Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 1, 2025 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 1, 2025 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 1, 2025 Dela Inlagd November 1, 2025 En till på området. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 11, 2025 Dela Inlagd November 11, 2025 Ovanlig modell av BMW. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 12 Dela Inlagd Januari 12 Inget jänkemög. Smuts på linsen. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 31 Dela Inlagd Januari 31 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Tisdag kl 10:26 Dela Inlagd Tisdag kl 10:26 (ändrad) För några dagar sedan så var jag i en by, eller kanske rättare sagt en mindre stad i närheten av Bangkok. Där fick jag span på en fräck bil. Är det någon som direkt kan säga vad det är för märke och modell? Google bildsök räknas givetvis som fusk! Här har vi kärran Ändrades Tisdag kl 10:29 av Luke the Drifter 2 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Tisdag kl 12:05 Dela Inlagd Tisdag kl 12:05 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: För några dagar sedan så var jag i en by, eller kanske rättare sagt en mindre stad i närheten av Bangkok. Där fick jag span på en fräck bil. Är det någon som direkt kan säga vad det är för märke och modell? Google bildsök räknas givetvis som fusk! Här har vi kärran tror det är en toyota, alternativt kanske en franska kärra. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Tisdag kl 14:38 Dela Inlagd Tisdag kl 14:38 Är det månne en Fiat? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Tisdag kl 16:30 Dela Inlagd Tisdag kl 16:30 1 timme sedan, skrev NilsGJ: Är det månne en Fiat? Det vill jag säga är en bra gissning! FIAT tillverkade modellen Barchetta som faktiskt har en viss likhet med kärran. Det blir en guldstjärna till dig @NilsGJ . Fast det är ju inte en FIAT utan en helt annan bil. Gissa vidare. Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Tisdag kl 16:47 Dela Inlagd Tisdag kl 16:47 Jag är dålig på de där tvålkopparna men har inte Porsche gjort nånting som heter typ Boxter? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Tisdag kl 21:07 Dela Inlagd Tisdag kl 21:07 10 timmar sedan, skrev Luke the Drifter: För några dagar sedan så var jag i en by, eller kanske rättare sagt en mindre stad i närheten av Bangkok. Där fick jag span på en fräck bil. Är det någon som direkt kan säga vad det är för märke och modell? Google bildsök räknas givetvis som fusk! Här har vi kärran Den är ju rejält ombyggd. Om jag skulle gissa, så är det kanske en Toyota MR2, som fått lite Porsche linjer. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Igår kl. 02:28 Dela Inlagd Igår kl. 02:28 5 timmar sedan, skrev sakonnakhon: Den är ju rejält ombyggd. Om jag skulle gissa, så är det kanske en Toyota MR2, som fått lite Porsche linjer. Jag tänkte åxå Toyota först. Men de har väl motorn fram? Men som sagt, jag är dålig på de där. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan 14 timmar sedan, skrev rolba: Jag tänkte åxå Toyota först. Men de har väl motorn fram? Men som sagt, jag är dålig på de där. MR2=Mid engine, Reardrive, 2 seats. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan (ändrad) Påminner ganska mycket om denna som står utanför baren här nu och det är en Porsche, men den gula ser mer ut som något japanskt med Porsche kit. Ändrades 22 timmar sedan av Mickey1969 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd 18 timmar sedan Dela Inlagd 18 timmar sedan Definitivt ingen äkta Porsche, en wannabe 😀 Men ser rätt proffsigt utförd. Nästan lite Gemballa stuk. Uwe Gemballa gjorde ju färgglada Porsche ombyggnationer på det glade 80-talet. Tyvärr blev det tufft ekonomiskt. Och han hittades tyvärr mördad i Sydafrika. Uppenbarligen råkade han ut för fel människor i jakten på finansiering av sitt företag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd 9 timmar sedan Dela Inlagd 9 timmar sedan Precis nyss, skrev sakonnakhon: Definitivt ingen äkta Porsche, en wannabe 😀 Men ser rätt proffsigt utförd. Nästan lite Gemballa stuk. Uwe Gemballa gjorde ju färgglada Porsche ombyggnationer på det glade 80-talet. Tyvärr blev det tufft ekonomiskt. Och han hittades tyvärr mördad i Sydafrika. Uppenbarligen råkade han ut för fel människor i jakten på finansiering av sitt företag. Det är flera som har gissat på Toyota och det är helt rätt! Jag är inte den som döljer saker och nu erkänner jag att jag fuskade med google bildsök. När jag fick syn på bilen så stod den parkerad och då var jag nästintill 100 procent säker på att det var en Porsche Boxter. När kisen som körde bilen kom tillbaka och startade motorn så började jag fundera lite. Boxtern hade antingen en fyrcylindrig boxer-sexa eller en saxcylindrig dito. Motorljudet lät inte som en boxer! Efter att ha fuskat med google så kom jag fram till att det är ordentligt ombyggd Toyota MR-S https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_MR2 https://www.goodcarrodzing.com/listing/toyota-mrs-มือ2-แต่ง/ 5 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu