menar nog i regel inte allvar, dom bara testar ett beteende vars konsekvenser dom inte fullt ut förstår. Att 13-åringar "svärmar" för fyrtioåringar är fullständigt normalt och det får man ta just som barnsligt testbeteende och för allt i världen inte förväxla med en vuxen kvinnas mer målmedvetna beteende.Barn är barn och skall behandlas som barn, även om dom visar prov på vuxenbeteende. Men provar, det gör dom!

Sen var väl problemet inte tjejen, utan risken för missförstånd och moralpanik från mamman, eller missuppfattade jag berättelsen ?

Hej, och tack för ett tänkvärt inlägg.

- Nej du har inte missförstått min berättelse.

Och dina egna reflektioner som går på tvärs mot Korps ambitiösa övergreppsteorier

ser jag som både snusförnuftiga och verklighetsförankrade.

Med det sagt så vill jag än en gång förtydliga att jag inte är

intresserad av att vara testobjekt när brådmogna 13-14 åringar vill

testa gränser i för dem okända territorier.

Jag antar att även du instämmer i det resonemanget.

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att en del reagerar på den här diskussionen just därför att den förs på det här forumet. Medelåldersmän som är intresserade av Thailand (och thaitjejer) gör bäst i att hålla sig så långt bort från allt som på minsta lilla vis kan uppfattas som pedofilromantik. Gissar att det är ett ämne där självcensur tillämpas i hög grad hur oskyldig man än är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jag tror att en del reagerar på den här diskussionen just därför att den förs på det här forumet. Medelåldersmän som är intresserade av Thailand (och thaitjejer) gör bäst i att hålla sig så långt bort från allt som på minsta lilla vis kan uppfattas som pedofilromantik. Gissar att det är ett ämne där självcensur tillämpas i hög grad hur oskyldig man än är.

Visst är det så,

även om man i klartext skriver att man flyr fältet om någon ung dam tittar misstänkt intresserat på en, så finns det de som per automatik tolkar det som att man dras med verklighetsfrämmande och osunda fantasier, eller saknar förmåga att dra tydliga gränser eller mer eller mindre har uppmuntrat den uppkomna "situationen". :crazy:

SN

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...