lynn Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Hittade denna fina bil utanför mitt hus, ingen aning om vad för bil. Den gröna caben alltså Thunderbird 55-56 Min absulta drömbil. Kommer nog aldrig att äga en sån men drömma kan man ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Vi skulle åkt ut i går kväll till knifetown, men det blåste ju full orkan här, så vi avvaktar till nästa gång Åka T-ford när det blåser orkan är inte kul... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Det var Husse som fixade fisken! Åhh fan... Å gillar moppar åxå...Ska vi byta?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 Vi skulle åkt ut i går kväll till knifetown, men det blåste ju full orkan här, så vi avvaktar till nästa gång Knifetown=Knivsta? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juni 20, 2012 Dela Inlagd Juni 20, 2012 (ändrad) Thunderbird 55-56 Min absulta drömbil. Kommer nog aldrig att äga en sån men drömma kan man ju... Ni skulle åkt ut till Knivsta Två fina åskfåglar hade letat sig ut till Ängby Park Ändrades Juni 20, 2012 av knifetown Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 21, 2012 Dela Inlagd Juni 21, 2012 Varje onsdag är det bilträff brevid Operan här i Göteborg. Första gången jag varit där. En hel del fina klassikers. Höjdpunkten var denna Ferrari 250 GTE. Fin T-bird i Göteborg också. Min morbror hade en sådan Vauxhall när jag var en 4-5 år gammel. Även en hel del Franskt Ståtlig Tysk kansler-wagen Fanss några Hot Rod:ar också En lite modernare Ferrari Road Runner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juni 27, 2012 Dela Inlagd Juni 27, 2012 Denna korsade min väg för några dagar sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 7, 2012 Dela Inlagd Juli 7, 2012 Här kommer lite bilder från onsdags-träffen brevid operan denna vekan. Fin Rod Opel Rekord 67:a Mustang Ytterligare en fin Mustang Farsan hade en sådan Kapitän tidigt 70-tal Mercedes 250 SE Bitter Diplomat CD Morgan +8 BMW 503 Coupé Ferrari 328 GTS Studebaker Avanti Precis när jag skulle åka derifrån noterade jag denna parkerad framför operan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 11, 2012 Dela Inlagd Juli 11, 2012 I dag har det återigen varit onsdagsträff vid Operan i Göteborg. Verkade att va nåt Volkswagen-tema idag. Fanns lite annat också. Maserati 3500 GT BMW Z1. Den ända bilen i Sverige som det är tillåtet att köra med sidodörrarna i öppet läge. Klassisk Ford Mustang.. ...modern Ford Mustang MG Suzuki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Denna stannade bredvid mig men innan jag fick upp och igång telefonen så åkte den Det var iaf en MB SLS AMG manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Idag stod bilen stilla manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Motorträff vid Ängby Park i Knivsta idag Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Den här godbiten såg jag i Paris. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Ulva kvarn N Uppsala är hyffsat Tisdagar Sommartid Gysingevägen 10 km ung och till höger 1 km Eller Gamla E 4an norrut mot Tierp / Björklinge Efter Ärna ( F 16 ) över kullen V 1 km Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Min gamla kärra... Såld efter första resan till pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Dagens skörd manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Bibben... den förste var det en Ponitiac Fiero? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Bibben... den förste var det en Ponitiac Fiero? Nej, en Lamborghini antar jag, samma som andra bilden. Hurså? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Min gamla kärra... Såld efter första resan till pattis Behöver du sälja bilen för att åka till LOS ? Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Nej, en Lamborghini antar jag, samma som andra bilden. Hurså? Detta är ingen äkta Lamborghini Countach. helt fel propotioner. Kan mycket vel vara baserad på en Fiero, som Enis säger. Men bil nr. 2 är äkta vara iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Detta är ingen äkta Lamborghini Countach. helt fel propotioner. Kan mycket vel vara baserad på en Fiero, som Enis säger. Men bil nr. 2 är äkta vara iallafall. Å fan.. jaha där ser man. Vet att det finns oäktingar men kan inte se skillnad. Tack för påpekandet manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Å fan.. jaha där ser man. Vet att det finns oäktingar men kan inte se skillnad. Tack för påpekandet Även om det är fake, så kan man ju imponeras av arbetet som ligger bakom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Idag stod bilen stilla Har du erlagt p-biljett? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 21, 2012 Dela Inlagd Juli 21, 2012 Nä nog ska det vara äkta. Annars får det vara Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu