Jump to content
IGNORED

Vad dricker ni just nu?

Avregistrerad clion

Recommended Posts

• Replies 34k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Peolito

3244

• B747

2289

• Enis

1371

Top Posters In This Topic

Popular Posts

2 veckor i Kina, 4 i USA och två till i Kina. 2 månader sedan man var här i mer än 24 timmar. Frugan skickade iväg mig för att inhandla lite seefood och effektiv som jag är passar jag då på att ta en

Ännu en fredagskväll i Shanghai. Svara på en massa mail, ta en runk, dricka vin i loungen, dricka öl på några barer, somna till BBC.    Kanske dags att skaffa sig ett liv.

Jag har varit i Kina 1-2 veckor per månad de senaste 20 åren; mer 2 än 1 vecka de senaste 5 åren. Jag hatar staten Kina, framförallt de senaste åren, och ett Kina som tillåts breda ut sig är ett störr

Posted Images

Changnoi

Sofiero... ja fy f-n. De e fulöl... jag dricker hellre inte, än Sofiero.

Det är bara att bita ihop. :dance1:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Caveman

Nu är det morgonkaffe, tur att jag köpte en vattenkokare på Big C så man kan få sitt morgonkaffe utan att behöva ta hissen ner eller ringa roomservice.

Men igår kväll vart det ett par Beer Chang och det lär väl bli ett par ikväll också :great:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Nu är det morgonkaffe, tur att jag köpte en vattenkokare på Big C så man kan få sitt morgonkaffe utan att behöva ta hissen ner eller ringa roomservice.

Men igår kväll vart det ett par Beer Chang och det lär väl bli ett par ikväll också :great:

Du vaknar ju ganska tidigt så det ganska lugnt med Chang ändå? :friends:

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Caveman

Du vaknar ju ganska tidigt så det ganska lugnt med Chang ändå? :friends:

Gumman och jag tog en siesta igår eftermiddag/kväll innan vi gick ut så då vaknade jag tidigt idag och kunde inte somna om, då är det lika bra och kliva upp och börja vänja sig vid dessa Isaan tider.

Nä det vart inte många chankor igår,4st

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Kenneth4618

Thairishcoffe :drinks:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Thairishcoffe :drinks:

Jag gillar den irländska varianten,men vad är det du dricker? :drinks:

En verklig vän är en person som firar vintersemester på en soldränkt strand och inte skickar vykort...

Ja jag får väl skåla i ett glas kall mjölk... :drinks: Jag har ju äran o jobba hela helgen :diablo:

Men det gör inget för om så där 10 dagar så är man på väg till Los :dance1:

Khemmarat

Leffe Blond - fredagskväll som det är. :drinks:

Fredagskväll ?

Herr´n kanske skall ta sista nu :giggle:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Just nu öl.blev lite glögg med vodka och julöl hos syster när jag var där och käka. :drinks: