Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

Det är det som är härligt att man kan tippa med 1 spik eller 3-4.

Eller ingen spik alls.Ibland vinner typ alla andrahandare och då

är man rökt med 2 el.3 spikar.Jag tycker att det är så jävla kul

att vi i gnägg gnägg kan försöka bli rika.

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja du goodolle så perfekt som du var på skrällarna förra veckan så får du kanske

räkna med några månaders öken.Men ibland kommer travflyt i stim,men jag tycker

det var jäkla synd att du inte fick en fullträff även om det inte var stora pengar.

Ja khun-petch, sex hästar där man åkte var ingen höjdare. Såg inte 12 an fören början på upploppet och och då viste jag att den skulle vinna. Torkan har suttit i länge nu så man kan hoppas att det har släppt ett tag framöver.

@ Så här ser raden ut just nu om de inte blir någon struken

V75 1: 1

V75 2: 1,3,7

V75 3: 2,4,8

V75 4: 1,2,4,5,6,10,11

V75 5:  7,8,11,12

V75 6: 3,6,8

V75 7: 2,5,10

Raden ser kanon ut. Nu tar vi JACKPOTTEN

Ändrades av goodolle
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Raden inringd och klar 10:15

V75 1: 1

V75 2: 1,3,7

V75 3: 2,4,8

V75 4: 1,2,4,5,6,10,11

V75 5: 7,8,11,12

V75 6: 3,6,8

V75 7: 2,5,10

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Hej Godiva som tippar denna vecka ringde mig och bad om backupp ifall han får problem

med it eller så.Han är på semester, men jag lovade att serva det som behövs och jag hoppas

att det är okej med gänget.

Dela på andra sajter

Hej Godiva som tippar denna vecka ringde mig och bad om backupp ifall han får problem

med it eller så.Han är på semester, men jag lovade att serva det som behövs och jag hoppas

OK.

Dela på andra sajter

Det är som vanligt med andra ord [emoji39]

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Nästa vecka kanske ni får en bild på mig och min thailändska vän.Jag ha träffat en ung flicka

som lätt hjälper mig säger hon.

Dela på andra sajter

Helt ok för mig. Det är bättre att göra så än att inte göra något.

Dela på andra sajter

Hittade det till slut programmet till Rättvik.

http://www.dalatravet.se/wp-content/uploads/2014/07/Ro_1422web.pdf

Vet inte hur man tar väck inlägg så det blev ett för mycket. om inte denna länk fungerar så prova denna.

https://www.travsport.se/tavlingskalender?1-1.ILinkListener-props-1-race-0-start_pdf&month=8

Ändrades av goodolle
Dela på andra sajter

PeterDahlin

Är det så att Godiva inte kan spela blir det väl jag som får hoppa in. Säg till senast på fredag i så fall.

Ska ju på den eminenta Västgötaträffen och där finns ju som bekant många experter som kan hjälpa till med en bra rad.

Duracellkanin med dopade batterier.

Dela på andra sajter

Tjenare grabbar och tjejer eller ska man säga hen.Befinner mig på Hanö men tror att jag skall ficksa raden. So dont vorry be happy.MVH Godiva.

Dela på andra sajter

Är det så att Godiva inte kan spela blir det väl jag som får hoppa in. Säg till senast på fredag i så fall.

Ska ju på den eminenta Västgötaträffen och där finns ju som bekant många experter som kan hjälpa till med en bra rad.

Nej det där behöver du inte fundera på utan satsa på nästa vecka du.Det är bara det att om Godiva

får problem på sin ö så rycker jag in och styr upp.

Dela på andra sajter

Ja i 1:a bör det bli en spik på nr 1 i andra loppet har jag med nr 9 dominator mfl

Ly cka till grabbar

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Mina funderingar om V75 på Rättvik.

V75-1.  1 B.B.S.Sugarlight har jag garderat förut men kommer inte att göra det denna gåg. Bara till att ödslä streck.

V75-2.  2 Anthologie.    5 Maximilian Trotter och   8 Antonio Am höjer sig över mängden. 9 Dominator blir favorit och många spikar han men ett lågklasslopp så man vet inte vart han står.

V75-3. 3 On Track Piraten funderar jag på att spika. Garderar man här så åker 2 Beer Summit och   4 Kadett C.D med på lappen.

V75-4. 2 Remote Control blir svag favorit på läget och jag .Koimmer att gardera han och kommer ta med 12 Oscar Ribb och några till.

V75-5.  2 S.T.C.C.Faksa och  11 Flex blir favoriter i detta kallblodslopp men jag tar med samtliga där framme för det är ett kortlopp och  8 Trippa Undan som har gått bra med Tomas B  Nilsson.

V75-6. 3 Trixarn,  10 Trust Launcher, 1 Polar L.B, och  9 Curtsy Hanover kommer med på lappen och några till. Skall inte glömma  5 Västerbo Paymyday och 6 Yes We Can.

V75-7. 6 Venkatesh spikar jag då det har dragit iväg på strecken, tror och hoppas att han får spets och slui.

post-7307-0-73004600-1406950279.png

post-7307-0-38850600-1406950536.png

post-7307-0-49477000-1406950629.png

post-7307-0-84526700-1406950660.png

post-7307-0-26166100-1406950686.png

Dela på andra sajter

Mitt eget lilla ?

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-08-02
Bana: Rättvik
Spelform: V75, omg. 39

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1 B.B.S.Sugarlight* (9, 8)
2 9 Dominator (2, 5)
3 2, 3, 4, 5, 6
4 2, 4, 6
5 15 Rokne Eld* (2, 11)
6 1, 3, 9, 10
7 3, 6, 11, 12, 14

Vadet gäller startnummer

300 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 150,00 kr

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

John Khonken

Snyggt svampen. Det enda jag invänder emot är Björn i andra. Tror den får svårt från bakspår. Brukar vara mindre bra att spik från bakspår

Dela på andra sajter

Snyggt svampen. Det enda jag invänder emot är Björn i andra. Tror den får svårt från bakspår. Brukar vara mindre bra att spik från bakspår

Han har ju vunnit från bakspår förut så på upploppet 190m kommer han från 3e ytter som en RAKET????????? 

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Godiva  raden Rättvik08/02

1. Ettan spik B:B:S SUGARLIGHT

2.  2-5-6-7-8-9

3. 2-3-4

4. 2 spik REMOTE CONTROL

5. 2-3-11-15

6. 1-3-4-5-8-9-10

7. 3-6-12-14

Hoppas på lite flax.Och sköna lax

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Goodolle tack för dina tankar men jag väntar med dina tankar pga verklighetens djävlighet.

Du måste nog vänta några månader innan du kan få till en lika fin rad.

Jag tycker lite synd om dig efter sån ranking men tänk om det varit en halv eller

1 miljon på gång och man spricker så lätt.Men så är det garderingar kostar pengar

och måste hela tiden avvägas,men jag unnade dig en riktig tröstpeng.

Dela på andra sajter

Hur fan gick detta till att raden han hit före mej.post-6426-0-10225300-1406971088_thumb.jp

Bara att hoppas vi blir lika glada efter loppen.MVH Godiva Nu skall jag ner till Nya varvet och kolla gubbarna innan dom

intar ålning med hasnings läget.

Dela på andra sajter

Godiva  raden Rättvik08/02

1. Ettan spik B:B:S SUGARLIGHT

2.  2-5-6-7-8-9

3. 2-3-4

4. 2 spik REMOTE CONTROL

5. 2-3-11-15

6. 1-3-4-5-8-9-10

7. 3-6-12-14

Hoppas på lite flax.Och sköna lax

Nu håller vi tummarna för gnägg-gnägg och ett okej system på förhand!
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...