Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Nu bidde det en kall Bellman, rätt och slätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 7 minuter sedan, skrev Nilsson68: Perfekt! Då hinner ni hem till Västgötaträffen Peo och jag har bokat rum och tänkte åka ner. Ha en riktigt trevlig resa. Tapatalkat Tack.Jag lämnar dörren öppen för V-Göta träffen,har ju en Tallinresa i September oxå som jag icke får missa he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Behövs lite alkoholfritt i denna tråd.... Ska sanningen fram så var det något erbjudande på 7-11 när jag köpte toast. Jag har så svårt att säga nej när en söt tjej i kassan säljer på mig mer saker.... 5555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Gott! Får vänta till imorgon. E de Thailand snart?Tapatalkat Vi saknade dig här på Tjabba Thai min gode Nilsson.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Vi saknade dig här på Tjabba Thai min gode Nilsson.Skickat från min iPhone med Tapatalk Tack! Ja då var en annan i Thailand [emoji41]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Precis nyss, skrev Nilsson68: Tack! Ja då var en annan i Thailand Tapatalkat Jag vet.Men det lär bli mer Stockholmssvängar,och då ska DU vara hemma. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 En Urquell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 4 minuter sedan, skrev Khonis: En Urquell Har du hunnit flyga till Tjeckien nu??Med dig vet man aldrig ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Nu en kvalitets öl och ner i spat! Hmm... ser att min whiskey syns också.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 1 minut sedan, skrev Naam kaeng: Nu en kvalitets öl och ner i spat! Hmm... ser att min whiskey syns också.... Bra där.Oppigårds vet att tillverka öl. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 29 minuter sedan, skrev B747: Bra där.Oppigårds vet att tillverka öl. Instämmer å det bestämdaste! Å just denna är en av favoriterna..! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 (ändrad) *doppelzimmer.... Ändrades Juni 1, 2017 av Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 En bonde utanför min hemort ringde mig och undrade om jag kunde hjälpa han med ett rikt och svetsjobb.Det tog mig exakt 50 minuter att fixa det, och betalningen står på bordet.Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Nu en annan favorit....! Påminner i vissa avseenden om Oppigårds dubbelthurbo, men inte lika mycket kolsyra....(?) fin skumkrona dock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Fredagens lunchöl.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Långhelg!Jack. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Väntar på Nilsson 68 på ParmaSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Det här var en riktigt god veteöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Väntar på Nilsson 68 på ParmaSkickat från min iPhone med Tapatalk Framme!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Parasollkillen Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Ha en trevlig fredag alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 H Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Vad dricker vi inte [emoji6].Inga Sofiero iallafall [emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 11 minuter sedan, skrev Enis: enis Hyfsad om det är bra värme ute Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 2, 2017 Dela Inlagd Juni 2, 2017 Altbier är aldrig fel #Bierhaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu