Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Bra planerat :-) Skickat från min iPad med Tapatalk

Skall erkännas att jag fick ta en extra tur till affären. Glömde vid första stopp på väg hem :) Skickat från Samsung S6 viaTapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4175

  • B747

    2364

  • MickeN

    1991

  • Enis

    1913

Men det hade jag :)

ccb89c9a905c53c792fac4031d6988e3.jpg

Skickat från Samsung S6 viaTapatalk

Jag hälsar på.Måste bara boka flyg från Umeå först he he.Fin bild för övrigt.:dribble:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har just spillt upp en fin Gin,men helv.Har ju slut på tonic och lime.Ja ja kanske gumman är snäll och springer och köper... skulle inte tro det.Man får ta cykeln.???? Skickat från min iPhone 5 med Tapatalk

a2587c0fc46890ba36fa2e63085ec25e.jpg

Ingen fara, det löser sig, ser du tänker positivt!

Det kunde ha varit så att du tog fram tonic'n men inte hade något gin. Då kan det bli krisartat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Opps det va gott. 022df01154f934b827d0ddbe71788633.jpg Tur man har tonic o lime så man kan ta sig en till :) f325e12e679342db5eaca3652eb2456b.jpg Skickat från Samsung S6 viaTapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kände mig kanske lite destruktiv med tanke på vädret när jag köpte denna. Hur tusan kunde dom lura på mig en Lite?

Fast nu när solen tittar fram så är det tur jag har bättre grejor hemma. 

 

P7142084.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Fulgrogg baserat på Polsk vodka och Kopparbergs äpplecider 7%, för att fira att man gick på semester idag...

Fan va det slog gött...:wacko::spiteful:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen fara, det löser sig, ser du tänker positivt!

Det kunde ha varit så att du tog fram tonic'n men inte hade något gin. Då kan det bli krisartat.

Ha ha. dagens bästa.Då hade jag tagit repet.Var törstig som fan efter 8 timmars svets och rikt jobb på verkstan.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ordningen återställd. cd1faf0b480c867384f4c83317c95ec6.jpg Skickat från min iPhone med Tapatalk

Den är fin som fan.Jag har också fixat lime och tonic nu.Skål

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den är fin som fan.Jag har också fixat lime och tonic nu.Skål

Djävligt fin måste ta en till. Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Kontrar med en jäger till den kraftfulla alkoläsken från Tallin. Skickat från min iPhone 5 med Tapatalk

e156298a4d565c0258c98ff6a80be700.jpg

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kontrar med en jäger till den kraftfulla alkoläsken från Tallin. Skickat från min iPhone 5 med Tapatalk

e156298a4d565c0258c98ff6a80be700.jpg
Är alkoläsken god? Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Är alkoläsken god? Skickat från min iPad med Tapatalk

God som fan.Men den håller 8% man blir i form jävligt fort.Du måste åka över till Tallin och köpa den.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

God som fan.Men den håller 8% man blir i form jävligt fort.Du måste åka över till Tallin och köpa den.

Finns den i Tallinn? Har inte varit där på 20 år. Men det var en trevlig stad som jag minns. Lite tinnar och torn. Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns den i Tallinn? Har inte varit där på 20 år. Men det var en trevlig stad som jag minns. Lite tinnar och torn. Skickat från min iPad med Tapatalk

Japp.Det finns också en annan på 7,5 som heter hartwall.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp.Det finns också en annan på 7,5 som heter hartwall.

I Tallinn eller på båten? Vilken tycker du är bäst. Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

59fc37d00bdac0dead3fc932eec2aebb.jpg Ett glas rött.. Blir nog fler Skickat från min iPhone med Tapatalk

En ensammer djävul gör ingen glad. Skål. Skickat från min iPad med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Fasen. Tänk om vi kunde få ihop en Tallinn resa i slutet av sommaren? Typ September. Skulle det kunna vara något? Med det sagt gick jag över på fin sakerna :) 8d0c31c6d862fc43968e3d1b794e40bb.jpg Skickat från Samsung S6 viaTapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Fasen. Tänk om vi kunde få ihop en Tallinn resa i slutet av sommaren? Typ September. Skulle det kunna vara något? Med det sagt gick jag över på fin sakerna :) 8d0c31c6d862fc43968e3d1b794e40bb.jpg Skickat från Samsung S6 viaTapatalk

Får kolla med frugan om vi kan hitta en tid. Men det dröjer till i mitten på nästa månad. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Får kolla med frugan om vi kan hitta en tid. Men det dröjer till i mitten på nästa månad. Skickat från min iPhone med Tapatalk

Gubbresa! Flygarn du med flera. Vore en höjdare. Iallafall ett förslag. Skickat från Samsung S6 viaTapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Gubbresa! Flygarn du med flera. Vore en höjdare. Iallafall ett förslag. Skickat från Samsung S6 viaTapatalk

Absolut. Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

I Tallinn eller på båten? Vilken tycker du är bäst. Skickat från min iPad med Tapatalk

Bäst är att köpa på land.Det är billigare än båten.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...