Jump to content
IGNORERAD

Egypt Air?


Whisky Bird

Recommended Posts

Så länge det inte skadar så har jag inget emot det...Men bidragsfuskare skadar samhället jag lever i.Att betala en tjej i Thailand hjälper mer än det skadar därför anser jag att det är helt ok...Det är inte olagligt att betala i Thailand det är olagligt att ta betalt så jag gör inget fel..

Nu är det snart dags för Tallviking att träda in och skriva.

Har en tjej här i byn som fått bra betalt i sina dar men hon har också fått en sjukdom som än så länge är obotlig, så där räcker inga pengar i världen. Så de där barlivet kan allt skada. Jag får väl också erkänna att jag inte heller har varit helt inaktiv ibland barerna.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tricky

    7

  • PlayTheGame

    4

  • Avregistrerad clion

    3

  • Parasollkillen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu är det snart dags för Tallviking att träda in och skriva.

Har en tjej här i byn som fått bra betalt i sina dar men hon har också fått en sjukdom som än så länge är obotlig, så där räcker inga pengar i världen. Så de där barlivet kan allt skada. Jag får väl också erkänna att jag inte heller har varit helt inaktiv ibland barerna.

Men det är inte jag som kommer med sjukdomarna så jag skadar inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

varför inte börja med bidragstagare från topp och neråt istället för gräsrotsnivån som inte märks ändå i det stora hela?

från knugen och neråt finns mycket pengar som försvinner.

har inget emot prostitution,tvärtom är det bra att det finns.har även själv använt denna tjänst men tycker själv att det ska finnas mer än bara töm o glöm mellan två människor.

Så länge det inte skadar så har jag inget emot det...Men bidragsfuskare skadar samhället jag lever i.Att betala en tjej i Thailand hjälper mer än det skadar därför anser jag att det är helt ok...Det är inte olagligt att betala i Thailand det är olagligt att ta betalt så jag gör inget fel..

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

varför inte börja med bidragstagare från topp och neråt istället för gräsrotsnivån som inte märks ändå i det stora hela?

från knugen och neråt finns mycket pengar som försvinner.

har inget emot prostitution,tvärtom är det bra att det finns.har även själv använt denna tjänst men tycker själv att det ska finnas mer än bara töm o glöm mellan två människor.

Tycker inte det är töm och glöm i Thailand många har jag blivit kompisar med tjejer hör av sig än idag och undrar när jag kommer ner fast jag inte har varit i Thailand på 2år utan åkt

till Filipinerna dom 4 senaste resorna..

Link to comment
Dela på andra sajter

Men det är inte jag som kommer med sjukdomarna så jag skadar inget.

Nej, men tjejerna kanske inte bara väntar på lilla oskyldiga dig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...