Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Vill inte gärna påskina okunskap, men vad är *** ? Ändrades December 9, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Peehan, nu är det väl ingen hemlighet längre att du hoppar på var och varannan här med ett språkbruk som mera påminner om en lodis på stan än en civiliserad människa. Än så länge har du åtnjutit en narrfrihet på grund av ditt handikapp i grundläggande verklighetsuppfattning. Dina inlägg har därför utlöst munterhet hos dina motståndare och med säkerhet framkallat skamsna reaktioner av pinsamhet hos dem du i din orienteringslöshet har tyckt dig komma till stöd. Din totala förvirring har av de flesta här ansetts som ett underhållande inslag, liksom man glädja sig över narrens oförutsebara nycker och påhitt. Denna narrfrihet har dock sina gränser, i synnerhet då du sprider illvilliga rykten med nedsättande och kränkande karaktär och deltar tillsammans med dina lika ynkliga vänner i förtalskampanjer mot medlemmar på MPR med insinuationer av extrem rå och kränkande sexuell karaktär. Du drar dig inte heller för att stödja och påheja publicering av bilder på MPR-medlemmar och deras anhöriga samt länkar till deras sociala och privata kontaktnät (facebook) i syfte att bereda tillfälle för obscena och nedsättande kommentarer. Du försöker gång på gång att yppa dig om min ekonomiska situation med ledning av ofullständig, betydelselös och perifer information som varken du eller dina gelikar förmår att sätta i ett sammanhang. Du gör detta här på detta forum i syfte att kunna yttra dig nedsättande om mig och mina ekonomiska förehavanden. Vad jag kan förstå har du inte den minsta susningen om min ekonomiska situation och/eller faller inte annan otillbörlig förvärvad ekonomisk information som tex taxeringsuppgifter o dyl lämpligt ut för era vidriga syften. Hur som helst kan jag medge att min budget för alkoholhaltiga drycker etc förmodligen är betydligt beskedligare än dina omkostnader för representation på direktörsnivå i dina otaliga företag i telefon-, tidnings-, ekonomi-, managementbranschen samt på cocktailparty i minglandet med internationella polis- och försäkringsverksamheten. Du gör detta naturligtvis i det "andra" forum som är totalt moralbefriat och du gör det under ett annat nick (misterx) för att undgå påföljd här på MPR. Och du kräver mig på svar på aldrig ställda frågor efter att i otaliga inlägg ha förvägrat varje form av tillstymmelse till svar på de många precist formulerade frågor från mig. Har du blivit totalt koko och fått spel efter din "befordran" till ställföreträdare för den bortreste "specialagenten" för sandlådekrig i de nedre regionerna? Som expert på rappakalja av sällan skådat slag så ska jag ge dig en "golf-applåd". Du kan tro/gissa/fantisera om precis vad du vill. Mig rör det inte i ryggen, och din ekonomiska situation för dom senaste fem åren tog 2 minuter att ta fram kan jag tillägga för dom intresserade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Som expert på rappakalja av sällan skådat slag så ska jag ge dig en "golf-applåd". Du kan tro/gissa/fantisera om precis vad du vill. Mig rör det inte i ryggen, och din ekonomiska situation för dom senaste fem åren tog 2 minuter att ta fram kan jag tillägga för dom intresserade. Jaha?? Varför tar man fram andras ekonomiska situation? Du känner inte Singha711 ändå håller du på med sådant trams! Och vilka skulle vara intresserade? Om du skulle kolla mig och alla andra som är anställda utanför Sverige så ligger vi nära noll i årsinkomst, så hur skall du kunna lita på de uppgifter du hittar? Hur kan alla dessa leva och existera som har noll kronor i inkomst? Eller är det kanske som så att uppgifterna inte stämmer riktigt? Men i och med att du i inlägg efter inlägg (även i PM) gaggar om andras dåliga ekonomi så börjar jag misstänka att herrn inte har det så fett, supit upp stålarna förmodar jag! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Det var ju ett bra svar, 2 glada figurer, en som är gul och en som är grå BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Som expert på rappakalja av sällan skådat slag så ska jag ge dig en "golf-applåd". Du kan tro/gissa/fantisera om precis vad du vill. Mig rör det inte i ryggen, och din ekonomiska situation för dom senaste fem åren tog 2 minuter att ta fram kan jag tillägga för dom intresserade. Så du skryter och hotar med att uppsåtligen vilja bryta mot forumsreglerna som du själv har godkänt när du ansökte om ditt x:de medlemskap? Så du skryter och hotar med att vilja sprida ofullständig och irrelevant information som du och dina ynkryggar till vänner har "stalkat" sig till i syfte att smutskasta mig? Vet du överhuvudtaget i vilken värld du befinner dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Det var ju ett bra svar, 2 glada figurer, en som är gul och en som är grå Ja, Stefan5300, de finurliga lustigheterna som censuren av namnet på "det onämnbara forumet" för med sig är säkert helt obekanta för medlemmar från det helt moral-, skam- och (själv)censurbefriade forum med det helt "onämnbara namnet", hehe Ändrades December 9, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Om du skulle kolla mig och alla andra som är anställda utanför Sverige så ligger vi nära noll i årsinkomst, så hur skall du kunna lita på de uppgifter du hittar? Att kontrollera inkomst på folk som arbetar i Norge gör man på det Norska skatteverkets hemsida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Peehan, nu är det väl ingen hemlighet längre att du hoppar på var och varannan här med ett språkbruk som mera påminner om en lodis på stan än en civiliserad människa. Än så länge har du åtnjutit en narrfrihet på grund av ditt handikapp i grundläggande verklighetsuppfattning. Dina inlägg har därför utlöst munterhet hos dina motståndare och med säkerhet framkallat skamsna reaktioner av pinsamhet hos dem du i din orienteringslöshet har tyckt dig komma till stöd. Din totala förvirring har av de flesta här ansetts som ett underhållande inslag, liksom man glädja sig över narrens oförutsebara nycker och påhitt. Denna narrfrihet har dock sina gränser, i synnerhet då du sprider illvilliga rykten med nedsättande och kränkande karaktär och deltar tillsammans med dina lika ynkliga vänner i förtalskampanjer mot medlemmar på MPR med insinuationer av extrem rå och kränkande sexuell karaktär. Du drar dig inte heller för att stödja och påheja publicering av bilder på MPR-medlemmar och deras anhöriga samt länkar till deras sociala och privata kontaktnät (facebook) i syfte att bereda tillfälle för obscena och nedsättande kommentarer. Du försöker gång på gång att yppa dig om min ekonomiska situation med ledning av ofullständig, betydelselös och perifer information som varken du eller dina gelikar förmår att sätta i ett sammanhang. Du gör detta här på detta forum i syfte att kunna yttra dig nedsättande om mig och mina ekonomiska förehavanden. Vad jag kan förstå har du inte den minsta susningen om min ekonomiska situation och/eller faller inte annan otillbörlig förvärvad ekonomisk information som tex taxeringsuppgifter o dyl lämpligt ut för era vidriga syften. Hur som helst kan jag medge att min budget för alkoholhaltiga drycker etc förmodligen är betydligt beskedligare än dina omkostnader för representation på direktörsnivå i dina otaliga företag i telefon-, tidnings-, ekonomi-, managementbranschen samt på cocktailparty i minglandet med internationella polis- och försäkringsverksamheten. Du gör detta naturligtvis i det "andra" forum som är totalt moralbefriat och du gör det under ett annat nick (misterx) för att undgå påföljd här på MPR. Och du kräver mig på svar på aldrig ställda frågor efter att i otaliga inlägg ha förvägrat varje form av tillstymmelse till svar på de många precist formulerade frågor från mig. Har du blivit totalt koko och fått spel efter din "befordran" till ställföreträdare för den bortreste "specialagenten" för sandlådekrig i de nedre regionerna? Säga vad man vill men du är ju verkligen fantastisk på att hålla dig till tråden ämne Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Säga vad man vill men du är ju verkligen fantastisk på att hålla dig till tråden ämne Ja du oxå! Men eftersom Peerhan uppför sig som en kriminell när det gäller MPR´s regelverk och man då kan ställa sig frågan om man skall överlämna alla hot osv.. som han kör med på PM och på andra siter så kanske inte Singha711 gått så lång från ämnet ändå! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 frågan om man skall överlämna alla hot osv.. som han kör med på PM Herr karate-expert. Gör du det, tror inte du vill att dina ska överlämnas dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Herr karate-expert. Gör du det, tror inte du vill att dina ska överlämnas dock. Börjar tro på riktigt att du vet allt du hävdar om mig Har faktiskt gått på Karate i min ungdom men du kan vara lugn jag har glömt det mesta! http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Säga vad man vill men du är ju verkligen fantastisk på att hålla dig till tråden ämne Jag kan bara tolka detta så att du förvägrar mig rätten att svara på frågor i mina inlägg, eller hur? På tal om ditt så ofta demonstrerade "monopol" på trådämnets tolkning och vinkling håller jag på med ett mera "genomarbetat" inlägg som kräver inte bara en viss tid för "research" utan även en del finess för att bollen ska veta var den skall ta. Ha därför tålamod tills jag återkommer med en liten avhandling om just ditt inte alldeles "rakframma" men finurliga förhållande till "trådkrängning" samt hur din exemplariska envishet och totala bristen av flexibilitet på kort tid har inbringat dig titeln som den okrönte kungen av alla nu levande "millimeterhaverister". Får jag be om en lämplig titel och placering på detta ämne för att inte råka ut för OT-beskyllningar i en OT-tråd. Det vore ju hemskt, eller hur? //Singha711 Ändrades December 9, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 tror du verkligen på det? Hänvisar artikeln jag läst http://www.bra.se/extra/pod/?action=pod_show&id=523&module_instance=12, Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 utan även en del finess för att bollen ska veta var den skall ta. Väntar tålmodigt på en boll som vet var den ska ta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Väntar tålmodigt på en boll som vet var den ska ta. Nu ska vi väl lugna oss, lille vän. Du har fått så mycket stryk nu att jag börjar bli orolig för ditt återstående intellekt. Det behöver vi för det återstående underhållningsprogrammet. "The show must go on". //Singha711 Ändrades December 9, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Jag kan bara tolka detta så att du förvägrar mig rätten att svara på frågor i mina inlägg, eller hur? På tal om ditt så ofta demonstrerade "monopol" på trådämnets tolkning och vinkling håller jag på med ett mera "genomarbetat" inlägg som kräver inte bara en viss tid för "research" utan även en del finess för att bollen ska veta var den skall ta. Ha därför tålamod tills jag återkommer med en liten avhandling om just ditt inte alldeles "rakframma" men finurliga förhållande till "trådkrängning" samt hur din exemplariska envishet och totala bristen av flexibilitet på kort tid har inbringat dig titeln som den okrönte kungen av alla nu levande "millimeterhaverister". Får jag be om en lämplig titel och placering på detta ämne för att inte råka ut för OT-beskyllningar i en OT-tråd. Det vore ju hemskt, eller hur? //Singha711 Jo det är klart man måste få svara på frågor och påståenden om sina egna inlägg. Jag tycker jag känner igen det där hmmm Ja just ja. I början av den här tråden var det någon som kom med massa påhopp helt tagna ur luften. Det komiska i det hela var att han beskyllde mig för att inte hålla mig till ämnet då det var han som heltiden bytte ämne och trampade i klaveret. Nu kommer jag ihåg det var ju du som i samma tråd nu beklagar dig över att bli påhoppad. Patetiskt. Jag nöjde mig att svara på förta raden i dit inlägg, resterande svammel verkar vara någon beskrivning av dig själv. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Du har fått så mycket stryk nu Hahahaha! Med ditt uppblåsta ego så kan du ju tro det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Exactemente, Ni är ju inte alls så dum som Ni ser ut. Smickraren Arne Det börjar bli en smula kletig ordväxling från "Lex Majonnäs", men tur för oss båda att vi kan använda insidan trots att vi båda dras med ett ofördelaktigt yttre. Alltid något att glädja sig åt om man nu råkar drabbas av alla oärliga tjuvar och semestrande banditer. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Jo det är klart man måste få svara på frågor och påståenden om sina egna inlägg. Jag tycker jag känner igen det där hmmm Ja just ja. I början av den här tråden var det någon som kom med massa påhopp helt tagna ur luften. Det komiska i det hela var att han beskyllde mig för att inte hålla mig till ämnet då det var han som heltiden bytte ämne och trampade i klaveret. Nu kommer jag ihåg det var ju du som i samma tråd nu beklagar dig över att bli påhoppad. Patetiskt. Jag nöjde mig att svara på förta raden i dit inlägg, resterande svammel verkar vara någon beskrivning av dig själv. Bara för att fräscha upp ditt minne: Med inlägg #5 sparkade du igång en klar rasistisk vinkling på denna tråd som till sitt budskap och angelägenhet behöver allt annat än detta kontraproduktiva trams. Du har i inlägg efter inlägg hårdnackat hållit fast på denna inriktning trots att trådskaparen i försynta ordalag bedyrade sitt ursprungliga uppsåt och andra har påpekat detta för dig. Du släpar "gamla oförrätter" där du blev kritiserat för din halsstarrighet gällande betydelselösa utsagor från tråd till tråd som om det gällde en personlig vendetta. Du får ge dig till tals tills jag har pusslat ihop ett inlägg som demonstrerar min högst ofrivilliga inställning till din ojusta debattstil med tillhörande fakta. Patetiskt var ordet! //singha711 Ändrades December 9, 2010 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Oj då bara två svenskklingande namn av 16 Ett helt riktigt konstaterande.men knappast rasistiskt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 (ändrad) Att kontrollera inkomst på folk som arbetar i Norge gör man på det Norska skatteverkets hemsida. Jo men eftersom man får ett nytt personnummer i Norge när man arbetar där så förstår jag inte riktigt hur du skulle kunna hitta det? Mitt svenska och norska personnummer har inte så stora likheter heller! Tex så kan inte svenska företag göra kreditupplysningar via Norge vilket gör att de flesta inte kan ta krediter, telefonabonnemang osv.. eftersom de inte kan hitta inkomstuppgifterna. så om man vill ha ett lån tex i en Svensk bank så måste den norska arbetsgivaren skicka ett intyg på vad man har i årsinkomst! Man du är ju expert på det mesta (speciellt mot kvällningen när du börjar fyllna till) tror du och ändå har du så urbota fel i det mesta du hävdar att du vet! Vet du ens vad norska skatteverket heter? Och förklara hur du skulle tex hitta mina uppgifter i Norge (förklara gärna steg för steg)? Ändrades December 9, 2010 av BaBoo http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Du får ge dig till tals tills jag har pusslat ihop ett inlägg Antar att du menar "till tåls". Det börjar bli många som väntar på ett vettig inlägg från kunskaps-kungen nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Jo men eftersom man får ett nytt personnummer i Norge när man arbetar där så förstår jag inte riktigt hur du skulle kunna hitta det? Mitt svenska och norska personnummer har inte så stora likheter heller! Tex så kan inte svenska företag göra kreditupplysningar via Norge vilket gör att de flesta inte kan ta krediter, telefonabonnemang osv.. eftersom de inte kan hitta inkomstuppgifterna. så om man vill ha ett lån tex i en Svensk bank så måste den norska arbetsgivaren skicka ett intyg på vad man har i årsinkomst! Man du är ju expert på det mesta (speciellt mot kvällningen när du börjar fyllna till) tror du och ändå har du så urbota fel i det mesta du hävdar att du vet! Vet du ens vad norska skatteverket heter? Och förklara hur du skulle tex hitta mina uppgifter i Norge (förklara gärna steg för steg)? Du vet exakt hur man gör, så sluta spela oförstående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Du vet exakt hur man gör, så sluta spela oförstående. Nej det vet jag inte och tydligen inte svenska företag heller! När jag köpte en hyresfastighet i Sverige kunde inte Swedbank hitta mina uppgifter (eftersom jag som jag påpekat har annat personnummer i Norge) så firman jag jobbar för i Norge fick skriftligen skicka uppgifterna till banken med en garanti att de talade sanning! När jag skulle vara borgenär för min sons lägenhet så var det likadant! Kolleger till mig som vill binda upp sig på en del idi*tabonnemang där man får en telefon men istället betalar man en kostnad i månaden har samma problem och måste alltså få ett skriftligt intyg på vilken lön de har! Så förklara hur du skulle göra som inte banker och företag klarar av, börja med att förklara hur du hittar svenskars norska personnummer? http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd December 9, 2010 Dela Inlagd December 9, 2010 Antar att du menar "till tåls". ... Jag tycker vid närmare påseende att "till tals" låter mycket finurligare än det klumpiga "till tåls". Eller ska jag betrakta det som en ansökan som spökskrivare för mig? Äsch, jag har ju inga pengar för att finansiera en mångsysslare och generalist på direktörsnivå. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts