Jump to content
IGNORERAD

Träff hos Maitan 17 december 16.30!


L64

Recommended Posts

Vill ha tag i herr Chang för uppdateringen vet ej vad som har hänt, sen har jag hotell här

på samma soi som ja kan höra mig för. Maitan. :great:

Hehe Maitan, jag sitter inte och kollar MPR dygnet runt även om det kanske ser ut så ibland. Jag tror nog Atom menade mer konkret information om själva arrangemanget, inte deltagarlistan. Hur som helst är Fritz nu med på listan som finns i denna tråds första inlägg:

http://www.maipenrai.se/forum/t/11725-traff-hos-maitan-17-december-1630/

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    25

  • L64

    15

  • Herr Chang

    9

  • Avregistrerad clion

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hehe Maitan, jag sitter inte och kollar MPR dygnet runt även om det kanske ser ut så ibland. Jag tror nog Atom menade mer konkret information om själva arrangemanget, inte deltagarlistan. Hur som helst är Fritz nu med på listan som finns i denna tråds första inlägg:

http://www.maipenrai.se/forum/t/11725-traff-hos-maitan-17-december-1630/

Herr Chang har talat.

Ber om ursäkt bäste Herr Chang för många pilsner igår säkert. Då får jag försöka

få kontakt med Lamaie64 se vad han tänkt sig. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ber om ursäkt bäste Herr Chang för många pilsner igår säkert. Då får jag försöka

få kontakt med Lamaie64 se vad han tänkt sig. :great: Maitan.

Maitan, jag kommer ner till dig 15/12 nån gång under dagen så tjötar vi lite om saker o ting.

Och denna "träffen" är ju inget märkvärdigare än att några nya/gamla bekantskaper kan träffas över en pilsner, alltså inga dansuppvisningar o dyl :crazy:

Kommer som sagt att försöka skaka fram nåt o tugga på men det måste donas med på plats o försöka lösa.

Tid o plats finns ju i första inlägget och det är ju allt vi behöver egentligen :)

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Maitan, jag kommer ner till dig 15/12 nån gång under dagen så tjötar vi lite om saker o ting.

Och denna "träffen" är ju inget märkvärdigare än att några nya/gamla bekantskaper kan träffas över en pilsner, alltså inga dansuppvisningar o dyl :crazy:

Kommer som sagt att försöka skaka fram nåt o tugga på men det måste donas med på plats o försöka lösa.

Tid o plats finns ju i första inlägget och det är ju allt vi behöver egentligen :)

Gött Lamaien då syns vi den 15e. :great: Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Jag plus 2st kommer på festen :great:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag plus 2st kommer på festen :great:

Trevligt, e de med 2 damer eller? :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer nog med sällskap.. Tänkte bara meddela utifall det blir platsbrist.. :drinks:

najs knasen! om de blir för mycket folk finns de väl alltid plats hos tysken på andra sidan gatan för sent anlända :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer nog med sällskap.. Tänkte bara meddela utifall det blir platsbrist.. :drinks:

Ha så trevligt & sällskapet ochså :friends::drinks:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som har ett riktigt bra orsak som jag kan dra för damen varför jag måstetill Maitan den 17:de ?

Min fantasi börjar tryta nu på gamla dar.

Förra veckan körde jag med min "gamla polare" lamai64 för att motivera en sväng ner till Patong. Jag har visserligen aldrig träffat lamai64 men jag tänkte att det var en bra orsak och det hade varit kul att träffa honom. Jag visste att han skulle dyka upp i Kenta's "lilla hål i väggen" med en falukorv i näven. Med andra ord helt omöjlig att missa.

Men jag överträffade mig själv och missade honom! (Vi var hos Kenta samtidigt - två dagar i rad!)

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som har ett riktigt bra orsak som jag kan dra för damen varför jag måstetill Maitan den 17:de ?

Min fantasi börjar tryta nu på gamla dar.

Förra veckan körde jag med min "gamla polare" lamai64 för att motivera en sväng ner till Patong. Jag har visserligen aldrig träffat lamai64 men jag tänkte att det var en bra orsak och det hade varit kul att träffa honom. Jag visste att han skulle dyka upp i Kenta's "lilla hål i väggen" med en falukorv i näven. Med andra ord helt omöjlig att missa.

Men jag överträffade mig själv och missade honom! (Vi var hos Kenta samtidigt - två dagar i rad!)

Poffa

Hmm, säg att du missade lamai samt att det finns massa andra stollar att träffa :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, säg att du missade lamai samt att det finns massa andra stollar att träffa :crazy:

Om jag erkänner att jag lyckades missa lamai i en bar på 20 kvm så tror jag att jag ligger pyrttill.

Hur full vad du?

Vad tittade du på egentligen? Osv.

Ett gäng stollar körde jag med förra träffen hos Maitan.(Grisfesten)

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

 Jag, Lillkrabban och Timjan är nu i startgroparna att lämna Udon för Pattis. Maitan vi ses den 17:e om inte innan.   :drinks:

post-3468-0-03233400-1292241564_thumb.jp

post-3468-0-03233400-1292241564_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som har ett riktigt bra orsak som jag kan dra för damen varför jag måstetill Maitan den 17:de ?

Min fantasi börjar tryta nu på gamla dar.

Förra veckan körde jag med min "gamla polare" lamai64 för att motivera en sväng ner till Patong. Jag har visserligen aldrig träffat lamai64 men jag tänkte att det var en bra orsak och det hade varit kul att träffa honom. Jag visste att han skulle dyka upp i Kenta's "lilla hål i väggen" med en falukorv i näven. Med andra ord helt omöjlig att missa.

Men jag överträffade mig själv och missade honom! (Vi var hos Kenta samtidigt - två dagar i rad!)

Poffa

Du kan ju alltid säga att du ska träffa mig, vilket du ju också gör om du kommer till Maitan´s. Jag har ju träffat din fru tidigare och hon måste ju sett vilken oerhört reko man jag är :) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan ju alltid säga att du ska träffa mig, vilket du ju också gör om du kommer till Maitan´s. Jag har ju träffat din fru tidigare och hon måste ju sett vilken oerhört reko man jag är :) .

Faktiskt en riktigt bra ide!

Nåt om att jag måste ha ditt telefonnummer som "försvann" när jag bytte lur. Numret finns visserligen kvar i luren som damen har numera. Så hon har ditt nummer, men det vet hon inte.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Trevligt, e de med 2 damer eller? :crazy:

De vet man aldrig :drinks:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som har ett riktigt bra orsak som jag kan dra för damen varför jag måstetill Maitan den 17:de ?

Min fantasi börjar tryta nu på gamla dar.

Förra veckan körde jag med min "gamla polare" lamai64 för att motivera en sväng ner till Patong. Jag har visserligen aldrig träffat lamai64 men jag tänkte att det var en bra orsak och det hade varit kul att träffa honom. Jag visste att han skulle dyka upp i Kenta's "lilla hål i väggen" med en falukorv i näven. Med andra ord helt omöjlig att missa.

Men jag överträffade mig själv och missade honom! (Vi var hos Kenta samtidigt - två dagar i rad!)

Poffa

Äsch, säg att du förlorar ansikte om du inte deltar... fungerar för mig med fru Chang ;)

Det gäller att framhäva vilken status det innebär att umgås med MPR-medlemmar!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och denna "träffen" är ju inget märkvärdigare än att några nya/gamla bekantskaper kan träffas över en pilsner, alltså inga dansuppvisningar o dy :)

Vafalls ? Inga dansuppvisningar ? Vette tusan om jag kommer :dance1:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge kommer gubbarna orka festa då. Kommer till Suvvan runt 10-hugget så borde kunna vara i Pattis-Jomtien runt midnatt. I vanliga fall är det ju inga konstiheter men eftersom festen börjar så himla tidigt kan jag tänka mig att större delen av gänget har däckat innan en annan hinner fram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur länge kommer gubbarna orka festa då. Kommer till Suvvan runt 10-hugget så borde kunna vara i Pattis-Jomtien runt midnatt. I vanliga fall är det ju inga konstiheter men eftersom festen börjar så himla tidigt kan jag tänka mig att större delen av gänget har däckat innan en annan hinner fram.

Om detta är ett löfte så ska jag hålla mig lugn till 22.00 tiden..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er Lamaien ville att jag skulle skriva på tråden, efter vårat Chang möte

så är det allså den 17e kl 16,30 hos Maitans. Kommer att sitta och snacka, dricka,

äta nåt lätt som våran kära Lamaie bjuder på. Man får se vilka som vill ut senare

och ha en bar ronda t.ex eller vad vet man som kan hända. :whistle:

Mvh Lamaie64 plus Maitan. Ps. Maten bjuder Lamaien på.. :av-109998:

post-3491-0-72578900-1292432006_thumb.jp

post-3491-0-53321000-1292432133_thumb.jp

post-3491-0-72578900-1292432006_thumb.jp

post-3491-0-53321000-1292432133_thumb.jp

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er Lamaien ville att jag skulle skriva på tråden, efter vårat Chang möte

så är det allså den 17e kl 16,30 hos Maitans. Kommer att sitta och snacka, dricka,

äta nåt lätt som våran kära Lamaie bjuder på. Man får se vilka som vill ut senare

och ha en bar ronda t.ex eller vad vet man som kan hända. :whistle:

Mvh Lamaie64 plus Maitan. Ps. Maten bjuder Lamaien på.. :av-109998:

Glöm inte kameran

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...