Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad till sambon


ban samet

Recommended Posts

64 resp. 38

/GSt

Jag kan inte motstå utmaningen! Om vi tänker oss att Singha711 ålder nu är x och fru Singha711 ålder nu är y så får vi dessa två ekvationer:

(1) x + y = 102

(2) y + 1 = 0,6(x + 1)

Om man subtraherar ekvation två från ett får man:

(3) x - 1 = 102 - 0,6x - 0,6

Nu blir det trivialt:

(4) 1,6x = 102,4

Därav följer att x = 64 och y = 38.

Hoppas ni hade nöje av dagen matematiklektion ;)

Herr Chang har talat.

Äsch, ser nu att GSt hann före...

Bra där, men ni svarar ju fortfarande inte på vilken ÅLDERSKILLNAD det blir...:huh:

Äsch, jag bara skojar :drinks:

M.v.h.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    8

  • ban99arne

    7

  • Odin

    7

  • Singha711

    6

Mest aktiva i denna tråd

Tja.vad ska man säga efter alla mattelektioner :huh: .min fru är 9 år och 11 månader yngre än mig..enklare kan det inte bli...

Ha´t bra alla

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja.vad ska man säga efter alla mattelektioner :huh: .min fru är 9 år och 11 månader yngre än mig..enklare kan det inte bli...

Ha´t bra alla

Ja tänk va enkelt det kan vara att förklara nåt i skrift utan att behöva spela över :great::giggle:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så nu är vi här igen,personligen tycker jag det är helt sjukt att man har en väldigt yngre tjej. Eftersom det inte heter pedofeli så säger jag inte namnet men ni vet vad jag tycker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så nu är vi här igen,personligen tycker jag det är helt sjukt att man har en väldigt yngre tjej. Eftersom det inte heter pedofeli så säger jag inte namnet men ni vet vad jag tycker.

Tja nesse :)

Vad är en väldigt yngre tjej? Hur stor åldersskillnad är okej enligt dig? Är man 70 - kvinna 50 lika sjukt som man 40 - kvinna 20 enligt dig?

Hur går det för dig där nere, har du skaffat någon bar? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Min älskling är 24 år yngre än mig och hennes älskling är 24 år äldre än henne.

Min dotter är 3 år äldre än hennes dotter och hennes dotter är 3 år yngre än min dotter.

Men vi älskar varandra allihop!

Allt gott!

Nonki

Ändrades av Nonki
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja nesse :)

Vad är en väldigt yngre tjej? Hur stor åldersskillnad är okej enligt dig? Är man 70 - kvinna 50 lika sjukt som man 40 - kvinna 20 enligt dig?

Hur går det för dig där nere, har du skaffat någon bar? :)

Hej där! Det är ju lite svårt att säga men det jag menar är att när mannen är 55 och hon 25 då är det för mig väldigt svårt att förstå.

Nej det bidde ingen bar eller GH men jag "jobbar" nu som turist polis i kata/karon ist,vilket känns väldigt bra att få ge tillbaka nåt till det land som välkommnar mig här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så nu är vi här igen,personligen tycker jag det är helt sjukt att man har en väldigt yngre tjej. Eftersom det inte heter pedofeli så säger jag inte namnet men ni vet vad jag tycker.

Enligt vad andra har räknat ut så råder det en åldersskillnad på 26 år mellan mig och fru Singha.

Fru Singha är 38 år gammal, har 3 barn ur ett tidigare förhållande med en thaiman och det yngsta barnet fyllde 14 år förra veckan.

Du slänger dig med insinuationer om pedofili. Tycker du inte att du går lite väl långt eller är du så korkat i skallen att du inte begriper vad du pratar om?:diablo:

//Singha711

P.S. Min egen pappa var 20 år äldre än min mamma. Det förde ett lyckligt och harmoniskt äktenskap och jag är väldigt tacksam för att ha haft en man med stor mognad och omsorg som pappa från första barnsben. Denna långt större erfarenheten har jag haft nytta av så det vischlar om det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag är 30. Hon är 33 år.

ja se där TOYBOY :whoco5::great::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt vad andra har räknat ut så råder det en åldersskillnad på 26 år mellan mig och fru Singha.

Fru Singha är 38 år gammal, har 3 barn ur ett tidigare förhållande med en thaiman och det yngsta barnet fyllde 14 år förra veckan.

Du slänger dig med insinuationer om pedofili. Tycker du inte att du går lite väl långt eller är du så korkat i skallen att du inte begriper vad du pratar om?:diablo:

//Singha711

P.S. Min egen pappa var 20 år äldre än min mamma. Det förde ett lyckligt och harmoniskt äktenskap och jag är väldigt tacksam för att ha haft en man med stor mognad och omsorg som pappa från första barnsben. Denna långt större erfarenheten har jag haft nytta av så det vischlar om det!

Det är min högst personliga åsikt och den kan du tycka vad du vill om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ord bör få betyda det de betyder, speciellt väldigt värdeladdade och negativa ord som "pedofili" (som dessutom talar för kriminalitet):

Definition:

Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "kärlek", "vänskap") är en beteckning för en vuxen människas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 12 år eller yngre).[1] För att klassas som pedofil måste den sexuella dragningen vara starkare mot barn än mot vuxna.Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, "barn" och philia, "kärlek", "vänskap") är en beteckning för en vuxen människas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet (vanligtvis 12 år eller yngre).[1] För att klassas som pedofil måste den sexuella dragningen vara starkare mot barn än mot vuxna.

Texten tagen direkt från Wikipedia.

Alltså har det ingenting att göra med fritt valda relationer mellan vuxna individer - vilka jag förmodar gäller i princip alla inom detta Forum

Hälsar

/cpo

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon 29 jag 58 har frågat varför hon säger spelar ingen roll.

Om någon frågar dig - blir det samma svar då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det bidde ingen bar eller GH men jag "jobbar" nu som turist polis i kata/karon ist,vilket känns väldigt bra att få ge tillbaka nåt till det land som välkommnar mig här.

Som om inte polisen i Thailand hade det svårt nog med att bättra på sitt rykte :( .

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon frågar dig - blir det samma svar då?

Har frågat mig själv vad har vi tillsammans ?

Men det är den första kvinnan i mitt liv som har samma livsåskådning som jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om någon frågar dig - blir det samma svar då?

Tycker mig finna en viss underton i ditt inlägg, med ditt val av arbete trodde jag en större tolerans beträffande andra människors egna val av liv och leverne skulle vara större.

Har jag fel så ber jag om ursäkt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker mig finna en viss underton i ditt inlägg, med ditt val av arbete trodde jag en större tolerans beträffande andra människors egna val av liv och leverne skulle vara större.

Har jag fel så ber jag om ursäkt.

Absolut ingen underton. Jag har absolut inga som helst problem med vuxna människors val här i livet. Kärleken tar mystiska vägar och konstigt vore det annars. Däremot är jag alltid nyfiken på vad som lockar folk. Jag tror tex. jag och Alisa fastnade i varandra av helt olika skäl. Sen tror jag att tex ålderskillnad kan upplevas som en jobbigare grej för en svensk än hans thailändska partner - just för att det fortfarande är ganska stigmatiserat i Sverige (bland annat tack vare mindre begåvade uttalanden i still med Nissefisks).

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut ingen underton. Jag har absolut inga som helst problem med vuxna människors val här i livet. Kärleken tar mystiska vägar och konstigt vore det annars. Däremot är jag alltid nyfiken på vad som lockar folk. Jag tror tex. jag och Alisa fastnade i varandra av helt olika skäl. Sen tror jag att tex ålderskillnad kan upplevas som en jobbigare grej för en svensk än hans thailändska partner - just för att det fortfarande är ganska stigmatiserat i Sverige (bland annat tack vare mindre begåvade uttalanden i still med Nissefisks).

Va f*n är åldersskillnad mot personliga kvaliteter såsom omtanke, respekt, empati och mänsklig värme.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va f*n är åldersskillnad mot personliga kvaliteter såsom omtanke, respekt, empati och mänsklig värme.

Case and point Jive.

Tyvär håller inte riktigt alla med om det alltid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va f*n är åldersskillnad mot personliga kvaliteter såsom omtanke, respekt, empati och mänsklig värme.

[/quote

Fast när åldersskillnaden är väldigt stor brukar även den personliga kvaliten på bank-kontot vara avsevärt större hos den äldre parten :crazy:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej där! Det är ju lite svårt att säga men det jag menar är att när mannen är 55 och hon 25 då är det för mig väldigt svårt att förstå.

Nej det bidde ingen bar eller GH men jag "jobbar" nu som turist polis i kata/karon ist,vilket känns väldigt bra att få ge tillbaka nåt till det land som välkommnar mig här.

Grattis till Att du stigit i graderna. Från låtsaspolis till turistpolis är inte fy skam. :av-109998:

Hoppas du delar med dig av dina erfarenheter framöver.

Jag håller med dig om att vid 55 och en 30år yngre fru/sambo så kan det vara svårt att förstå. Men de är vuxna människor, och är de lyckliga så tycker jag att det bara är att gratulera dom och hoppas att det håller länge. Man kan vara olika.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...