Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En bra V75 omgång på Jägers denna helg. Vi får hoppas att flytet håller i sig. Här är mina tankar om V75an.

V75-1. 2 Calvin Borel Spik.

V75-2. 1 Paduca Dream och  5 Roxy Hill, vill ogärna ta två hästar för det dubblar systemet men ibland måste man göra undantag.

V75-3, 2 Perfect Power,  3 Eketorpets Tess och 7 VästerboontheNews kommer med på bongen.

V75-4, 5 Silver Annie spik. Har funnit nya växlar med Erik i jollen.

V75-5, 1 Tor Mento spk. Hoppas Jörgen tar spets och leder runt om i detta styerlopp.

V75-6, 1 Spark Rick, 2 Red Rapide, 3 Queen Koea, 5 Pin Kronos, 6 Maffioso Face, 8 Paramount och 11 Pedro Bi sträckas. Ett kortlopp och det kan bli en vild körning vilket jag hoppas.

V75-7, 1 Claes Boko, 2 Mosaique Face, 6 O'Grady, 7 Nahar, 8 On Track Piraten och 12 Digital Ink tages med i detta underbara Möllers memorial.  Ett långlopp och vi får se vad som händer.

post-7307-0-01119100-1414140211_thumb.pnpost-7307-0-07873100-1414140234_thumb.pn43b647894bc31732628b17e7d5393108.png

Dela på andra sajter

Swedemans rad.

DagensJägersro V75 på

V75-1 : 1 , 2 , 3 , 4 , 7 , 9

V75-2 : 1 , 4 , 7

V75-3 : 7

V75-4 : 5

V75-5 : 1 , 4 , 6

V75-6 : 1 , 2 , 5 , 6 , 8 , 11

V75-7 : 1 , 2 , 6 , 7 , 8 , 12

Nu håller vi tummarna så det skramlar in pengar på kontot

Tror det är dags för din återvalskampanj.

Tror på din rad kommer att kopiera mycket.

Med vänlig hälsning jrk

Ändrades av jrk
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Precis kollat klart sammandraget, sprack precis som MPR-systemet på spiken i tredje på mitt VM-system. Satte DD

Så jävla skönt att se On Track Piraten täppa till truten på de där kaxiga far och son gröthals.. "Aldrig att OTP tar ner Mosaique utvändigt" :blah:

Dela på andra sajter

Precis kollat klart sammandraget, sprack precis som MPR-systemet på spiken i tredje på mitt VM-system. Satte DD

Så jävla skönt att se On Track Piraten täppa till truten på de där kaxiga far och son gröthals.. "Aldrig att OTP tar ner Mosaique utvändigt" :blah:

ja och med jonny bakom på Jägersro är det inte lätt att slå han

Dela på andra sajter

ja och med jonny bakom på Jägersro är det inte lätt att slå han

Verkar inte vara lätt att slå Jonny och OTP någonstans just nu  :)

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Verkar inte vara lätt att slå Jonny och OTP någonstans just nu  :)

speciellt Jägersro kan han vinna med en åsna i bland  he he

Dela på andra sajter

Ombudet tel 019/6113501 Veckans spelare ringer in!

Kan ej veckans spelare skall denne PM:A Mig ! .Swampen!

Mvh Svampen

Veckans spelare Anders  PM;ar

1
2
3 Nakhon si 6 rätt
4 Sam sip sam 5rätt
5 Tisse 4 rätt
6 Janne
7 J 43 4 rätt
8 Khun Petch 6 Rätt    :good:

9 Knasen  4 rätt
10Svampen 6 rätt
11 Swedenman 6 rätt
12 Anders  

13 Bosse
14 JRK    
15 Thure   
16 Wavis
17 Enis 
18 Borgmästarens son
19 Godiva  6 rätt
20 Peter Dahlin 4rätt
21 Goodolle 6rätt
22 Happyharry 6rätt

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Du kan nog inte PM Anders han är inte medlem här.

Jag ska kontakta honom att det är hans tur att spela.

Men jag formodar att han ber mig gora raden.

Dela på andra sajter

Du kan nog inte PM Anders han är inte medlem här.

Jag ska kontakta honom att det är hans tur att spela.

Men jag formodar att han ber mig gora raden.

Oki Tack tänkte PM:A Dig!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

BÄSTA SPIKARNA

V75-5: 1 Ritmo di Poggio

Gjorde förvisso bort sig med galopp senast men är egentligen inte så osäker. Har visat riktigt bra form vid segrar på 1.14-tider före det och bör ha god chans på lördag.

* * *

V75-3: 3 Oasis Bi

Detta är en riktigt bra travare som visat att han duger mot de allra bästa. Oasis Bi kan sitta i ledningen tidigt och i så fall stiger chanserna.

SPETSDRAGEN

V75-1: 2 Time Machine

Vi tror att Time Machine håller ut Food Money. Och baserar vinnartipset på det.

* * *

V75-5: 1 Ritmo di Poggio

Inte helt givet att han spetsar direkt. Men det brukar bli luckor i dessa lopp och efter 500 sitter han i front?

* * *

V75-6: 6 Lucky Luke Zenz

Har spetsat med öppet spår förut. Och kan vara en rysare från ledningen.

SKRÄLLBUDEN

V75-1: 4 Navigator Sib

Har oroande många andraplatser. Men flera av dessa är tagna i V75 och med lopp i kroppen efter lite vila ska han ses som ett skrällbud i inledningen.

* * *

V75-4: 5 Wojtyla Gene

Hästen har haft toppform en tid och är den intakt på lördag är han inte chanslös. Att Peter Ingves kör för första gången känns lite intressant.

* * *

V75-6: 9 Nearly Nine Feet

Fick inte chansen senast och hade sparade krafter i mål. Han är härdad i V75 och kan slå till om det klaffar.

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 8 Narold Vox

Har vunnit från samma läge i V75 tidigare och lång distans är definitivt inget minus.

* * *

V75-2: 3 Sobel Jocke

Kan betydligt bättre än vad han visade senast och från spår 3 borde han få en bra position vilket betyder mycket.

* * *

V75-6: 3 Montdore

Ser ut att ha lyft sig ett par snäpp i ny regi. Och distansen är passande. Se upp!

Källa

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-han-blir-vart-drag-i-lordagens-guldgang/

Dela på andra sajter

En svår jackpott omgång och svårt att hitta spik. En favorithäst spikar jag.Här är mina tankar.

V75-1: 2 Time Machine spik. En favorithäst och som jag även spikade från ett tolftespår på V75 även om det ett svårt lopp.

V75-2: 3 Sobel Jocke, 6 Hero Sjöhammar, 8 Hagentoy, 12 Sylvester America, 15 Spit For Spat kommer med på lappen. Treårings lopp, svårt. Skulle vilja ta med fler då det är orutinerade hästar men det får räcka med dessa.

V75-3: 7 Standout, 9 Digital Ink, 10 Sanity streckas på bongen i detta guldlopp. Skulle även vilja ha med fler men då kostar det förmycket.

V75-4: 7 Bart M.M. får bli mitt andra spåk.

V75-5: 1 Ritmo Di Poggio, 4 Lasken Palema, 9 Pat Poker Zenz, ytteligare ett svårt lopp så det får räcka med dessa.

V75-6: 6 Lucky Luke Zenz och 7 Bartender In tar jag med. Tycker inte om att dubbla systemet men ibland måste man.

V75-7: 2 Send In the Clowns, 4 L’Heritier, 6 Quality Questioned kommer med, skulle även här vilja ha med fler men ekonomin tillåter det inte.

post-7307-0-01628000-1414727221_thumb.pnpost-7307-0-64254100-1414727857_thumb.pnpost-7307-0-89584300-1414727298.png

post-7307-0-83672400-1414727316.png

Dela på andra sajter

Ibland är fegspel helt rätt,det har jag sett många gånger.Men naturligtvis inte när jag fegspelat.

Dela på andra sajter

Ibland är fegspel helt rätt,det har jag sett många gånger.Men naturligtvis inte när jag fegspelat.

Fegspel gav mig min första 8 på V-86 i onsdags och hela 524 kr in på kontot :crazy:

Dela på andra sajter

Fegspel gav mig min första 8 på V-86 i onsdags och hela 524 kr in på kontot :crazy:

Men va tusan, Knasen, börjar du få in flis på spelet???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Japp  :im_happy:

Inte direkt svårt 8 här med men man kan ju inte ha fler rätt Bra Spelat Knasfan!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Tänk att man aldrig lär sig.
Det är inte forsta gången som jag ändrar ett färdigt system
systemet nedan vat klart på formiddagen.

Efter att jag lämmnat in telefonen på lagning och hade pm svampen om han kunde ringa in raden till mig så satt jag o studera raden och tyckte det ser inte bra ut, så på det igen fega med en spik så det blev mindre hästar i
vissa avd och en annan spik.

Efter detta kommer jag aldrig ändra ett färdig system.Blev vislingen inte 7rätt men det hade blivi ca 2500 in på vårat konto.

Har ett par exempel så sent som Stochampionat helgen så gorde jag ett med
mina vänner ett for 1000kr blev for stort 1100kr ta bort en kuse säger ska
till dom den hästen man tar bort ska man spika men fick inget medhåll
vi fick in 3750 på 6or o 5or men det kunde bli nästan 40000kr

For ett antal år sedan Eliloppshelgen var själv på systemet vart lite dyrt 400kr (snål som fan) har 2 kusar i ett  lopp ICELAND och Bob Hop tar bort forstnämda
så där rok 7 rätt gav nästa 250000kr

Janne

post-4902-0-54880500-1414901007.png

Dela på andra sajter

Tänk att man aldrig lär sig.

Det är inte forsta gången som jag ändrar ett färdigt system

systemet nedan vat klart på formiddagen.

Efter att jag lämmnat in telefonen på lagning och hade pm svampen om han kunde ringa in raden till mig så satt jag o studera raden och tyckte det ser inte bra ut, så på det igen fega med en spik så det blev mindre hästar i

vissa avd och en annan spik.

Efter detta kommer jag aldrig ändra ett färdig system.Blev vislingen inte 7rätt men det hade blivi ca 2500 in på vårat konto.

Har ett par exempel så sent som Stochampionat helgen så gorde jag ett med

mina vänner ett for 1000kr blev for stort 1100kr ta bort en kuse säger ska

till dom den hästen man tar bort ska man spika men fick inget medhåll

vi fick in 3750 på 6or o 5or men det kunde bli nästan 40000kr

For ett antal år sedan Eliloppshelgen var själv på systemet vart lite dyrt 400kr (snål som fan) har 2 kusar i ett  lopp ICELAND och Bob Hop tar bort forstnämda

så där rok 7 rätt gav nästa 250000kr

Janne

ja den tabben har man gjort några ggr

Dela på andra sajter

Hur gick det för oss igår? Var på haloween fest igår så jag missade att se. Såg dock att vi missade i första

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...