Jump to content
IGNORERAD

V-75 Anmälningslista Gnägg Gnägg!

svampen

Hur mycket?  

61 röster

1. 1. Hur mycket per/vecka/man?

• 20:-
      17
    • 30:-
      3
    • 50:-
      41

Recommended Posts

Eskil Hellberg:

Här finns det ett par kap

Det finns ett par kap i jackpott-omgången:

Uranium såg mycket stark ut senast och gynnas av att två hästar är strukna i V75-2. Hon tål att göra jobbet själv och har styrka och mod för att ta ned allt motstånd.

Treårige Beppe Am (V75-4) har i de senaste starterna visat vilken talang han är. Innerspåret är visserligen inte optimalt för en stänkrädd häst.

Men över 2640 meter brukar det bli luckor och utan felsteg fäller Marcus Lindgrens häst allt över upploppet?

* * *

Den sjätte avdelningen får jag inget grepp om.

Här kan det skrälla och rejäl gardering - helst alla - rekommenderas.

Källa:

http://www.expressen.se/sport/trav/hellberg-har-ar-ett-par-kap-i-v75-miljonjakten/

Dela på andra sajter

• Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• svampen

1461

• acarls

1159

• husse

781

• khun-petch

318

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Brolin: Bästa spiken på min hemmabana

Jackpott på V75 igen.

Den här gången på min hemmabana.

En minst sagt rutinerad hemmahäst är bästa spiken.

Han kan lura de flesta - men inte mig

I en öppen omgång med få riktigt starka favoriter tror jag mest på 15 Hallsta Lotus (V75-5).

Det har det strulat i de senaste starterna för den forne kallblodskungen, men tränaren Jan-Olov Persson säger att formen sitter där. Vid normala omständigheter rundar Hallsta Lotus konkurrenterna.

V75-1

6 Caramella B.F. vann på ett övertygande sätt senast i ett lättare gäng på hemmaplan. Har mycket bra segerprocent med tio segrar på 40 starter. Min tipsetta.

2 Knifetown Action satt fast med rubbet kvar senast och såg mycket fin ut. Det är garantispets i min värld och jag hoppas att ekipaget inte släpper det vore kul att se kul att se honom i ledningen. Kan hålla hela vägen.

Min vinnare: 6 Caramella B.F.

Min miljonhäst: 2 Knifetown Action

V75-2

Ett försök till Diamantstoet och det är som vanligt svårt och öppet. 10 Uranium står bra inne på pengarna och visade bra form vid vinsten senast. Hon är urstark och bör ha bra chans att runda fältet.

14 Eleanor Rigby varnade jag för senast. Då var hon urusel utan att man hittat någon förklaring. Får därför starta igen, och skulle hon gå lika bra som i de två starterna innan senast blir hon livsfarlig. Barfota runt om, snabb ut och kommer bra till direkt från springspår på tillägg. Bortglömd!

Min vinnare: 10 Uranium

Min miljonhäst: 14 Eleanor Rigby

V75-3

Jag chansspikar 3 Beer Summit. 1640 meter passar bra och upploppet på Hagmyren är kort. Jag tror att varken 4 Shaq is Back eller 6 Chelsea Boko kan ta en längd på honom från start och då kan de få svårt att hinna förbi.

Utöver nämnda trio ser jag ingen häst som kan vinna.

Min vinnare: 3 Beer Summit

V75-4

7 Kicki the Dancer har vunnit fyra av de fem senaste starterna och gillar lång distans. Mitt val i ett öppet lopp.

1 Beppe Am är bara tre år men har ett bra läge med spår 1. Polletten såg ut att ha ramlat ner av det jag såg i senaste starten då han vann lätt på en 16-tid. Passas!

Min vinnare: 7 Kicki the Dancer

Min miljonhäst: 1 Beppe Am

V75-5

15 Hallsta Lotus har inte rosat marknaden i de två senaste starterna, men Jan-Olov Persson är övertygad om att formen sitter där. Den forne kallblodskungen går ner i klass och i normal författning rundar han det här gänget. Omgångens bästa spik.

5 Kling Jens är tränaren mycket nöjd med och hästen ska köras i spets så länge lampan lyser. Och den kan nog lysa ganska länge varför inte hela vägen? Jorma Kontio kör och han kan hantera kallblod. Bara 2%!

Min vinnare: 15 Hallsta Lotus

Min miljonhäst: 5 Kling Jens

V75-6

Här rekommenderar jag att ta med alla om man har råd. Jag förordar 11 Willmore Trot som har bra form och har vunnit tre av de fyra senaste starterna. Ulf Ohlsson upp och jänkarvagn till denna start.

7 Claude Guegan har startat igång efter längre vila och senast slutade det med seger. Hans-Owe Sundberg var mycket nöjd och tror att hästen har gått framåt till den här starten. Och stallformen är bra...

Min vinnare: 11 Willmore Trot

Min miljonhäst: 7 Claude Guegan

V75-7

12 Raz Mackenzie är min tipsetta trots sämsta spåret över kort distans. Blev fast med allt sparat senast då han drogs bakåt av en kall Spark Rick. De sparade krafterna kan komma till användning nu och blir det lite tempo i täten kan det gå vägen.

4 Saved from Above vann senast över kort distans. Är mycket snabb ut och snuvar hon favoriten Pedro Bi på ledningen blir ekipaget segerfarligt.

Min vinnare: 12 Raz Mackenzie

Min miljonhäst: 4 Saved from Above

Dela på andra sajter

Tack till alla last Gore me!

Gäller även MPR!

Ser yuo in Lost By By?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Hej goodolle jag vet inte om du läst korsdragarens tips som hävdade att alla streck på din spik i andra är

bortkastade då den aldrig gått felfritt i voltstart,men nån gång ska det ju ske.

Jo jag har läs det, men jag läste också detta som stallet skrev att sjundespåret var det bästa för 7 Quick on the Draw.

post-7307-0-15158700-1412389545.png

Dela på andra sajter

Tack till alla last Gore me!

Gäller även MPR!

Ser yuo in Lost By By?

Va tydligen pruttfull igår????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Va tydligen pruttfull igår? :huh:? :huh:

Svampen full en fredag, det har jag svårt att tänka mig  :nono:

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Knasen fick du nån utdelning på din klockrena känsla för piraten?Jag har sett eländet denna vecka

och jag är på tårna och ska göra mitt bästa!

Nä, jag jobbade så det blev bara en v75:a som det blev 4 rätt på.. I dag blir det en rak DD 10-8 utöver v75..

Dela på andra sajter

Här kommer veckans rad.

avd1.1,2,4,6,7,12.

avd2.3,5,7,9,10,12..

avd3.Spik nr4

avd4.1,2,7,11,12.

avd5.6,11,12,15

avd6.spik nr11.

avd7.1,9,12.

Lycka till.

Dela på andra sajter

Här kommer veckans rad.

avd1.1,2,4,6,7,12.

avd2.3,5,7,9,10,12..

avd3.Spik nr4

avd4.1,2,7,11,12.

avd5.6,11,12,15

avd6.spik nr11.

avd7.1,9,12.

Lycka till.

Så ska en rad se ut :good:

Dela på andra sajter

Här kommer veckans rad.

avd1.1,2,4,6,7,12.

avd2.3,5,7,9,10,12..

avd3.Spik nr4

avd4.1,2,7,11,12.

avd5.6,11,12,15

avd6.spik nr11.

avd7.1,9,12.

Lycka till.

ser bra ut själv tog jag en rövare & spikade 7:an i första? :huh:? :huh:? :huh:??

7

7

3.4.6

1.7.8.9

5.6.12.15

3

1.4.8.12

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Ja men det smärtar mig djupt i sista loppet men det var nära.Jag hade tur idag och tycker

att om man inte vill ha resultat för tidigt så kollar man tråden V75.Gnägg gnägg är att

gnägga på.

Dela på andra sajter

Bra spelat khun-petch. 3 sexor och 51 femmor blev 2341 in på kontot. Några extra gratisveckor att spela för. Själv har det gått lite grus i maskineriet , men man skall aldrig ge upp.

Dela på andra sajter

Ja men det smärtar mig djupt i sista loppet men det var nära.Jag hade tur idag och tycker

att om man inte vill ha resultat för tidigt så kollar man tråden V75.Gnägg gnägg är att

gnägga på.

Ja bra spelat  synd i sista hade han räckt ut tungan hade det blivit 7? :P

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Max 2000/rader!

Ombudet tel 019/6113501 Veckans spelare ringer in!

Kan ej veckans spelare skall denne PM:A Mig ! .Swampen!

Mvh Svampen

Veckans spelare Knasfan  PM;ar

1
2
3 Nakhon si 6 rätt
4 Sam sip sam 5rätt
5 Tisse 4 rätt
6 Janne
7 J 43 4 rätt
8 Khun Petch 6 Rätt :good:

9 Knasen
10Svampen
11 Swedenman
12 Anders  

13 Bosse
14 JRK    
15 Thure   
16 Wavis
17 Enis 
18 Borgmästarens son
19 Godiva  6 rätt
20 Peter Dahlin 4rätt
21 Goodolle 6rätt
22 Happyharry 6rätt

Ja KP snyggt spelat hade han räckt ut tungan eller fått fritt 5m tidigare hade det blivit 7 !

Denna vecka nya tag med Knasfan vid rodret?????????????????????????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

BÄSTA SPIKARNA

V75-5: 3 Even's First Boy

Har onekligen samlat ihop till en fullträff på V75. Har fått ge sig mot mycket bra hästar och när han nu har ett bra läge luktar det seger lång väg!

* * *

V75-6: 5 Bear Dancer

Felfri borde han ha bra chans att sitta i ledningen tidigt och från den positionen säljer han sig dyrt om formen är den rätta.

* * *

V75-2: 11 Lover Face

Har imponerat stort. Och trots läget är han given förstahäst i loppet.

SPETSDRAGEN

V75-1: 4 Västerbooonthenews

Vi har en känsla av att han kan plocka en längd på invändige Mr Chicago och från spets över 1640 ska han blir svår att slå.

* * *

V75-3: 2 Eketorpets Tess

Peter Untersteiner låter ganska säker på att han tar ledningen med Eketorpets Tess. Och hon kommer inte att ge sig i första taget.

SKRÄLLBUDEN

V75-2: 4 Paparazzi M.

Svarade för en femstjärnig insats sist. Vid gardering av Lover Face är han ett tidigt bud.

* * *

V75-3: 5 Your Highness

Har bra inställning även om det saknas segrar i raden. Blir tempot högt uppskruvat och hon får ett bra lopp i andra-tredje ytter är hon inte ute ur bilden.

* * *

V75-6: 10 Race Cowboyland

Är spurtstark och har skrällt förut. Blir det överpace kan han slå till.

TÄNK PÅ ATT...

V75-1: 9 Royal Fighter

Har varit lysande senaste halvåret. Har dock inte startat på länge och bakspår över kort distans på Åby är inte heller enkelt.

* * *

V75-4: 5 Jetcane Harvester

Kan vara ett spöke för spelarna. Han är snabb ut och kusken låter inte främmande för att köra i ledningen.

* * *

V75-5: 10 Nakoda Goj

Hamnade i en dålig rygg senast och var lite ursäktad. Reijo Liljendahl låter klart nöjd med hästens form. Skrällbud?

Källa

http://www.expressen.se/sport/trav/v75-given-forstahast-i-loppet---trots-sitt-lage/

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...