acarls Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Man kanske inte ska gnälla så mycket när man ska gå till jobbet på morgonen Verkar ju onekligen som om det finns de som har det iallafall lite värre... Världens värsta jobb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 ...Jag behöver kanske inte gå hem lite tidigare idag som jag tänkt. Det manar till eftertanke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd November 2, 2010 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2010 Ja, kloakrensaren i Indien ser inte ut att ha drömjobbet precis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Ja, kloakrensaren i Indien ser inte ut att ha drömjobbet precis... Inget drömjobb kanske men fan så viktigt. Vill inte föreställa mig vad som kan gömma sig i kloaksystemen i Bombay. Denna man rensar säkert bort en hel del råttor och giftormar som annars skulle kunna tänkas poppa upp i toaletter och diskhoar. Inte så trevligt att få ett bett av en kobra i röven eller i pillesnoppen. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Mja, då finns det allt di som har ett värre jobb, tänker främst på kloakrensaren på ZOO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Mja, då finns det allt di som har ett värre jobb, tänker främst på kloakrensaren på ZOO. Blääh. Secket jobb,krypa upp i gumpen på en eflefant. Det blir ett verbalt minus på det inlägget. Största anledningen är att jag hade en ångestmardröm som inlolverade att flyga in och fastna i ovan nämda skithål. Jag mår fortfarande dåligt när jag minns drömmen. Det var fö, säkert 10 år sedan. Mvh BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Mja, då finns det allt di som har ett värre jobb, tänker främst på kloakrensaren på ZOO. Bäste herr Arne! Att så tydligt via bild avslöja anledningen till er frånvaro från forumet är kanske inte så välbetänkt. ARNE KOSKIT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Bäste herr Arne! Att så tydligt via bild avslöja anledningen till er frånvaro från forumet är kanske inte så välbetänkt. ARNE KOSKIT Mja, den sk "titthålskirugin" har ju sina fördelar. Rektoskopisten Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Vilken samhällsinsats!!!!! /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.