Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Veckans spelare ringer in själv 019-6113501 ombudet!

Max 2000/rader!

Kan ej veckans spelare skall denne PM:A Mig ! .Swampen!

Mvh Svampen

Veckans spelare  J 43 PM;ar

1

2

3 Nakhon si 5/rätt

4 Sam sip sam 4R

5 Tisse 7 Rätt!!!

6 Janne 4 Rätt

7 J 43

8 Khun Petch

9 Knasen

10

11 Svampen 7 rätt

12 Swedeman 5 Rätt

13

14 JRK 4 Rätt

15 Thure 5 Rätt :thumbsup:

16

17 Enis 3 Rätt

18 Borgmästarens son 5R?

19 Godiva

20 Peter Dahlin lekskolan fixade 4 R :thumbsup:

21 Goodolle 5rätt

22 Happyharry 4rätt

Vet att jag tippar som en kratta men nog fan vart det väl 5 Rätt   :14:

Dela på andra sajter

Vet att jag tippar som en kratta men nog fan vart det väl 5 Rätt   :14:

Sorry fel av mig! 

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

BÄSTA SPIKARNA

V75-2: Remember My Name

Var nära vinna V75 senast. Går både från spets och bakifrån och det kan vara dags för honom i V75 nu.

* * *

V75-4: Defi´s Victory

Jagar och tar hem femte raka segern?

SPETSDRAGEN

V75-1: 1 Mr Pellegrino

Trivs i spets och leder länge.

* * *

V75-4: 2 Defi's Victory

Är en mycket fin sort som borde kunna sno åt sig ledningen från ett fint läge.

* * *

V75-6: 4 Nimbus C.D.

Är vesselsnabb om kusken laddar vilket vi tror att han gör. Därifrån måste han vara en het segerkandidat.

SKRÄLLBUDEN

V75-2: 12 Alkalizer AM

Tar ned många om tempot är högt.

* * *

V75-3: 2 Porthos Amok

Formen är garanterat bättre än raden och han är värd att passa ett par starter framöver.

* * *

V75-7: 11 Reina la Caballo

En riktigt bra häst som såg fin ut senast och lär vara framflyttad med det loppet i kroppen.

TÄNK PÅ ATT...

V75-2: 6 Remember My Name

Testades i jänkarvagn i veckans banjobb och det föll väl ut. Och för första gången i Håkan K Perssons regi kommer han att tävla med den vagnen.

* * *

V75-3: 6 Montgomery Gel

Gjorde ett kanonlopp som trea bakom Harry Haythrow och Sanity på Åby näst senast. Han var bland annat före Raja Mirchi i mål. I en öppen Gulddivision ska Timo Nurmos häst räknas tidigt.

* * *

V75-5: 13 Bear With Me

Gjorde ett kanonlopp utvändigt Britt Palema i Gävle. Hon tävlade med skor på fötterna och är klassen bättre barfota. Stefan Melanders häst blir att räkna med på lördag.

Källa:

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-tar-ned-manga-om-tempot-blir-hogt/

Dela på andra sajter

Lördag fm kommer 7 rätts raden :ironi:

Bra det och vi vill inte se någon favorit sjua utan en skräll sjua

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

massor av skrällar lär det väl bli på Mantorp i morrn :crazy: 

1 singelstreck bjuder jag på innan det är dags att gå på muggen

V75-4 nr 2 Delfs Viktory med 4 raka överlägsna segrar senast.

Rysaren brukar ju J43 få till dom mest konstiga, men här kommer mitt förslag

V75-5 nr 5 Integral, idag mötr hon enklare hästar och lyckas hon bara stå på benen i starten, så är ho livsfarlig.

En liten varning också

V75-1 startar nr 8 Octopus, måste ha vart sjuk i senaste starten då han vek ner sig totalt, men nu från 8:e spåret kanske, kanske, tja det vete fan föresten :crazy: 

Lycka till J 43 :thumbsup: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

I gulddivisionen så spikar jag 5 Quid Pro Quo (Erik Adielsson) fast han skall gå med skor runt om. Spets slut? Tänkte också spika 15 Twigs Voici (Ville Karhulahti) i lärlingsloppet, men där kan det ju skrälla duktigt, tvekar. Tar nog rygg på Husse och spikar V75-4 nr 2 Delfs Viktory istället. I  V75-6 kommer jag ha med två italienare, 1 Rod Stewart (Ulf Ohlsson) och 8 Remo Gas (Erik Adielsson) vilken den sistnämda är Stig. H. mycket nöjd med. Storskrällen tror jag att 12 Staisfied la Marc (Örjan Kihlström) i avd. 7  kommer att vara. Var hårt betrodd på V75 i Umåker. Garderar man loppet bör man nog ha han med.

Ändrades av goodolle
Dela på andra sajter

Här är raden.

MANTORP RADEN 31/5

1)  1,2,3,5,6,7,8,10,12

2)  2,6,7

3)  2,5

4)  2

5)  1,4,5,6,8,13,15

6)  4

7)  1,3,4,6,11

J43

Ändrades av goodolle
Dela på andra sajter

Vad jag förstår å e de bara att gratulera ,vem det nu var som lämnat in den fina raden.Synd bara att ni inte kollade vad godolle skrev om Stig hs utalande.!!!!!! & rätt är inte att förakta.Grattis ännu en gång.

Dela på andra sajter

Gratulerar till sex rätt J43. Nästan en gratisvecka till. Bara till att kämpa på för en gång smäller det till ORDENTLIGT.

Ändrades av goodolle
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Dra ballen i gruset :ahh: Jag fick 8 femmor och gick 92 kr plus, minns inte när jag plussade senast :crazy:

Dela på andra sajter

khun-petch

Jag säger också grattis till J43 men tycker som många andra att stig

var lite väl ljum i förhandssnacket med tanke på vilka superlativer som

man fick höra i segerruset.

Man får väl ha viss förståelse för Stig som inte har samma tryck som

för 20 år sedan.Det är lättare att prata om vinstchans när man vinner

vart tredje-till vart sjätte lopp.

J43 har höjt trycket på mig och jag ska göra mitt bästa på lördag.

Hör du det svampen?

Dela på andra sajter

BÄSTA SPIKARNA

V75-4: 11 Jeppas Maxi

Har varit oerhört bra på slutet och tävlar i för låg klass som det känns. Och vi tror inte att ett elftespår hindrar honom från att ta andra raka på rikstoton.

* * *

V75-1: 6 Molle C.D.

Besitter stort kunnande när han fungerar. Och även om han har ett spår långt ut på vingen är han en av de hästar som har lite större vinstchans på lördag.

SPETSDRAGEN

V75-2: 4 Elit Sjöhammar

Är snabb ut. Han kan bli rejält utmanad av Robben Bob, men från spets leder han nog länge.

* * *

V75-5: 6 Joy Ribb

Har tagit ledningen från springspår förut. Och har en kusk som känner till hästen.

* * *

V75-3: 1 Krusse

Med Goop i sulkyn tror vi att han kan hålla upp innerspåret. Och leda länge.

SKRÄLLBUDEN

V75-1: 3 Uhlan Noir

Var positiv senast på en 1.10-tid. Ny kusk och bra läge gör honom till ett tänkbart skrällobjekt i första avdelningen.

* * *

V75-3: 14 Flex

Har en bedrövlig resultatrad. Men det här är en kapabel häst som kan slå till om han behagar att sköta sig.

* * *

V75-6: 1 My Ovi

Har kanonform. Läget innebär kanske tredje par invändigt, men det behöver inte vara så tokigt i ett lopp över lång distans där fältet kan spricka upp till slut.

TÄNK PÅ ATT...

V75-2: 6 Robben Bob

Var inte till sin fördel senast. Men han kan mycket i ljusa stunder och räcker normalt sett bra i Klass I på V75.

* * *

V75-5: 14 Beeboop Laday

Är van att möta tufft motstånd och har hon bara det minsta lilla flyt på vägen kan hennes slutspeed tala segerspråk.

* * *

V75-7: 10 Mosaique Face

Var grymt fin senast. Men bakspår i den här konkurrensen är något helt annat...

Källa:

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-han-har-varit-oerhort-bra-pa-slutet/

Dela på andra sajter

Veckans spelare ringer in själv 019-6113501 ombudet!

Max 2000/rader!

Kan ej veckans spelare skall denne PM:A Mig ! .Swampen!

Mvh Svampen

Veckans spelare  khun petch PM;ar

1
2
3 Nakhon si 5/rätt
4 Sam sip sam 4R
5 Tisse 7 Rätt!!!
6 Janne 4 Rätt
7 J 43 6 rätt
8 Khun Petch
9 Knasen
10
11 Svampen 7 rätt
12 Swedeman 5 Rätt
13
14 JRK 4 Rätt
15 Thure 5 Rätt :thumbsup:
16
17 Enis 3 Rätt
18 Borgmästarens son 5R?
19 Godiva
20 Peter Dahlin lekskolan fixade 4 R :thumbsup:
21 Goodolle 5rätt
22 Happyharry 4rätt

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Dra ballen i gruset :ahh: Jag fick 8 femmor och gick 92 kr plus, minns inte när jag plussade senast :crazy:

Snart dags för mig att lämna in raden så jag håller förhoppningsvis på att pricka in formen lagom till dess, 6 stycken sexor igår på V86 gav mig spelbudget för ett par veckor :)

Dela på andra sajter

OJ OJ OJ; Vilka lopp. Svårt att hitta spikar men 6 MOLLE C.D. i första avd som verkar vara klar. Får se hur jag gör där. Avd 2 så spikar jag Eriks 4 ELIT SJÖHAMMAR, spets slut? Avd 3. Kallblodslopp, svårt som vanligt, blir nog ett flertal där. Avd 4. 11 JEPPAS MAXI blir nog storfavorit efter den senaste uppvisningen på gävle. Men ett elftespår kan ju ställa till det, jag tar med 5 LEIF (som hade ett tolftespår i samma lopp som JEPPAS MAXI vann  så det är ombytade roller nu). och med V75s formkusk Erik, tror han leder länge. 1 REGENT ZET är snabb ut men 4 QUEER FISH lär vara snabbare men jag tror att de släpper till LEIF  om han kommer ångandes . Avd 5. Lärlingslopp, brukar vara svårt men  där 6 JOY RIBB med Daniel Wäjersten i jolllen kommer med sitt springspår att vara favorit. Prickar han rätt så leder han nog från start till mål. Avd 6. Ingen klar favorit så jag garderar så mycket jag kan, glöm inte 8 BICC’S HOTSHOT för han har härdats i tuffa gäng och gillar tydligen långlopp.Avd 7. Jämtlands Stora Pris. Ett underbart guld lopp där jag tänkte förs chansspika 5 ON TRACK PIRATEN för det är väl tid för han att vinna men så läste jag att Björns 7 OASIS BI (IT) skall vara en kanonhäst. Har man börjat att gardera detta lopp så åker 3 NAHAR och 9 DIGITAL INK med av bara farten, men orosmomentet med dem är att 9 DIGITAL INK galloperade omotiverat i Ellitloppet och 3 NAHAR i försöket. 10 MOSAIQUE FACE har nu Adrian i sulkyn och undrar om inte det sätter ner chansen att vinna. 1 UNCLE PETER* (US) har inte visat något på sina två Skandinaviska starter En skräll???

Kommer att fila på systemet och lämna in det Lördagförmiddag. Väntar nog på att Kasen skall lägga ut några tips då han har en fin form nu.

post-7307-0-39522200-1402029672.png

Dela på andra sajter

Är Khun-petch på tårna idag?

Yes! 

Ha det i LOS!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

khun-petch

Här kommer veckans rad.

avd1. 5,6.

avd2.2,4,6,7.

avd3.1,3,4,6,8,14,15.

avd4.Spik nr.11.

avd5.1,2,6,7,9,12,14.

avd6.Spik nr.4.

avd7.2,3,7,9,10.

Lycka till önskar khun-petch   1960r.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...