Jump to content
IGNORERAD

Honda Phantom


Nypan

Recommended Posts

Hejsan

Hondan duger fint i originalskick. Fabriken vet betydligt mer än alla "hemmatrimmare" och de väger in alla aspekter för ett vardagligt bruk.

Hondan är alldeles ypperlig för den största delen av användargruppen. Jag har själva en Kawasaki Boss 175 cc, inköpt ny år 2002...den är helt upp to date och funkar alldeles ypperligt i de mest skiftande situationer.

Ni som pratar om trimsatser och dyligt.det är helt förkastligt för allmänt bruk.

Och när det gäller Thailand...allt över 250 CC är totalt meningslöst.

MVH Nonki

Nonki !!

Det är väl härligt att alla inte tycker lika, för var det så, så skulle det bara finnas

Kawasaki Boss att köpa. Gud vad tråkigt det skulle vara då.

Lycka Till

Nypan

Ändrades av Nypan

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nypan

    12

  • Tujtuj

    3

  • Juha

    3

  • Scandinaviancorner

    2

Mest aktiva i denna tråd

Hej på er !!!

Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!!

För mig blev det ingen Honda Pantom, eller annan Honda heller.

Det blev en Yamaha 1100 cc -08 custom i stället.

Så numera glider jag fram på en helsvart springare.

Hoppas vi ses

Bor i Bang Saen

Nypan

Kan inte finnas många som kör 1100cc i Bang Saen. Tycker förövrigt inte det finns speciellt många faranger i Bang Saen heller. Så det blir nog inte svårt att de dig :) .

Ha en bra dag och kör försiktigt!

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er alla!!!

http://picasaweb.google.com/nypan195/MiaNoi?locked=true#

Hoppas ni kan se dessa bilder.

Den första är min nya "Mia Noi" säger min gumma.

Den andra bilden föreställer även min lilla supporter, som ni ser han är 20 mån. och Älskar att åka med.

Bild tre är när han vilar mellan åkturerna.

Det finns faranger i Bang Saeng med, men dom flesta sitter i sina kåkar på Skandinavia och tycker att dom har det bra.

Det finns några trevliga Thai som jag träffade i dag, dom flesta av dom åker HD, men jag blev inbjuden att träffa dom fler ggr. Det var trevligt.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er alla!!!

http://picasaweb.google.com/nypan195/MiaNoi?locked=true#

Hoppas ni kan se dessa bilder.

Den första är min nya "Mia Noi" säger min gumma.

Den andra bilden föreställer även min lilla supporter, som ni ser han är 20 mån. och Älskar att åka med.

Bild tre är när han vilar mellan åkturerna.

Det finns faranger i Bang Saeng med, men dom flesta sitter i sina kåkar på Skandinavia och tycker att dom har det bra.

Det finns några trevliga Thai som jag träffade i dag, dom flesta av dom åker HD, men jag blev inbjuden att träffa dom fler ggr. Det var trevligt.

Jag är bara så dålig på datorer så om det inte funkar med länken ovan så kanske denna går bättre.

http://picasaweb.google.com/nypan195/MiaNoiYamaha1100cc?authkey=Gv1sRgCNTY9pO-uu6pBg#

Ändrades av Nypan

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis köpt en. 10 år gammal och lite sliten och bucklig. Men det är ju jag med...

gav 30000 för den och har lagt ner 2000 baht i reparationer. Den hade stått ganska länge så det behövdes fixas till en del.

För mej är den helt perfekt. 110kg tung & 190 cm lång. Jag sitter perfekt på den. Marschar som mest i 90, jag behöver inte köra fortare.

Tycker man att 200cc är för klent finns det 400cc också tror jag. Dom är lite ovanligare.

En annan kanongrej med den här hojen är att den är byggd i Thailand sen 15 år tillbaka (?).

All verkstäder vet precis hur den sitter ihop och delar kan man köpa varsomhelst.

Nu har dom sagt slutat tillverka den i Thailand, men den görs i Taiwan tror jag? det går att importera en ny om man vill ha en.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Har en Phantom -07 som jag gav till tjejen eftersom jag köpte en dragstar! Den är till salu om ni kan ta er till Surin eller Sisaketområdet! Är servad efter boken. Packväskor bak, sidor & en lite fram! Sissybar & fotpinnarna är bytta till fotplattor! Ny sadel med fransar & lite lulllull till!

Maila om det är intressant & bilder finns!

buickroadmaster58@yahoo.com

Ändrades av Pravej
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...