andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Några fler Crossway bilder. Nya plattformen? Är alla lugarer lika stora? Ser fint ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Nya plattformen? Är alla lugarer lika stora? Ser fint ut Ja, hytterna är i den storleken, så de e väl tre gånger så stort som på Haven. Överbyggt BBQ däck och biljardbord lär dom ha. Skall bli kul å se nått nytt. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Ja, hytterna är i den storleken, så de e väl tre gånger så stort som på Haven. Överbyggt BBQ däck och biljardbord lär dom ha. Skall bli kul å se nått nytt. Fint! Var skulle ni kopplas på? Var det dansk sektor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Fint! Var skulle ni kopplas på? Var det dansk sektor? Dan Bravo, liten installation som är riktigt sunkig, sedan skall vi väl lulla runt på Maersk fälten de nästa 5 åren. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Dan Bravo, liten installation som är riktigt sunkig, sedan skall vi väl lulla runt på Maersk fälten de nästa 5 åren. Trevligt. Det är ju dessutom ett jobb. Och jobb är det ont om i dessa tider. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Maj 27, 2016 Dela Inlagd Maj 27, 2016 Avgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Tja ny överhalad kolv, tänkte man skulle bytta 2 foder och kanhala 2 cylindrar år. Men nu är det 12 000 plant som skall ner, fin utsikt över Ljungan där man hämtade skogsplantorna . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Kanonintressant Tack! The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Tja DP styrman om jag minns rätt som skrivit en bok man får väl köpa den. Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 12, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2016 . 16 minuter sedan, skrev Seaserpent: Ut med Löven och in med Kapten satan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juni 12, 2016 Dela Inlagd Juni 12, 2016 Denna båt låg vid Cementas kaj i Stockholm i Torsdags när vi passerade. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2016 18 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Denna båt låg vid Cementas kaj i Stockholm i Torsdags när vi passerade. Fina båtar det där men dålig fart, seglar bara på Sverige.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 14, 2016 Dela Inlagd Juni 14, 2016 Jacked-up i Rotterdam. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Tja funderar på en pråm Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Tja funderar på en pråm Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 Tja funderar på en pråm Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2016 Dela Inlagd Augusti 9, 2016 54 minuter sedan, skrev navion hispania: Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Längst in i Frihamnen Gbg ser jag..... Lundbyhamnen heter det förresten? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 Uddevalla idag Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 10, 2016 Dela Inlagd Augusti 10, 2016 On 2015-11-13 at 16:29, skrev Seaserpent: En kväll på Dan fältet. Riktigt maffig bild! (Dessutom en trevlig blogg du har!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 11, 2016 Dela Inlagd Augusti 11, 2016 Så här går det nu när "Bogserman" Gotland har gått i pension Tror dom får kalla in dig igen. http://www.vgtv.no/#!/video/130725/skulle-slepes-fra-norge-til-skraphaugen-det-gikk-skeis //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 11, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2016 30 minuter sedan, skrev Broskan: Så här går det nu när "Bogserman" Gotland har gått i pension Tror dom får kalla in dig igen. http://www.vgtv.no/#!/video/130725/skulle-slepes-fra-norge-til-skraphaugen-det-gikk-skeis //Broskan Jag saknar det ikke en enda sekund.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu