Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

BÄSTA SPIKARNA

V75-6: 2 Al Dente

Det är inget snack om vem som har varit kung bland treåringarna hittills. Och inget tyder på att han ska vara sämre på lördag.

* * *

V75-3: 2 Occhione Jet

Hästen var ytterst nära att vinna Hugo Åbergs Memorial senast och det var ett starkt formbesked. Klart enklare emot nu.

* * *

V75-1: 1 Big Sky Hurricane

Perfekt inne i klassen och blir svårslagen.

SPETSDRAGEN

V75-1: 1 Big Sky Hurricane

Några snabba utmanare. Men de kommer knappast förbi Big Sky Hurricane.

* * *

V75-3: 2 Occhione Jet

Occhione Jet spetsar - om nu inte Howthehaloareyou får för sig att svara ut storfavoriten.

* * *

V75-7: 4 Mind Your Face

Vi är inne på att han tar spets, Twigs Voici är snabb ut men kan nog tänka sig att släppa.

SKRÄLLBUDEN

V75-2: 1 Anna Greta

Stoet var överraskande fint i kvalet och kan få en liknande resa igen. Anna Greta är under stark utveckling och i treåringslopp kan mycket hända.

* * *

V75-4: 3 Ina Zenz

Visade senast att hon inte gör bort sig i V75. Och det är inte det tuffaste loppet i klassen.

* * *

V75-7: 5 High Stage

Har visat bra form i flera starter och är ganska allround. Det finns andra som kan göra grovjobbet och med klaff så...

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 3 Global Offshore

Har formen i stigande och Magnus Jakobsson utlovar ett lite offensivare upplägg på lördag.

* * *

V75-5: 9 Dixie Exclusive

Kommer eventuellt att tävla med ryckhuva för första gången i Johan Untersteiners regi.

* * *

V75-6: 4 Origo Tilly

Var tvåa bakom Al Dente i försöket, och även om det saknas segrar i år rör det sig om en klart duglig treåring. Tänkbar vid favoritfall

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-han-blir-forstas-svartuggad---igen/

Dela på andra sajter

Hejsan!

500:- kommer in från mig senast 25'e, är fortfarande i skrivande stund kvar i Korat om det är ok?

The future is tomorrow, be sure to be there...

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

500 kr  Insatt precis nu

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Hej

Min omgång att tippa, pengar insatta.

Kom gärna med lite tips och tankar under veckan. Mot miljonerna!!

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Dela på andra sajter

Hade 4 st 6:or i lördags. Alltså går det till travet här i 10 veckor :)

Nä 1 st vi missade på spik!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Nä 1 st vi missade på spik!

Jag skrev om mitt egna system jag lade in här.

500 kr insatt idag.  :victory:

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Jag hoppar gärna på . Om det går,, , Vilket konto sätter jag in 500 kr på.

Trevligt, PM Svampen för instruktioner

Själv har jag satt in 500 kr precis.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Oki ,,,pm gått till Svampen

Pm tillbaka ikväll för upg Välkommen till Gnägg Gnägg!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Såja 500kr Insatt ,,,,o Tack för trevligt bemötande,, Hoppas man kan tillföra något

Du får gärna lägga in tips/tankar Välkommen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Du får gärna lägga in tips/tankar Välkommen!

Svampen, tror att du skall PM nästan alla för det är kanske några som inte uppmärksammat att det är en ny omgång. Prova gärna PM gamla spelare om de vill hoppa på igen.

Kommer själv med tips på fredag.

goodolle

Dela på andra sajter

Oj då. Drog in 800 igår på DD 2-12 och spelade 20 Vinnare på 12. Tyvärr missade jag V64. men men Gratis spelpengar är ju alltid skönt. Mina tips till jackpotts V75 imorgon.

Avd: 1.  3 Global Offshore. Går stenhårt ut och spikar dennna chanshäst. En bra häst som varit borta länge men har tre lugna lopp i kroppen nu och Magnus  Jakobsson lovar ett offensift upplägg

Avd: 2.  2 Spring Kronos. Spets slut? Björn är positiv och efter förra grymma lopp så skall det inte vara ett snack om saken, men treåriga ston gör att jag nog garderar med 4 Sheava Vik, 6 Diamond River och 10 Fashion Duo. Får se hur jag gör.

Avd: 3.  2 Occhione Jet spik och Erik är ju nästan helt klar att den vinner.

Avd: 4.  Garderar så mycket jag har råd med i detta lopp.

Avd: 5.  4 Lucky Luke Zenz blir min första häst men kommer att ta med några till.

Avd: 6.  2 Al Dente spikar de flesta och är storfavorit. Treåringar är valpiga så jag tror nog att 1 Buddha, 6 Sloppy Joe och 10 Psycho åker med på lappen.

Avd: 7.  3 Mellby Vargtass bli ytterligare ett chansspik. Leder från start till mål hoppas jag.

post-7307-0-84379700-1408676598_thumb.pnpost-7307-0-06600000-1408676617_thumb.pnpost-7307-0-29283100-1408676634.png

Dela på andra sajter

Kuskintervju

BJÖRN GOOP:

9 Aristocat Boko (V75-1) får visa lite mer, ligger lågt.

2 Spring Kronos (V75-2) var grym när hon vann försöket och jag tror att hon är en av dem som kan vinna finalen också.

9 Bon Frecia (V75-3) möter tufft motstånd. Ligger lågt.

5 P.J.Snoop Dogg (V75-4) kan jag inget om.

3 Nearly Nine Feet (V75-5) gick bra vid seger ­senast. Tufft motstånd men gynnad av distansen. Outsider.

1 Buddha (V75-6) är snabb ut. ­Verkar fin. Tror han gör ett bra lopp så får vi se hur långt det räcker.

8 Orion Tilly (V75-6, Johan ­Untersteiner kör) har tråkigt läge men tränar bra.

10 Psycho (V75-6, Peter Ingves kör) är nog förbättrad med lopp i kroppen. Outsider.

9 You Talking to Me (V75-7) har ett smygläge. Kan plocka en bra peng men det blir nog tufft att vinna.

Dela på andra sajter

Brolin väljer ut sina sju miljonhästar

Jackpotomgången på Romme ser favoritbetonad ut.

Jag går ut hårt och spikar i de tre första avdelningarna.

Mitt riktiga miljondrag hittar jag i V75-5.

Det är veckan efter Åby Stora Pris och gulddivisionen ser lite tunnare ut än vanligt. Jag tror att det är upplagt för Stig H Johanssons 2 Occhione Jet och det är omgångens bästa spik för mig.

I V75-5 måste jag bara ha med jätteskrällen 12 Mystery Love som har bra form men svårt läge. Skulle det bli överpace så…

V75-1

1 Big Sky Hurricane har övertygat stort på sistone. Jag tror att Johnny Takter tar spets direkt och sedan är loppet över för min del. Jag har svårt att tro att han ska förlora från ledningen.

6 Overtaker by Sib gillar distansen och Johan Untersteiner visar bra kuskform. Har ett svårt läge men är tidig bakom favoriten.

Min vinnare: 1 Big Sky Hurricane

Min miljonhäst: 6 Overtaker by Sib

V75-2

Reijo Liljendahl har fortsatt bra stallform och 2 Spring Kronos gick en 1.12-tid senast. Han har imponerat jag spikar och räknar med att Björn Goop fixar segern.

10 Fashion Duo är en finsk häst som jag gillar. Han får jobba från bakspår, men skulle favoriten göra bort sig är det förstahästen för mig.

Min vinnare: 2 Spring Kronos

Min miljonhäst: 10 Fashion Duo

V75-3

2 Occhione Jet har fått vila en månad men det är en klasshäst som Stig H Johansson tror mycket på. Han har ett bra spår, och i en ganska sval gulddivision känner jag mig nästan tvingad att spika.

Om favoriten mot förmodan skulle göra bort sig har jag feeling för 11 Mr Picolit. Han är i mycket bättre form än vad raden visar. Tidig om man garderar.

Min vinnare: 2 Occhione Jet

Min miljonhäst: 11 Mr Picolit

V75-4

4 Exceed'em gick ett fantastiskt lopp senast, och det verkar som att Henrik Larsson har fått fram en ny kanon. Hästen är mycket snabb ut och 1600 meter borde passa bra. Jag tror att Jennifer Tillman kör i spets hela vägen. Även det ett tänkbart spikförslag.

1 Lalle Young har spår 1 och över 1600 meter är det alltid ett bra läge. Han har två raka segrar och kan överraska från vinnarhålet.

Min vinnare: 4 Exceed'em

Min miljonhäst: 1 Lalle Young

V75-5

3 Nearly Nine Feet är stark och bra och har inga problem med den långa distansen. Jag tror att Björn Goop har bra chans att lösa den här uppgiften.

Ett riktigt miljondrag, 0 procent i strecklistan, är 12 Mystery Love. Han har bra form och trots att han har sämsta läget har han skrällpotential om det blir överpace. Jättefidus!

Min vinnare: 3 Nearly Nine Feet

Min miljonhäst: 12 Mystery Love

V75-6

I E3-finalen finns ett nytt spikförslag i 2 Al Dente, men då det finns många andra spikförslag garderar jag. Al Dente har varit kungen i kullen och vinner förmodligen.

Jag vill dock varna för 6 Sloppy Joe som är bäst av Peter G Normans många fina treåringar Sloppy Joe har haft problem med sjukdom och inte kunnat visa sin bästa kapacitet. Det kan han förmodligen göra nu.

Min vinnare: 2 Al Dente

Min miljonhäst: 6 Sloppy Joe

V75-7

5 High Stage gör bra bra lopp hela tiden och i ett öppet lopp tror jag att Stefan Melander kan lotsa sin klasshäst till seger.

9 You Talking to Me får Björn Goop i sulkyn igen och har ett bra spår bakom bilen. Kan få ett bra lopp bakom startsnabbe 2 Ghetto Blaster.

Min vinnare: 5 High Stage

Min miljonhäst: 9 You Talking to Me

Källa:

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-brolin-valjer-ut-sina-sju-miljonhastar-2/

Dela på andra sajter

Avd 1 Nr 6  OVERTAKER BY SI med sveriges största kusktalang.

Avd 3 Nr 2  OCCHIONE JET    med Erik.

Avd 6 Nr  2 AL DENTE  med världens bästa kusk Örjan.

Lite tråkiga spikar men jag tror dom vinner.

Lycka till alla som lirar. :ok:

Dela på andra sajter

I princip alla "experter" spikar Occhione Jet och Al Dente och det kan man ju förstå, det var länge sedan 2 spikar känns så självklara och det lutar ju åt det hållet i MPR systemet som jag ska ringa in imorgon.

Men om en eller särskilt om båda skulle spricka så kommer det troligtvis ge grova pengar på 7 rätt, finns det någon här som inte tror på dessa två?

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Dela på andra sajter

I princip alla "experter" spikar Occhione Jet och Al Dente och det kan man ju förstå, det var länge sedan 2 spikar känns så självklara och det lutar ju åt det hållet i MPR systemet som jag ska ringa in imorgon.

Men om en eller särskilt om båda skulle spricka så kommer det troligtvis ge grova pengar på 7 rätt, finns det någon här som inte tror på dessa två?

Helt rätt att gå i mot,räcker med en andrahandrare för bra utdelnig.

Al dente har sällan misslyckats.........hmmmmmmmmm

Mvh

Dela på andra sajter

Har garderat upp avd 6. Har 5 hästar med i det löpet. 1,2,3,6,10

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...