Peolito Inlagd Juli 11, 2017 Dela Inlagd Juli 11, 2017 Va!! Klockan är inte 20:00 ännu.Ny dag imorgon [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 11, 2017 Dela Inlagd Juli 11, 2017 Tar 1 till. Skulle byta laddningsbryggan men fick fel. Ni får välja själva vilken flaska😂 men jag putt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 11, 2017 Dela Inlagd Juli 11, 2017 Lurad😯😮😑😨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 12, 2017 Dela Inlagd Juli 12, 2017 En kall på balkongen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 12, 2017 Dela Inlagd Juli 12, 2017 En kall på balkongen Hon e snäll hon. Du fick plats för Nötterna i den Botaniska Trädgården [emoji4]Ser gott ut.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 KungligtSkickat från min A0001 via Tapatalk manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 Kungöl är kung! Skål! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 varför prova nytt. Detta duger😉😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 Kungligt gott Rosé manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 Firar min återerövrade balkong med en GGT (Gin Grape Tonic) gjord efter konstens alla regler Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 4 timmar sedan, skrev Bibben: Kungligt Skickat från min A0001 via Tapatalk 4 timmar sedan, skrev swedenfarang: Kungöl är kung! Skål! Nja, jag testade en burk i helgen, det bästa man kan säga om den är att den är billig... OCH Bättre än Sofiero Fullständigt menlös i smaken. Är det inte bättre att lägga till några ören och köpa en Pripps blå, tex? 1 timme sedan, skrev Bibben: Kungligt gott Rosé Inte så illa faktiskt, har en på kylning! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 2 minuter sedan, skrev Tommy: Nja, jag testade en burk i helgen, det bästa man kan säga om den är att den är billig... OCH Bättre än Sofiero Fullständigt menlös i smaken. Är det inte bättre att lägga till några ören och köpa en Pripps blå, tex? Inte så illa faktiskt, har en på kylning! MVH Tommy Pripps blå får jag spykänslor av. Kung alla dagar före Pripps Blå, synd bara Kung är Åbro vilket innebär att man indirekt sponsrar AIK. 555 Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 @clion iskallt kranvatten i glaset idag? själv har jag tagit mig ett glas Cola zero och ett glas trockadero enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 Comosjön Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 13, 2017 Dela Inlagd Juli 13, 2017 Bara älskar en god GT . kört alltid med gin o Schweppes tonic.....Men var i Tyskland o handlade upp lite och hittade denna Tonic water. Så gävla god , Någon som vet var man kan hitta den i Sverige... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 12 timmar sedan, skrev wavis: Bara älskar en god GT . kört alltid med gin o Schweppes tonic.....Men var i Tyskland o handlade upp lite och hittade denna Tonic water. Så gävla god , Någon som vet var man kan hitta den i Sverige... Brukar finnas på Ica Kvantum om du har en sådan i närheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Lite speciell men alls icke oangenäm smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 5 minuter sedan, skrev koppar55: Hur smakar den? helt ok en lager, lite bättre än genomsnittet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 En val 🐳 idag igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Börjar med en Tjockhultare på Zum Franziskaner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Shoppat i stan. Nu på Zumen och klämmer en Rauchbier från Special.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 9 minuter sedan, skrev Peolito: Shoppat i stan. Nu på Zumen och klämmer en Rauchbier från Special. Skickat från min iPhone med Tapatalk Dit jag var på väg men kom in så mörka moln så det blev Jakan centrum istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Dit jag var på väg men kom in så mörka moln så det blev Jakan centrum istället. Finns inget väder som hindrar mig från en god öl heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Börjar med en Tjockhultare på Zum Franziskaner Ha ha! Peolito sitter inne på Zumen. Gå in o hälsa vet ja [emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Börjar med en Tjockhultare på Zum Franziskaner Shoppat i stan. Nu på Zumen och klämmer en Rauchbier från Special.Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Mpr gubbar inne o ute [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu