Jump to content
IGNORERAD

Var man kan träffa sin blivande tjej


Nerike

Recommended Posts

MEN finns nog ingen i Thailand som jobbar i bar för att deras barn svälter!

Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    57

  • ban99arne

    14

  • Baa

    13

  • Soengsang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller?

Skojar?

Du skriver som jag!!

Att de INTE svälter!

Och JAG skulle inte sålt min kropp om det inte handlade om att mina barn SVALT!

Link to comment
Dela på andra sajter

MEN finns nog ingen i Thailand som jobbar i bar för att deras barn svälter!

Nja, det finns nog rätt många som gnor i barer eller karaokebarer i detta land för att mätta och försörja sina barn.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja JAG hade inte sålt mig på en bar för bättre lön!

Däremot om mina barn svultit så hade jag sålt mig, MEN finns nog ingen i Thailand som jobbar i bar för att deras barn svälter!

Där håller jag inte med dig

tänk dig in om du var tjejen du har 2 barn barnens far träffar en mia noi och lämnar dig

du får ingen bidrags förskott inga pengar över huvud taget du får ett jobb på nåt Hotell eller Big c tjänar 4000bath i månaden

Hyra 1000bath Mat 2000bath övriga utgifter 2000bath minus 1000bath per månad du går till ockrarna och lånar 1000bath nästa månad ska du betala 1700 till ockrarna

om du då får ett erbjudande om att jobba i nån bar för 4000bath i månaden för å sälja drinkar

OCK om du träffar nån snäll farang

så undrar jag vilket liv du skulle välja :giggle::whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, det finns nog rätt många som gnor i barer eller karaokebarer i detta land för att mätta och försörja sina barn.

Så du menar att deras barn skulle svälta till döds om inte deras morsor fnaskade i bar?

Vet att Serath en gång hävdade att många svalt till döds i Thailand och jag efterfrågade länkar massvis av gånger som bevisade att detta var sant men fick aldrig några, har du sådana länkar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gå in på närmaste horhus och hämta en Det är mycket lätt för dom har nummer

har dom det fortfarande :whistle: vet at dom hade det på 70talet men nu :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Där håller jag inte med dig

tänk dig in om du var tjejen du har 2 barn barnens far träffar en mia noi och lämnar dig

du får ingen bidrags förskott inga pengar över huvud taget du får ett jobb på nåt Hotell eller Big c tjänar 4000bath i månaden

Hyra 1000bath Mat 2000bath övriga utgifter 2000bath minus 1000bath per månad du går till ockrarna och lånar 1000bath nästa månad ska du betala 1700 till ockrarna

om du då får ett erbjudande om att jobba i nån bar för 4000bath i månaden för å sälja drinkar

OCK om du träffar nån snäll farang

så undrar jag vilket liv du skulle välja :giggle::whistle:

Inte att hora i alla fall, hade hellre stulit mat och/eller jobbat 22 timmar om dygnet med skitgöra!

Enda gången jag skulle horat var om mina barn svalt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så du menar att deras barn skulle svälta till döds om inte deras morsor fnaskade i bar?

Vet att Serath en gång hävdade att många svalt till döds i Thailand och jag efterfrågade länkar massvis av gånger som bevisade att detta var sant men fick aldrig några, har du sådana länkar?

Det tror jag inte har aldrig hört att nån har svält till döds i los (nu tänker jag inte på knarkare o dyl)

utan vanligt hederligt folk

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

har dom det fortfarande :whistle: vet at dom hade det på 70talet men nu :whoco5:

Ja visst har dom nummer

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Inte att hora i alla fall, hade hellre stulit mat och/eller jobbat 22 timmar om dygnet med skitgöra!

Enda gången jag skulle horat var om mina barn svalt!

Jo men de gör dom ju i beskrivningen (bigc Hotellstäderska)

nu ska jag gå å pinka sen blir det till å tryna

ingen ide å tjöta för möcke Baboo du ger dig alldrig 5

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det finns en mängd personer som är

helt utan humor på MPR har stått klart länge,

Jag tyckte iaf. att Nerike var lite rolig.

Plus får det bli!

Ändrades av peerhan
Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in på närmaste horhus och hämta en Det är mycket lätt för dom har nummer

Scandinaviancorner.

Studieskulder har väl aldrig

varit ett problem för dig?

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Att det finns en mängd personer som är

helt utan humor på MPR har stått klart länge,

Jag tyckte iaf. att Nerike var lite rolig.

Plus får det bli!

Nerike :whistle::whistle: har han svarat :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Skojar?

Du skriver som jag!!

Att de INTE svälter!

Och JAG skulle inte sålt min kropp om det inte handlade om att mina barn SVALT!

Läste du ens mitt svar eller var du bara beredd med ett mothugg på första bästa?Om du icke läste=läs.Om du saknar läsförståelse=sorry :rtfm::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel med att "Hora" nu då?

Lite moraliskt förkastligt kanske i de flesta civiliserade samhällen, men vad gör hororna för fel egentligen?

De tillhandahåller en tjänst som kunderna vill ha, och är villiga att betala bra för, de skadar ingen annan så var i ligger felet?

I flera EU länder är prostituion lagligt, kanske inte det mest eftertraktade yrket i förnäma kretsar, men hyfsat enkelt och många gånger välbetalt.

Om de som jobbar med att hyra ut sextjänster skyddar sej så är riskerna små, ungefär som i andra yrken.

Struntar man i skyddsutrustningen på sitt jobb kan man bli skadad för livet, använder man nödvändiga skydd så kan man till och med hantera plutonium utan att få men för livet...

Tillbaka till ämnet, de flesta träffar väl sina partners på sina arbetsplatser eller genom sina vänner?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller?

Då provar vi en gång till!

Jag tror inte de svälter!

Och inte du heller i "ordets rätta bemärkelse"!

Så de svälter alltså inte!

Så då horar de inte för att de svälter!

Varför horar de då?

Vissa för att de vill ha pengar och status, vissa för att de gillar det (känner sådana) och andra för att träffa en farang!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att deras barn skulle svälta till döds om inte deras morsor fnaskade i bar?

Vet att Serath en gång hävdade att många svalt till döds i Thailand och jag efterfrågade länkar massvis av gånger som bevisade att detta var sant men fick aldrig några, har du sådana länkar?

Det är ingen som har skrivit att någon skall svälta till döds, men däremot så tror jag mig nog vara tämligen säker på att många kvinnor jobbar i barer för att försörja(mätta) sina barn...tror knappast att de står där och säljer fi**ta för sitt höga nöjes skull!!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det finns en mängd personer som är

helt utan humor på MPR har stått klart länge,

Jag tyckte iaf. att Nerike var lite rolig.

Plus får det bli!

Det tyckte jag nog också, lite uttjatat bara :drinks:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel med att "Hora" nu då?

Lite moraliskt förkastligt kanske i de flesta civiliserade samhällen, men vad gör hororna för fel egentligen?

De tillhandahåller en tjänst som kunderna vill ha, och är villiga att betala bra för, de skadar ingen annan så var i ligger felet?

I flera EU länder är prostituion lagligt, kanske inte det mest eftertraktade yrket i förnäma kretsar, men hyfsat enkelt och många gånger välbetalt.

Om de som jobbar med att hyra ut sextjänster skyddar sej så är riskerna små, ungefär som i andra yrken.

Struntar man i skyddsutrustningen på sitt jobb kan man bli skadad för livet, använder man nödvändiga skydd så kan man till och med hantera plutonium utan att få men för livet...

Tillbaka till ämnet, de flesta träffar väl sina partners på sina arbetsplatser eller genom sina vänner?

MVH Tommy

Nja mentalt är det inte så lätt att skydda sig!

De jag känner som horat i Thailand är rätt trasiga och har även i många fall svårt att känna empati för andra (de har förmodligen varit med om både det ena och andra)!

Annars har jag inget i mot horor, alla gör sina val!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen som har skrivit att någon skall svälta till döds, men däremot så tror jag mig nog vara tämligen säker på att många kvinnor jobbar i barer för att försörja(mätta) sina barn...tror knappast att de står där och säljer fi**ta för sitt höga nöjes skull!!!

Jo jag skrev att enda gången jag skulle kunna tänka mig att hora var om mina barn svalt (inte mätta dem utan om de SVALT) och då svarade en del med att de "typ" svalt vilket jag inte tror att de gör (svälter alltså) men har ni några länkar om Thailändskor som svalt men räddade sig genom horeri så länka gärna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då provar vi en gång till!

Jag tror inte de svälter!

Och inte du heller i "ordets rätta bemärkelse"!

Så de svälter alltså inte!

Så då horar de inte för att de svälter!

Varför horar de då?

Vissa för att de vill ha pengar och status, vissa för att de gillar det (känner sådana) och andra för att träffa en farang!

Fattar du inte vad jag menar?Jag skrev=Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller? Klart som fan att dom jobbar där för att tjäna pengar för att kunna försörja sig och sin familj,att dom hoppas på att möta en farlang är ju en del av mitt svar.Sen att du valde att ta med ett alternativ av dina frågor som jag inte ens kommenterar,och även valt att radera från mitt svar gör att jag misstänker att du bara vill trolla.Du hade helt enkelt en färdig moteld,men glömde att kolla vad du fick för svar-Detta gör dig till icke trovärdig och jag väljer därför att inte bemöta din aggressiva stil att försöka provocera folk ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar du inte vad jag menar?Jag skrev=Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller? Klart som fan att dom jobbar där för att tjäna pengar för att kunna försörja sig och sin familj,att dom hoppas på att möta en farlang är ju en del av mitt svar.Sen att du valde att ta med ett alternativ av dina frågor som jag inte ens kommenterar,och även valt att radera från mitt svar gör att jag misstänker att du bara vill trolla.Du hade helt enkelt en färdig moteld,men glömde att kolla vad du fick för svar-Detta gör dig till icke trovärdig och jag väljer därför att inte bemöta din aggressiva stil att försöka provocera folk ;)

Svara enkelt!

Tror du att det finns Thailändskor som jobbar i bar för att deras barn svälter?

Ja eller Nej?

Ändrades av BaBoo
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...