B747 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 26 minuter sedan, skrev wUThai: Lite Bibben-dricka! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Missa inte Boas svetstråd,där är det full fart PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Lite dubbelthurbo till matlagningen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Missa inte Boas svetstråd,där är det full fart Tipsextra![emoji4] Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Tipsextra! Tapatalkat På hög nivå. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 18 minuter sedan, skrev kenneth073: Say nomore lillfröken .fan va töntig du är . Hur mår du idag? Har du glömt att ta medicinen? Somna om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Dags att prova denna. Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev wUThai: Hur mår du idag? Har du glömt att ta medicinen? Somna om! Mår jävligt bra till skillnad från dig Fnatte ,du skäller o lever apa men du är som en tandlös pudel . Har frugan läxat upp dig när du stjäl hennes rose' . Ändrades Maj 27, 2017 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Precis nyss, skrev kenneth073: Mår jävligt bra till skillnad från dig Fnatte ,du skäller o lever apa men du är som en tandlös pudel . Har frugan läxan upp dig när du stjäl hennes rose' . Men du måste ju ha ont nånstans? På riktigt menar jag! Vad är det du har ont av? Prata ut istället för att göra bort dig. Om du vill nåt så säg det! Annars håll käften och gå lägg dig hallen där du hör hemma. Keso! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Ta en paus från Mpr din jävla nolla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 En kall GT i kvällsvärmen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Björn öl 🍻 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 47 minuter sedan, skrev B747: Missa inte Boas svetstråd,där är det full fart Han har nog slut i dunken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 1 minut sedan, skrev Wangthong: Han har nog slut i dunken! Eller är den full! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 En slurk Tullamore sitter aldrig fel! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Maj 27, 2017 Dela Inlagd Maj 27, 2017 Frugan sover efter ett hårt pass på jobbet ! Grabbhalvan har jag mer eller mindre hjärntvätt att han måste kolla på Gudfadern! Han är inne på Gudfadern 2 just nu! Behöver jag säga att han gillar den [emoji4]Själv har jag redigerat lite bilder och film från dagens äventyr. Skål på er! Enda tråden som håller klass på MPR! Whoop! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 Gick bra idag för Djurgården [emoji106][emoji4]Tapatalkat Ja fast dåliga i första. Då hade Eskilstuna fler målchanser. Men i andra så blev det mycket bättre. Blev impad av Magnus Eriksson han var som en ilsken bålgeting över hela plan.Jonas Olsson gick sönder tog sig åt arslet så hoppas det inte är ljumskarna igen.Fint väder men Eskilstuna hade ju inga supportrar.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 Oj, det såg spännande och gott ut! Aldrig provat. Så här skriver systemet: Nyanserad, maltig smak med tydlig beska och liten sötma, inslag av mörkt bröd, torkad frukt, vaniljfudge, pomerans och nougat. Serveras vid 10-12°C till mörkt kött eller som sällskapsdryck. Den var kanongod. Närke/Örebro gör kanongod öl. Det är Berith och Håge som fixar det.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 Bubbelvin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 30, 2017 Dela Inlagd Maj 30, 2017 En Alhambra, fantastisk god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 31, 2017 Dela Inlagd Maj 31, 2017 Skumpa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Bärs i loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 En god GT med gurka och lite svartpeppar.Nu är det långhelg äntligen.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 En god GT med gurka och lite svartpeppar.Nu är det långhelg äntligen.[emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Gott! Får vänta till imorgon. E de Thailand snart?Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Precis nyss, skrev Nilsson68: Gott! Får vänta till imorgon. E de Thailand snart? Tapatalkat Yes.Vi åker den 10 Juni.Gud vad skönt det ska bli att slippa verkstan i 5 veckor PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 1, 2017 Dela Inlagd Juni 1, 2017 Yes.Vi åker den 10 Juni.Gud vad skönt det ska bli att slippa verkstan i 5 veckor Perfekt! Då hinner ni hem till Västgötaträffen [emoji4]Peo och jag har bokat rum och tänkte åka ner. Ha en riktigt trevlig resa.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu