Guest Fredman Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Ja nu har man börjat att dricka som en kärring! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 (ändrad) On 2017-06-29 at 19:26, skrev Fredman: Om du har problem med pollen, ta en GT! https://www.svd.se/-ny-forskning-gin-botar-pollenallergi Tar dig på orden On 2017-07-01 at 14:31, skrev 65Selander: Tack vare detta forum så byter jag nu ut citronen mot gurka. Klart mycket godare Måste testa jag också.. On 2017-07-01 at 15:58, skrev M33: Glöm inte att använda bra tonic t.ex. Fentyman eller Fever-tree. Och sedan ett litet svep med pepparkvarnen. Jag föredrar Grape tonic till ginet och har ett vagt minne av att jag diskuterade om det här med peppar funkade även med Grape tonic med den gode Benriach som tipsade om det på Stockholmsträffen.. Helt klart så minns jag att han med bestämdhet hävdade att gurkan ska typ skalas av på längden och inte skivas som vissa fått för sig att göra Ändrades Juli 6, 2017 av Knasen Glömde bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Sommar och sol.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Jag föredrar Grape tonic till ginet och har ett vagt minne av att jag diskuterade om det här med peppar funkade även med Grape tonic med den gode Benriach som tipsade om det på Stockholmsträffen.. Helt klart så minns jag att han med bestämdhet hävdade att gurkan ska typ skalas av på längden och inte skivas som vissa fått för sig att göra [emoji3] Jäklar!Nu blev man sugen [emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 9 minuter sedan, skrev Nilsson68: Jäklar! Nu blev man sugen Tapatalkat Det förstår jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 54 minuter sedan, skrev Knasen: Tar dig på orden Måste testa jag också.. Jag föredrar Grape tonic till ginet och har ett vagt minne av att jag diskuterade om det här med peppar funkade även med Grape tonic med den gode Benriach som tipsade om det på Stockholmsträffen.. Helt klart så minns jag att han med bestämdhet hävdade att gurkan ska typ skalas av på längden och inte skivas som vissa fått för sig att göra Helt korrekt angående gurkan, osthyvel funkar strålande till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Precis nyss, skrev M33: Helt korrekt angående gurkan, osthyvel funkar strålande till det Ja du om någon borde väl veta hur det går till i de finare salongerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 1 minut sedan, skrev Knasen: Ja du om någon borde väl veta hur det går till i de finare salongerna Haha, tveksamt... Men jag vet hur jag gillar min GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 @Knasen Och nu blev jag jävligt sugen på en GT, så här kommer en bild på en perfekt GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Nu blev det mer manligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Varför man dricker på torsdag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 6, 2017 Dela Inlagd Juli 6, 2017 Å så blev det en Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 En god kopp kaffe [emoji7] Skickat från min SM-G900F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 20 timmar sedan, skrev Fredman: Ja nu har man börjat att dricka som en kärring! Om den är för stark så kan du blaska i en del blanksprit i den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Rauchbier från Special på Zum Franciskaner. Himmelskt gott.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Utedricka!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Ny biraSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 En dansk på platsSkickat från min ONE A2003 via Tapatalk Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Kinesdricka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Ny Utedricka [emoji4]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Mojito! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 2 timmar sedan, skrev Nilsson68: Ny Utedricka Tapatalkat Haha! Skål på dig mannen! Nu kör jag en öl här. Alla andra figurer i huset har lämnat, så nu är kvällen min! Whoop! Rock on! Magiskt! Fantastiskt! Och andra starka ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Nu rött vin till matlagningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 7, 2017 Dela Inlagd Juli 7, 2017 Nu blir det busgrogg Gin... Grappo... Citron... Is, eller som vi säger i Thailand Naam Kaeng, eller som en forumkompis säger: Vatten Styvt (du vet vem) Hmmm, upp och ner, och fel ordning. Nåväl, ungefär som jag då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu