Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

Kullens kung, Poet Broline, är favorit till att vinna en ny E3-final på lördag. Han är fortfarande obesegrad hos Peter Untersteiner som tror på bra chans till en ny seger.
– Jag är imponerad av hästen och han har en bra uppgift, säger Untersteiner.
Det tutar upptaget bra länge innan vi når Peter Untersteiner på telefon, måndag eftermiddag. Halmstadtränaren är fortsatt glödhet och det är många som samtal att beta av när träningen av dagens hästar är avklarad.
– Jag är inte den som pratar i telefon från åtta på morgonen till klockan ett. Nu när vi har kört klart med hästarna och det inte är några tävlingar ikväll så blir det en del telefon. Vi ska även ha personalmöte i stallet nu klockan fyra, säger Peter Untersteiner.
Trots att klockan precis slagit fyra så tar han sig ändå tid för att gå igenom lördagens V75-hästar och E3-finalisten Poet Broline i synnerhet. Det rullar på fortsatt mycket bra för stall Untersteiner som är lika glödhet som hans telefon verkar vara. Stallet rymmer 170 hästar vilket gör honom störst i landet gällande antalet hästar i träning. På frågan om det är fullt i alla boxar och kö till stallet svarar han.
– Det är god efterfrågan. Lite lyxproblem för dagen, så vill jag vinkla det, säger Peter.
Han är femma i landets tränarliga med snart tolv miljoner kronor i inkörda pengar.
– Vi har haft fem kanonår och är nu inne på den femte kanonsäsongen. Det gick inte dåligt innan heller men vi har lyft oss och gör en ny kanonsäsong. Det är långt till fjolårets 22 miljoner inkört men vi kämpar.
”Onormalt startsnabb – ett bra vapen”
I slutet på april fick Untersteiner in treårige Poet Broline i träning. Hästen hade gjort årsdebut och startade även i fjol som tvååring hos sin förre tränare. Han gjorde första starten för Untersteiner i slutet av maj och är ännu obesegrad efter fyra starter. Poet Broline vann E3-finalen på Färjestad i slutet av juni i imponerande stil och har sprungit in nästan 1,2 miljoner kronor i år.
– Jag har varit imponerad av hästen och det är jag fortfarande. Det är en väldigt snäll och behaglig hingst som inte gör så mycket väsen av sig till vardags. Men han går ju när han ska i loppen. Han är onormalt startsnabb och det är ett bra vapen. Sedan är han av medelstorlek, kanske något under medel 1.58, 1.59 centimeter hög över manken. Han är något grovt byggd men har en fin teknik när han springer, säger Peter Untersteiner.
– Det som är lite udda är att han är väldigt loj och avslöjar ingenting varken i träning eller i värmning. Så jag hade lite prestationsångest inför senaste starten. Han hade inte startat på sex veckor och bara tränat lugnt. Vi sa efter E3-segern att säsongen är lång och man kan inte vara med överallt även om det finns många lopp som det är frestande att starta i.
Vann med tussarna kvar i E3-försöket
Poet Broline visade vilken klasshäst han är genom att enkelt vinna sitt uttagningslopp till korta E3. Han tog tidigt hand om ledningen och det såg långt ifrån slutsålt ut när mållinjen passerades i läcker stil.
– Han levererade i loppet och kändes väldigt bra. Han vann med krafter kvar och hade tussarna kvar. Så det var inte så att han stapplade i mål, säger Untersteiner.
Succétränaren håller med om att han har en värsting i stallet och som i nuläget ser ut att kunna gå hur långt som helst.
– Det kan man väl säga att det är en värsting. Man går inte sådana här tider som han har gjort annars. Han gick 1.12,4 över medeldistans på Färjestad och 1.11,2 över kort distans i Eskilstuna senast. Det är imponerande prestationer, menar Peter.
”Riktigt bra måndagsjobb – sprang rakt”
På lördag avgörs E3-finalerna över kort distans i Gävle. Poet Broline blir favorit i den öppna klassen och har ett fint läge med spår två bakom startbilen.
– Han gick jobb i dag (läs måndag) och jag måste säga att allting tyder på att han har tagit senaste loppet på bästa vis. För att vara honom så var det riktigt bra i dag. Vi har haft en kiropraktor på honom för han har sprungit och krängt litegrann och det var länge sedan han sprang så rakt som han gjorde i jobbet i dag.
– Jag tycker att hästen har en bra uppgift och måste tro på en god vinstchans. Vi gör inga ändringar och det blir fortsatt barfota runt om.
”Kommer från imponerande seger”
Peter Untersteiner har ytterligare tre V75-hästar till start på lördag och kommenterar dem på följande vis.
– Nothing But Class (V75-3) är nyttig men trots att han är startsnabb så går han bäst i ryggar. Nu har han ett bra läge för att få ett fint lopp och han får ses som en platskandidat.
– Allaballakaitoz (V75-6) har blixtrat till i några lopp men senast klappade han igenom då han hade slem i halsen. Det är borta nu och han känns fin i träningen. Han är väldigt kvick ut och får han ledningen så är målsättningen att köra där.
– Mc Steamy (V75-7) kommer från en imponerande seger i Eskilstuna. Han har visat att han är en mycket bra häst för klassen och allt ser bra ut för honom inför den här starten. Nu är det första voltstartsloppet han gör för mig men ägarinnan säger att det inte har varit några problem i Norge tidigare. Vi får se hur det går, han är ju inte van vid svensk voltstart som är lite olik den norska. Han gick med skor runt om senast och det står fel i programmet. Jag vet inte varför det har blivit så men han gick inte barfota och kommer att gå med skor igen. Han ska räknas som en av segerkandidaterna, säger Peter Untersteiner.
Michael Carlsson, Kanal 75

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

BÄSTA SPIKARNA

V75-7: 7 McSteamy

Kommer från en imponerande seger och tränaren meddelar att man siktat på detta lopp ett tag. Är allt som det ska måste han ses med mycket bra vinstchans.

* * *

V75-4: 2 Flyer Boshoeve

Vann på den snabbaste försökstiden utan att vara tom i mål. Har ett bra läge, bra kusk och mycket talar för att det här är en riktigt stark favorit i stonas E3-final.

* * *

V75-1: 11 M.T.Joinville

Orutinerad häst, men som den har imponerat vid segrarna! Distansen är knappast någon nackdel och det är stor chans/risk att ingångsvärdet på V75 blir lågt.

SPETSDRAGEN

V75-3: 2 Arazi Boko

Vi tror att Arazi Boko kan ta en längd på Hard Livin från start och ledaren är alltid intressant i Gulddivisonen. Gävle har dessutom ett av landets kortaste upplopp vilket gynnar ledaren.

* * *

V75-4: 2 Flyer Boshoeve

Vi kan nog räkna med att Björn Goop kommer att vara offensiv från början och vi baserar tipset på att Flyer Boshoeve sitter i ledningen.

* * *

V75-5: 4 Only One Winner

Gjorde bort sig senast men är egentligen inte osäker. Från det här läget luktar det spets lång väg för väl där lär han inte ge sig i första taget.

SKRÄLLBUDEN

V75-2: 10 Incognito Tooma

Nej, vi är inte tokiga. Genom åren har det skrällt ofta i korta E3 och hästen var trots allt näst snabbaste i försöken med sina 1.11,4.

* * *

V75-6: 11 Explosive de Vie

Var inte tom i mål senast och har visat en uppågående formkurva. Läget är ingen höjdare, men hästen är väldigt vass en kort bit om han får de rätta ryggarna fram till upploppet.

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 1 El Gigante

Visade härlig fart senast i V75 och hade varit segerfarlig utan galoppen. Har ett kanonspår och måste räknas tidigt.

* * *

V75-6: 3 Rolex Bigi

Får ett bra lopp igen som det känns, och är han som senast är han med i segerdiskussionen.

* * *

V75-7: 1 Dominator

Har inte fått det att stämma på V75 i de två senaste starterna. Men den här hästen är bättre än så och gör favoriten bort sig kan han mycket väl vara vinnaren.

Källa

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-nej-vi-ar-inte-alls-tokiga---skrallvarning/

Dela på andra sajter

Ottos analys till V75-omgången på Gävletravet 22 augusti

V75-1
11 M.T.Joinville (30%) är favorit men är ganska orutinerad och jag garderar upp favoriten. 6 Montreal (18%) är i grunden en rejäl häst och jag tror att det är garantispets med Björn från springspår. Första hästen! 1 El Cantante (26%) gick jättebra efter galopp senast. Jag tror inte han kan hålla ut Montreal från start och då är läget chansartat. För er som garderar rejält ska ni plocka med 5 Ochongo Face (4%) som är talangfull och går barfota runtom.

V75-2
2 Poet Broline (73%) har verkligen imponerat. Peter hade tur i lottningen och trots att Poet Broline bara är tre år så verkar han väldigt förnuftig. Allt talar för favoriten som spik.

V75-3
Ett på pappret väldigt öppet Gulddivisionslopp. HÄR GÄLLER EN ELLER ALLA. Jag tvekar dock inte när jag tittar. Spikar 6 Västerbo Fantast (21%). Han är grymt startsnabb och nu är det barfota runtom och klar första häst.

V75-4
E3 Final för ston! Känslan är att det ofta skräller när det gäller de treåriga stona. Favoriten 2 Flyer Boshoeve (33%) har dock fått det perfekta startspåret och Björn Goop vann ju lekande lätt senast från ledningen. Motiverad favorit men ändå orutinerat sto. 4 Princess Face (16%) imponerade också i försöket. Har dock ett sämre startspår än favoriten. 3 Fatima Boko (16%) defilerade också hem segern från spets. Jag har ingen riktigt bra känsla hur detta lopp ska sluta bara känslan av att det händer saker i dessa lopp.

V75-5
I ett mycket öppet lopp lockar jag fram en stor idé i omgången. 6 Emil Tuffing (6%) är rysligt startsnabb och imorgon blir det nog jänkarvagn för första gången. Jag tror att Emil Tuffing blåser till spets och då kan skrällen vara ett faktum. Jag är tveksam på favoriterna och bakom vimlar det av outsiders.

V75-6
Ett jättespännande lopp där jag garderar ganska rejält. 3 Rolex Bigi (23%), 4 Time Machine (21%) och 6 Coldtown (24%) är tre riktigt bra hästar som är jämnspelta. De kan givetvis vinna men jag nämner tre andra, roligare hästar i loppet. 10 Mind Your Face (4%)! Ska nu gå barfota runtom! Han är härdad i silver och det ska bli jättespännande med Johnny i sulkyn. 5 Allaballakaitoz (8%) är vrålsnabb från start och nu blir det eventuellt barfota runtom. 1 Screen Height (7%) har mött kanonhästar en längre tid och från spår 1 lär Björn Goop hitta en bra position. Även han given.

V75-7
7 MC Steamy (42%) är GRYM! Han vinner det här loppet enkelt om inget oförutsett händer från springspår. Klar spik.

Kanske kan det bli problem med utdelningen men jag känner mycket för mina idéer denna veckan. Har vi lite tur med några skrällar vi garderar så kan vi få en fin slant på Gävle.

//Per Ottosson

Dela på andra sajter

V75 i sista stund 22 aug - Thomas Uhrberg

Ivar Sånna riktigt duktig
Eftersom det inte blev någon utdelning för fem rätt vid den extra V75-omgången i onsdags på Solvalla är det jackpot på Gävle, där en vinnare kan ta hem kring 30 mijoner kronor.
Jag blev trea med Ivar Sånna i Jubileumspokalen och hästen svarade för en stark insats. Vi var värd en andraplats, men så här blir det när ingen annan vågar gå fram i dödens. Nu kunde Örjan Kihlström trolla bort första varvet och Nimbus C.D. var skyldig att vinna efter det upplägget.
Stefan Hultman har finslipat Nimbus C.D. till en stjärna, men vi ska komma ihåg att det är Per Nordström som plockat fram Nimbus C.D. och som lagt grunden.
Samma med Poet Broline. Carlos Söderström är den som fostrat Poet Broline, Peter Untersteiner har förädlat hästen.
Och, i V75 i Gävle är Poet Broline en given bank.

Rolex Bigi klart på ”g”
Jag singelstreckar också Rolex Bigi. Jag kan inte påstå att han hotade oss som tvåa bakom Ivar Sånna i uttagningsloppet till Jubileumspokalen men han svarade ändå för  en stark insats. Nu möter han inte lika tufft motstånd.
I övrigt? Ja, det är extra V75 med Derby-kval på tisdag. Jag fick spår 12 med Staro Italy. Vad ska man säga ...?!

Rolex Bigi fräck spik som kan ge V75-guld
V75-1: El Cantante är något sårbar då det inte är för givet att han spetsar. Ja, jag går emot de flesta och väljer att ”gödsla” med streck, närmare bestämt sju. Rysaren är Moonshine All Over.
V75-2: Poet Broline vann E3-finalen över medeldistans, nu är det 1640 meter och det känns som ett stort plus. Jag tvekar inte att singelstrecka – och 80 procent av spelarkåren gör nog likaledes ...
V75-3: Arazi Boko är mitt drag i ett icke alltför häftigt ”Guld”. Fem hästar streckas, där Västerbo Fantast. kan bli bortglömd av spelarkollektivet.
V75-4: Flyer Boshoeve är riktigt duktig, mycket talar för att hon vinner men jag är inne på att det kan gå snett, så därför streckar jag de fem första bakom bilen.l
V75-5: Ritzo körde jag senast till seger efter ett offensivt upplägg och ledning efter drygt 400 meter. Han kändes så rejäl och fin i travet att jag är inne på att det kan bli vinst trots läget. Only One Winner  lär bli favorit och han kan bli svårslagen vid spets. Viggo Laday ochAdams Pace  är också givna på systemet.
V75-6: Rolex Bigi är i grunden en kanon och jag tror att han leder runt om, trots att man plockar bort det halvstängda huvudlaget för ett halvstängt norskt. Visst, det är några riktigt snabba utvändigt men den här 5-åringen kan öppna vasst och Torbjörn Jansson är inte den som lägger fingrarna emellan i en spetsstrid. Jag spikar ekipaget.
V75-7: Mc Steamy är en häst av klass och han är given spik på mitt lilla system. Att jag garderar på det stora är för att han ska ut i ett svenskt voltstartssystem för första gången. Dominator är tuffast emot men även Klöver All Over och Comte du Pommeau räknas tidigt. Den sistnämnde blir bortglömd för läget och för att han gjorde bort sig senast.

Thomas system
V75-1: 1, 4, 6, 7, 8, 9, 11. Res: 2-5.
V75-2: 2 Poet Broline.  Res: 1-3.
V75-3: 1, 2, 3, 4, 6. Res: 8-7.
V75-4: 1, 2, 3, 4, 5. Res: 7-9.
V75-5: 1, 3, 4, 7.  Res: 6-5.
V75-6: 3 Rolex Bigi. Res: 4-9.
V75-7: 1, 2, 7, 11.  Res: 3-8.
Systemet är på 2800 rader och det kostar 1400 kronor. Om man också singelstreckar nr 7 Mc Steamy i avdelning 7 blir det systemet på 700 rader och det kostar 350 kronor.

Dela på andra sajter

Veckans spelare Wavis pm:ar
Veckans spelare ringer in fraden till ombudet 019/6113501 senast 13.00 !
Veckans spelare lägger ut raden på tråden V 75 senast 13.00!!
Kan ej veckans spelare pm:a Svampen!

1
2 Happy Harry
3 Nakhon si 
4 Sam sip sam
5 Tisse 4 Rätt
6 Janne 4 Rätt
7 J 43 4 rätt

9 Knasen 5 rätt
10Svampen 4 rätt
11 Swedenman 4 rätt
12 Anders 5rätt
13 Bosse 7 rätt
14 JRK 4 rätt
15 Thure 3 rätt
16 Wavis 
17 Enis 
18 Borgmästarn 
19 Godiva 
20 Peter Dahlin 
21 Goodolle

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

BÄSTA SPIKARNA

V75-3: 6 Månprinsen A.M.

Det är bara Lannem Silje som kan hota vår svenske kallblodskung och i dennes frånvaro har han som vanligt väldigt bra segerchans. Man bör nog söka efter skrällar på annat håll...

* * *

V75-6: 2 Ready For More

Var ett litet stallskrik i Jubileumspokalen senast och såg fin ut även om det inte stämde i loppet. Hade tur i spårlottningen och mycket talar för att det blir en favoritseger i Silverdivisionen.

SPETSDRAGEN

V75-3: 6 Månprinsen A.M.

Det skulle förvåna om någon vill svara ut storfavoriten. Han sitter i spets när kusken önskar det.

* * *

V75-4: 6 Bethel Hanover

Om Linus Svensson träffar någorlunda rätt från springspåret så tar han förmodligen ledningen med den här startsnabba damen och det kan hålla hela vägen in i mål.

* * *

V75-5: 5 Space Photo

Vinnartipset baseras på att Robert Bergh trycker honom till ledningen i första sväng.

SKRÄLLBUDEN

V75-1: 7 Pastor Dee

I och med att Örjan Kihlström kör Tarragona Ås åt samma stall betyder det att Pastor Dee får lite mindre streck på sig. Men på visad form tycker vi inte att fyraåringen är golvad.

* * *

V75-4: 11 Ninepoints Lucy

Gick klart godkänt från svårt läge senast. I ett jämnt lopp har hon definitvt chans om det klaffar med positionerna. Och körande Oskar J Andersson har lyckats bra i det här loppet förut!

* * *

V75-7: 1 Global Money

Storloppen vinns oftast av hästar som får resor på innerspår. Global Money får ett behagligt lopp och båda favoriterna är dessutom allra bäst på kort distans.

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 4 P.J.Winner

Kommer till start med idel segrar i raden. Men det har ändå varit i klart enklare gäng än detta och nu när det handlar om V75 ska man behandla honom med försiktighet trots bra form.

* * *

V75-2: 6 Gigant Proud

Var tvåa med lärling i V75 i lördags och har toppform. Förstärks nu med Björn Goop i sulkyn och det känns väl intressant för de som garderar?

* * *

V75-6: 9 Speed Delicious

Gör debut i en ny klass och är bortvald av Robert Bergh. Inget hett bud denna gång.

Källa

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-ohotad---och-en-valdigt-bra-vinstchans/

Dela på andra sajter

V75 i sista stund Thomas Uhrberg

Månprinsen A.M. kommer att bli lika stor V75-favorit som Järvsöfaks var på sin tid i SM på Bergsåker. Givetvis spikar jag kungen bland kallbloden i jakten på sju rätt.
Trots att Järvsöfaks var megafavorit så hände det att V75-utdelningen ändå blev i miljonklassen. Jag tycker att omgången ser svårt ut och visst kan det bli sjusiffrigt när det gäller utdelningen även om Månprinsen A.M. vinner.
Ready for More är mitt andra singelstreck. Och, vinner han också kan vi tala om att V75 reducerats till en V5:a.
Skälet är enkelt; många spelare kommer att ha de här två kanonerna som singelstreck, så vill du chansa i försöken att vinna mycket pengar bör du gardera Ready for More och hoppas att Håkan ”Zoogin” Anderssons stjärna inte vinner.
Visst, det kan hända – fast jag tror inte det ...

Vasst Sundsvall Open
Läste att Stefan Melander ansåg att Sundsvall Open Trot bjöd på ett skralt startfält och att tipskollegan Pelle Sundberg ansåg att det var ”piffigt  beigt”, men jag håller inte alls med dessa två herrar.
Startfältet är vasst, men om de här stjärnorna sedan orkar prestera på topp efter en lång säsong som går mot sitt slut är en annan sak.
Delicious U.S. är enda stoet i Sundsvall Open Trot. Jag tror att hon vinner.
Alla vet att Örjan Kihlström är skicklig, men nu måste han också ha tur för att styra Daniel Redéns prinsessa till seger från detta svåra läge.
Ekipaget måste först komma ner i banan vilket blir tufft med många startsnabba motståndare. Örjan vill smyga med, helst sitta kvar till 300 kvar för att spela ut 6-åringens sylvassa speed.
Jag skulle tro att Örjan gärna ser att det blir en repis på när han vann Sundsvall Open Trot med Panne de Moteur 2013. Ungefär; sesem öppna dig – och se det gjorde det ...

Creatine farlig i spets
Creatine är bäst med en resa i fämre träffen, helst i ledning. Han är inte van att man pullar upp i loppen, då blir han het – så i spets kan Johnny Takter styra och ställa i tämligen tufft tempo.
Ja, det kan bli en spetsvinst.

Känns riktigt tryggt med Månprinsen A.M.
V75-1: Ave Maria är snabb ut och Henrik Svensson satsar rejält från start och han har ju råg i ryggen efter segern i Derby-kvalet i tisdags med Serious Try.  Exceed´em verkar vara rejält på gång efter sin skada, han var dessutom lysande i fjol vid den här tiden och vann bland annat i V75. Jennifer Tillman gör allt för att komma förbi Ave Maria. Jag streckar sex.
V75-2: Order to Fly har tävlat starkt på slutet och han var riktigt bra senast vid V86-segern men är ingen vinnare i V75 – tio starter men ingen seger, fast den kanske kommer här. Gigant Proud  gynnas av att Vison Fromentro är struken. Björn Goop laddar för spets. Sex streck.
V75-3: Månprinsen A.M. är ju kungen bland svenska kallblod och allt talar för att Gunnar Melanders 8-åring tar hem den tredje raka SM-titeln.
V75-4: Unique Julia är en kanon och Nicklas Westerholm är duktig. Ja, jag spikar det ekipaget på det lilla systemet. Så bra tycker jag häst och kusk är. Bethel Hanover slog ja med Rina Chen Hai i ett V75-lopp i januari men hon var klart bra som tvåa. Springspåret är ett plus, fast det lär bli tuff körning från många händer.
V75-5: Make it Quick, Space Photo eller Baryton som tipsetta är en smaksak, men många kommer nog att täcka loppet med dessa tre. Jag fyller dock på med några till i hopp om en skräll. Varför inte Neverendingdream med Kihlström?!
V75-6: Ready for More är snabb bakom bilen och han tar sig förbi Venkatesh och i ledningen blir Håkan ”Zoogin” Anderssons stjärna svårslagen. Motståndet är ju långt ifrån det som Ready for More mötte  i Jubileumspokalen. En given spik för mig.
V75-7: Delicious U.S. är mitt vinnardrag trots det svåra utgångsläget. Hon kan speeda ner hela fältet. Creatine med Johnny Takter kan bli svårslagen i ledningen eller med ett rygglopp i främre träffen. 

Thomas system
V75-1: 1, 3, 6, 7, 9, 11. Res: 2-4.
V75-2: 3, 5, 6, 8, 9, 11. Res: 1-2.
V75-3: 6 Månprinsen A.M. Res: 10-3.
V75-4: 5, 6, 7, 10. Res: 1-11.
V75-5: 2, 3, 5, 10, 11.  Res: 1-4.
V75-6: 2 Ready for More.  Res: 6-1.
V75-7: 1, 3, 6, 7, 8. Res: 10-2.
Systemet är på 3600 rader och det kostar 1800 kronor. Om man också singelstreckar nr 10 Unique Julia i avdelning 4 blir det systemet på 900 rader och det kostar 450 kronor.

Dela på andra sajter

JÖRGEN WESTHOLM:

Vison Fromentro (V75-2)

Höll tappert senast - radar upp fina insatser. Snabb ut, vi siktar mot ledningen. Ska räknas.

Ninepoints Lucy (V75-4)

Gick en mycket bra tid senast, håller bra form. Svårt läge men hon är snabb från start och med lite tur och rätt resa är hon långt framme.

Rocky Winner (V75-7)

Kommer med tre raka från Frankrike i passande konkurrens, varit fin. Mycket tuffare motstånd - men med rätt resa tar han säkert med sig en del av priskakan. 

Dela på andra sajter

Robert Bergh:

Här finns nog några "klaringar"

Jag har prickat några vinnare på slutet och det är en hel del som hör av sig och tackar för tipsen. Det är kul när man får lite positiv feedback och det gör mig ännu mer taggad på att gräva fram lite klaringar åt er.

Här är mina tankar om morgondagens V75-omgång:

V75-1: 1 Ave Maria har sett riktigt bra ut i sina två senaste starter. Hon tog ledningen från spår ett sist och borde ha bra chans att göra det igen. I så fall blir hon svårslagen.

V75-2: Jag tycker att 11 Order to Fly är en favorit i fara från bakspåret. Den här uppgiften ser lite svårare ut än de han haft på slutet.

V75-3: Jag har svårt att se att kallblodskungen 6 Månprinsen A.M. ska kunna förlora det här loppet. Längre distans känns som en nackdel för utmanarna.

V75-4: Vidöppet lärlings-/stolopp med tillägg.Ta med alla hästar om ni har råd.

V75-5: 5 Space Photo känns jättebra här hemma efter den senaste starten. Han har läge att leda det här loppet runt om.

V75-6: Det mesta talar väl för 2 Ready for More. Men med tanke på distansen kanske någon av mina två hästar i loppet kan skrälla.

V75-7: Svårlöst lopp. Äh, jag drar till med min egen här. Blir jag inte fast med 1 Global Money tror jag på bra chans.

Dela på andra sajter

29/8

6.7.11  R 2-4

3.5.6.11. R 1-11

6.  R 10-11

5.6.7.11.13.  R 10-12

3.5.6.7.   R 10-1

1.2.6.  R 3-5

3.8.10.  R 6-5

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Hur många veckor är det kvar till påfyllning?

Det verkar som det är olika bud,men du Svampen har väl koll?

Dela på andra sajter

Jag har bra koll på det då jag redovisar till Anders o Bosse
Vinsten denna 10 veckors perioden är 4066-

Så minst 3 bonus omg kan vi spela

Denna omg är den forsta

Janne

Men å andra sida så är vi nog bara 18 st nu o då är det 1000-minde att spela for under perioden

Så 2 bonus omg är nog realistiske

Ändrades av Janne
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...