Jump to content
IGNORERAD

Svartlånehajar och share-”spel”


Griat

Recommended Posts

Om jag skulle ha använt mig av dom orden så hade jag syftat snarare på dig.

55555

Bevisar ditt dåliga omdöme !

Bara för att du ogillar mig (hatar) så försvarar du vilka typer som helst, det enda viktiga är att de pratar skit om mig :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 265
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    102

  • Posten Berit

    10

  • Soengsang

    7

  • honken

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Denna tråd handlar om sharing dvs hazardspel och ocker, det är något du utsätter folk för och det är olagligt i Sverige.

Som du pratar om att "ta hand om" folk gör ju inte saken bättre. Jag kan förstå vilken skräck dessa stackar tjejer befinner sig i när det är dags att betala tillbaka skulden.

Gör dig inte löjlig!

OM personen är som

jag beskrev är du ändå på hans sida?

Ja eller Nej??

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör dig inte löjlig!

OM personen är som

jag beskrev är du ändå på hans sida?

Ja eller Nej??

Om jag är för eller emot honom har inget att göra med vad jag anser om dig och din illegala verksamhet.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

något du utsätter folk för och det är olagligt i Sverige.

Det trådskaparen utsatt sin familj för kommer jag alltid att bekämpa!

Jag har oxå valt att de som är med i våra sharegrupper (inte vem som helst som får vara med) kommer alltid att få låna pengar när de vill eller känner att de behöver, detta är inget nytt eftersom jag redan talat om detta i min ursprungstråd men nu handlar det tydligen om att återupprepa alltihopa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det trådskaparen utsatt sin familj för kommer jag alltid att bekämpa!

Vad är det trådskaparen har gjort? Kan inte se i hans post vad det är du är så upprörd över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det trådskaparen har gjort? Kan inte se i hans post vad det är du är så upprörd över.

Ingenting förutom uppmanat folk att agera mot olagligt spel och ocker.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag är för eller emot honom har inget att göra med vad jag anser om dig och din illegala verksamhet.

Det har du rätt i!

Men om jag skulle vilja tjäna stora pengar så förmodar jag att det finns enklare och framförallt snabbare sätt att tjäna pengar på.

Nu så får jag ge bort typ 2000:- i månaden i en share för att om 15 månader (om jag har tur) få tillbaks 32000-35000 vilket ger en vinst på 2000-5000 delat på ett och ett halvt år!!

Och då finns samtidigt risken att någon drar och att man inte får en spänn, då har man gett bort 30 000 spänn!

Men som vanligt så ser vanligt folk alltid endast vinsterna och inte riskerna och arbetet!

Vad är det trådskaparen har gjort? Kan inte se i hans post vad det är du är så upprörd över.

Nej men jag vet vilken personen är i verkligheten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har du rätt i!

Men om jag skulle vilja tjäna stora pengar så förmodar jag att det finns enklare och framförallt snabbare sätt att tjäna pengar på.

Nu så får jag ge bort typ 2000:- i månaden i en share för att om 15 månader (om jag har tur) få tillbaks 32000-35000 vilket ger en vinst på 2000-5000 delat på ett och ett halvt år!!

Och då finns samtidigt risken att någon drar och att man inte får en spänn, då har man gett bort 30 000 spänn!

Men som vanligt så ser vanligt folk alltid endast vinsterna och inte riskerna och arbetet!

Nej men jag vet vilken personen är i verkligheten!

Javisst. Det går att tillämpa ekonomiska teorier på alla verksamheter från aktiehandel till ocker och traffiking. Riskerna i knarkhandel är ännu större och det belönas därför med en högre avkastning.

Det är inte förhållandet risk kontra avkastning som avgör om en verksamheten laglig eller inte.

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo har fått reda på en hel del om denna person sedan han startade hat- tråden mot mig och share!

Kan börja med att säga de som har fruar på SFI i Linköping vet mycket väl vilken denna person är!

Några av dina Len-share första månaden tjing medlemmar

Nej men jag vet vilken personen är i verkligheten!

Här har vi alltså en len-share förespråkare och en len-share hatare.. undrar vem man skall tro på.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst. Det går att tillämpa ekonomiska teorier på alla verksamheter från aktiehandel till ocker och traffiking. Riskerna i knarkhandel är ännu större och det belönas därför med en högre avkastning.

Det är inte förhållandet risk kontra avkastning som avgör om en verksamheten laglig eller inte.

Jo trådskaparen ser nog till en del ekonomiska aspekter eftersom han skaffat sig en träl som skall utföra hans sysslor samtidigt som denne träl även skall betala sin ägare!

Och hans risk att åka fast är nog minimal när han så lätt kan få sympatisörer här på MPR som ger 44 + karman och massvis av försvarstal och även ett extra nickname.

Men oavsett!! Jag kommer ALDRIG vika mig mot män som behandlar sina fruar illa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Några av dina Len-share första månaden tjing medlemmar

Här har vi alltså en len-share förespråkare och en len-share hatare.. undrar vem man skall tro på.

/Enis

Jag har inget med Linköping att göra!

Vilken sida du valt är klart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo trådskaparen ser nog till en del ekonomiska aspekter eftersom han skaffat sig en träl som skall utföra hans sysslor samtidigt som denne träl även skall betala sin ägare!

Och hans risk att åka fast är nog minimal när han så lätt kan få sympatisörer här på MPR som ger 44 + karman och massvis av försvarstal och även ett extra nickname.

Men oavsett!! Jag kommer ALDRIG vika mig mot män som behandlar sina fruar illa!

Det är vad du säger ja och det är dålig stil att skriva hans namn öppet på forumet när han uttryckligen vill vara anonym.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har vi alltså en len-share förespråkare och en len-share hatare.. undrar vem man skall tro på.

/Enis

Jag väljer att tro på den sidan med hedern i behåll, dvs. den olagliga sidan förkastar jag

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är vad du säger ja och det är dålig stil att skriva hans namn öppet på forumet när han uttryckligen vill vara anonym.

Han får skylla sig själv när han så öppet attackerar mig!

Men en kvinnoförnedrare bör alltid synlig göras enligt mig!

Att du och många andra här tycker annorlunda är något som jag bara kan beklaga!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det verkar vara lite väl mkt. ban oak filosofi när man sitter och försvarar detta primitiva spel till pris som helst!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det verkar vara lite väl mkt. ban oak filosofi när man sitter och försvarar detta primitiva spel till pris som helst!

Nja finns en annan tråd där jag försvarar share (gå in i den om du vill) här i denna tråd så förkastar jag en person som behandlar sin fru mycket illa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han får skylla sig själv när han så öppet attackerar mig!

Men en kvinnoförnedrare bör alltid synlig göras enligt mig!

Att du och många andra här tycker annorlunda är något som jag bara kan beklaga!

Jag tar inte ställning ifall han är en kvinnoförnedrare eller inte för det kan jag/vi inte veta.

Men man hänger INTE ut någon på nätet ändå fast du tycker det är rättfärdigat.

Men jag håller med honom att det du håller på med är omoraliskt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Barnslig?

Skall komma från en (vuxen man?) som satt kaninöron på vår Kung!

Hans Majestät hrobocken ? läs dagens expressen

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo trådskaparen ser nog till en del ekonomiska aspekter eftersom han skaffat sig en träl som skall utföra hans sysslor samtidigt som denne träl även skall betala sin ägare!

Och hans risk att åka fast är nog minimal när han så lätt kan få sympatisörer här på MPR som ger 44 + karman och massvis av försvarstal och även ett extra nickname.

Men oavsett!! Jag kommer ALDRIG vika mig mot män som behandlar sina fruar illa!

Jag har inget med Linköping att göra!

Vilken sida du valt är klart!

Baboo. Du har inget med linköping att göra men änså så har du bilden totalt klar över om vem trådskaparen är och vad han har gjort..

Jag har ingen utbildning i mänskligt betende men om man är som den bilden du beskriver Baboo skulle man bry sig om att skapa ett sådant hära inlägg på ett forum, skulle man inte då bara härska på i det tysta på hemmaplan.

Tänk om det nu är så att Griat´s fru (vet ej vem det är) är en missbrukare så skall man nog inte tro på ett endaste ord som Griats´s fru sagt till dig eller till andra fruar på SFI eller deras män. Att missbrukare är experter på att dupera andra människor kan nog vår egen MPR-medlem "Gubben" gå i god för.

Det kan ju finnas en anledning till att kassan är strypt... men det skulle även kunna vara för att han vill ha total kontroll utan anledning...

Det kan jag inte bedömma men försöker ha ett öppet sinne

något jag inte kan få mitt sinne att öppna sig för är dock "sharens" laglighet och förträfflighet...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag tror jag lär mig något av det här tjafset.

Har inte riktigt kläm på vad det är eller vad jag ska ha det till

men enligt upgift är kunskap en börda som inte är tung att bära.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha så då vet jag vad du tycker!

(Du måste väl veta förmodar jag vad trådskaparen gjort och hur han beter sig iom att du försvarar honom)!

Och hur ska vi veta att du talar sanning då? Och framförallt så vad är det han har gjort med sin "fru" eller andra människor?

Hakade du upp dig på att han ville att andra skulle hålla koll på vad sin respektive har gjort med sina pengar genom att kolla kontoutdrag? Jag tror nog en normal funtad människa som har ett förhållande med nån som verkar spenderar en massa pengar på nåt som man tycker verkar suspekt, absolut ska ta reda på vad det är. Det kan ju vara så att hon hamnat i stora problem med spelskulder eller hamnat i klorna på nån som bedriver share verksamhet. Då ska man väl för fan försöka att ta kontroll och hjälpa sin respektive ur problemet innan det går totalt över styr. Om du anser att man är en kontroll människa som agerar på det sättet, så säger det mer om dig än om oss som är emot den typen av verksamhet. Det är väl självklart att man tänker på sin respektives bästa och framförallt på sitt förhållande med den man älskar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...